Ένα τολμηρό και συνάμα πρωτοποριακό βήμα στον ασφαλιστικό κλάδο κάνει η AXA, όπως συνηθίζει καθ’ όλη τη διάρκεια της επιτυχημένης της πορείας στη χώρας μας, και προτρέπει τους πελάτες να την αξιολογήσουν δημόσια.
Εφαρμόζοντας την πρωτοβουλία TCF (Transparent Customer Feedback), εκμεταλλεύεται τη δυναμική των σύγχρονων διαδικτυακών ευκαιριών, καλώντας του χρήστες να βαθμολογήσουν τις προσφερόμενες υπηρεσίες της, στην ανοιχτή πλατφόρμα που δημιούργησε.
Ως κύριο στόχο της πρωτοβουλίας αυτής, η ΑΧΑ έχει θέσει τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών της, αλλά και την πλήρη διαφάνεια στη σχέση της με τους πελάτες, καθώς τους δίνει την ευκαιρία να εκφράσουν δημοσίως τη γνώμη τους για τις υπηρεσίες που έλαβαν από εκείνη.
Μέσα από ένα σύστημα ανοιχτής αξιολόγησης, οι πελάτες λαμβάνουν ψηφιακή ειδοποίηση με ένα απλό e-mail ή sms, αμέσως μετά την αποζημίωσή τους και μπορούν να μοιραστούν με το ευρύ κοινό την εμπειρία τους, να δώσουν την βαθμολογία τους και να λάβουν απάντηση από εκπροσώπους της εταιρείας για κάθε πιθανό ζήτημα που προκύπτει.
Ο ηγετικός χαρακτήρας της ΑΧΑ στον τομέα της ασφάλισης, τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως, απαιτεί και εξασφαλίζει τη συνεχή εναρμόνιση με τις ραγδαία αυξανόμενες απαιτήσεις του κλάδου. Με απτό παράδειγμα την πρωτοποριακή αυτή υπηρεσία αξιολόγησης, αποδεικνύει για μία ακόμη φορά πως η δέσμευσή της να βρίσκεται δίπλα στους πελάτες της και να αφουγκράζεται τις ανάγκες τους αποτελεί πρωταρχικό της στόχο.
Τη λειτουργία της υπηρεσίας και την πιστοποίηση των βαθμολογιών έχει αναλάβει η κορυφαία εταιρεία ανατροφοδότησης, eKomi.
Μπες κι εσύ τώρα στο www.axa.gr και μάθε περισσότερα!