Το I.D. Vizzion που παρουσιάζει η VW στην έκθεση της Γενεύης είναι ηλεκτρικό, έχει αυτονομία 665 χιλιομέτρων και δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 5.
Αποτελεί την πρόταση της μάρκας για μια φουτουριστική λιμουζίνα με αμάξωμα τριών όγκων, ενώ έχει δανειστεί στοιχεία από τα άλλα μέλη της οικογένειας I.D., με πιο χαρακτηριστικά τα εμπρός φωτιστικά σώματα τα οποία εκτείνονται σε όλο του το πλάτος.
Στο εσωτερικό τα πράγματα είναι εντελώς φουτουριστικά, καθώς απουσιάζουν όλα όσα θεωρούμε δεδομένα σε ένα αυτοκίνητο, όπως το τιμόνι, τα πεντάλ ακόμα και οι πάσης φύσεως διακόπτες. Οι επιλογές των επιβατών γίνονται μέσω φωνητικών εντολών και χειρονομιών, και ένα σύστημα από σένσορες και διατάξεις τεχνητής νοημοσύνης αναλαμβάνουν να οδηγούν το αυτοκίνητο.
Η απουσία αυτών που προαναφέραμε έδωσε στους σχεδιαστές τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα εντελώς διαφορετικό σαλόνι. Με τέσσερις μεγάλες πολυθρόνες και εκτεταμένες γυάλινες επιφάνειες στα παράθυρα και την οροφή που μπορούν να γίνουν πιο σκούρες με την εντολή των επιβατών.
Περιμετρικά του αμαξώματος υπάρχει ένα ολόκληρο δίκτυο από laser, αισθητήρες ραντάρ, κάμερες και πολλά ακόμα. Συμπληρωματικά, οι υπολογιστές του αυτοκινήτου συλλέγουν δεδομένα από το cloud και τα συγκρίνουν με τα αυτά του αυτοκίνητου, ενώ η VW εξελίσσει παράλληλα και συστήματα V2V για να γίνει ακόμα πιο ασφαλής η αυτόνομη κίνηση του δικού της οχήματος.
Ένας άλλος τρόπος επικοινωνίας είναι με τη βοήθεια των HoloLens της Microsoft, που προβάλει πληροφορίες σε εικονικές οθόνες εμπρός από τους επιβάτες. Το αυτοκίνητο μάλιστα μπορεί να «εκπαιδευτεί» και να γνωρίζει τις συνήθειες των επιβατών, από τον τρόπο που κινούνται μέχρι το τι πληροφορίες θέλουν να έχουν από το σύστημα infotainment.
Όπως προαναφέραμε το Vizzion θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας εμπρός με 75 kW και ένας άλλος στον πίσω άξονα με 150 kW, κάτι που το καθιστά πρακτικά τετρακίνητο. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 111 kWh που είναι τοποθετημένη στο δάπεδο.
Το VW I.D. Vizzion θα περάσει στην παραγωγή το 2021 και στην πρώτη του μορφή θα είναι αυτόνομο Επιπέδου 3, οπότε θα έχει και τιμόνι και πεντάλ.