Ενα... ψηφιακό βήμα πιο κοντά με τους πελάτες της θα βρεθεί η Chanel, μετά τη συμφωνία της με την παγκόσμια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Farfetch.
Στόχος, η ήδη μοναδικη εμπειρία στα καταστήμα της Chanel να γίνει πιο εξατομικευμένη, ιδιαίτερη και μοναδική.
«H Chanel, μια από τις κορυφαίες εταιρείες ειδών πολυτελείας που δραστηριοποιούνται στο χώρο της μόδας, την αρωματοποιΐα, την ομορφιά, την ωρολογοποιία και την υψηλή κοσμηματοποΐα και η Farfetch, η ηγέτιδα πλατφόρμα τεχνολογίας παγκοσμίως για τη βιομηχανία της μόδας, ανακοίνωσαν τη συμφωνία τους για μια αποκλειστική παγκόσμια πολυετή συνεργασία καινοτομίας, η οποία θα φέρει τις δύο εταιρείες να εργάζονται από κοινού για να αναπτύξουν μια σειρά ψηφιακών πρωτοβουλιών προκειμένου να δημιουργήσουν μια απαράμιλλη εμπειρία για τον πελάτη, τόσο online, όσο και offline, εντός και εκτός καταστημάτων», αναφέρει χαρακτηριστικά ο γαλλικός Οίκος μόδας.
Οι δύο εταιρίες συνεργάζονται εδώ και αρκετούς μήνες έτσι ώστε να συνδυάσουν την εμπειρία που κατέχει η Chanel στο λιανικό εμπόριο ειδών πολυτελείας με την τεχνογνωσία της Farfetch στην ψηφιακή καινοτομία και στην τεχνολογία, με στόχο την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών.
«Η Chanel και η Farfetch μοιράζονται το ίδιο όραμα για τη λιανική. Και οι δυο πιστεύουν ότι η τεχνολογία σήμερα επιτρέπει στους πελάτες να αναμένουν εξαιρετικά εξατομικευμένες εμπειρίες στην πραγματική και στην ψηφιακή τους ζωή και απαιτούν αυτοί οι δύο κόσμοι να συνδέονται άψογα μεταξύ τους», αναφέρει ακόμη ο γαλλικός Οίκος μόδας.
Το όραμα της Farfetch Augmented Retail περιλαμβάνει καταστήματα (του μέλλοντος) τα οποία θα έχουν στη διάθεσή τους πληροφορίες για τις προτιμήσεις των πελατών τόσο σε ότι αφορά στη μπουτίκ, όσο και γενικότερα.
Με αυτή την εταιρική σχέση η Chanel θα αξιοποιήσει την παγκόσμια πλατφόρμα τεχνολογίας της Farfetch για να δημιουργήσει το δικό της Augmented Retail, το δικό της όραμα για τη λιανική, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την εμπειρία των πελατών της στις μπουτίκ. Και αυτός ο τομέας συνεργασίας θα είναι μόνο η αρχή...
Jose Neves and Bruno Pavlovsky @Olivier Saillant
«Είναι πραγματικά τιμή να συνεργαζόμαστε με τη Chanel ώστε να επιταχύνουμε την ανάπτυξη των πρωτοβουλιών με γνώμονα την τεχνολογία, οι οποίες θα εξασφαλίσουν ότι θα παραμείνουν στην πρώτη γραμμή της λιανικής αριστείας και ότι θα ανυψώσουν το ήδη απαράμιλλο επίπεδο πολυτέλειας για τους πελάτες της, κάτι για το οποίο η Chanel, άλλωστε, ήδη φημίζεται. Πιστεύουμε ότι το μέλλον της πώλησης των ειδών πολυτελείας εξαρτάται από την επανεφεύρεση της εμπειρίας των πελατών τόσο online, όσο και offline. Ονομάζουμε αυτό το όραμα Augmented Retail το οποίο συνοψίζει τόσο τη μαγεία της φυσικής μπουτίκ όσο και τα πλεονεκτήματα των online, ψηφιακών υπηρεσιών. Εχουμε επενδύσει περισσότερο από οποιονδήποτε στην τεχνολογία και τις γνώσεις των καταναλωτών για να κάνουμε αυτό το όραμα πραγματικότητα», δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Farfetch Jose Neves.
Ο Bruno Pavlovsky, επικεφαλής του τμήματος μόδας της Chanel, από την πλευρά του δήλωσε πως «είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με αυτή την καινοτόμα συνεργασία και προσβλέπουμε στην υλοποίηση των πρώτων βημάτων των κοινών μας πρότζεκτ. Θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας την ευκαιρία για διευρυμένη εμπειρία στις αξίες του brand και να νιώσουν αυτό το οποίο είναι αυθεντικό και μοναδικό στη Chanel. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η ψηφιακή ζωή δεν θα αντικαταστήσει την αίσθηση του να είσαι σε ένα δοκιμαστήριο και να δοκιμάσεις μια δημιουργία της Chanel. Είμαστε βέβαιοι ότι η πρωτοποριακή τεχνολογία της Farfetch θα μας βοηθήσει να αναπτύξουμε ένα πιο ξεχωριστό ταξίδι για τον πελάτη, συνδυάζοντας μια γκάμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών έξυπνα με την εμπειρία σε μια μπουτίκ Chanel».