Πρεμιέρα στην έκθεση της Γενεύης και για το νέο, ευρωπαϊκών προδιαγραφών CR-V -κατά την προσφιλή συνήθεια της Honda έχει προηγηθεί χρονικά η αμερικάνικη εκδοχή.
Το οποίο ναι μεν διατηρεί τις βασικές γραμμές του αμαξώματός του αλλά έχει εκσυγχρονιστεί ακολουθώντας τα αισθητικά πρότυπα του Civic αλλά και του Jazz.
Το μήκος του πρακτικά δεν έχει αλλάξει (αύξηση μόλις κατά 7 χιλιοστά), ενώ το μεταξόνιό του είναι πλέον αυξημένο κατά 40 χιλιοστά. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τους ακόμα μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, ενώ ο διάκοσμος έχει γίνει και αυτός πιο μοντέρνος, με δύο οθόνες 7,0 ιντσών. Μια στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα infotainment και μια στο πίνακα οργάνων.
Ο εξοπλισμός είναι πλήρης και σε ότι έχει να κάνει με τα συστήματα υποβοήθησης, καθώς υπάρχουν από lane keeping assist και adaptive cruise control μέχρι forward collision με προειδοποίηση για πεζό. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το σύστημα για την πόρτα του πορτμπαγκάζ, προκειμένου στην ηλεκτρική της εκδοχή να μη χτυπά σε γκαράζ που έχουν χαμηλό ταβάνι.
Το νέο Honda CR-V θα διατίθεται με το γνωστό VTEC turbo των 1.500 κυβικών που στο Civic αποδίδει 182 ίππους, καθώς και με μία υβριδική έκδοση με κινητήρα i-VTEC 2.000 κυβικών και 2 συνολικά ηλεκτροκινητήρες. Το συμβατικό σύνολο συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο είτε με αυτόματο καθώς και προαιρετικά με τετρακίνηση, ενώ το υβριδικό είναι τετρακίνητο και το κιβώτιό του έχει μια και μοναδική σχέση.
Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο του 2018, ενώ το υβριδικό θα ακολουθήσει μερικούς μήνες αργότερα.