Ρομαντικά δείπνα υπό το φως των κεριών και ροδοπέταλα; Η ευρηματικότητα των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης για τον εορτασμό της ημέρας των ερωτευμένων, του Αγίου Βαλεντίνου, δεν σταματάει εδώ.
Όσοι επιλέξουν κάποιο από τα ξενοδοχεία της πόλης, όπως αναφέρει η υπεύθυνη Μάρκετινγκ και προώθησης προορισμού της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ) Χρύσα Σαραβέλου, μπορούν να συνδυάσουν δείπνο και διαμονή, η οποία θα περιλαμβάνει πολλές εκπλήξεις.
Σε μια προσπάθεια που ξεκίνησε πριν από έναν χρόνο, η Ένωση Ξενοδόχων ζήτησε και συγκέντρωσε όλες τις προτάσεις των ξενοδόχων για να γίνει αυτή η μέρα ακόμη πιο ξεχωριστή και να αποτελέσει έναν επιπλέον λόγο για να επισκεφθεί κανείς τη Θεσσαλονίκη.
Ιδιαίτερα οι μήνες Ιανουάριος και Φεβρουάριος, δεν είναι "οι πιο δυνατοί" σε ό,τι αφορά τις διανυκτερεύσεις, όπως δείχνουν τα στοιχεία.
Έτσι, οι ξενοδόχοι που πήραν μια "ανάσα" τις ημέρες της έκθεσης Agrotica (1-4 Φεβρουαρίου), βλέποντας τις πληρότητες να αγγίζουν το 100%, συνεχίζουν τις προσπάθειες να φέρουν κόσμο στα ξενοδοχεία τους.
«Έχουμε δημιουργήσει πολλά και ελκυστικά πακέτα με εκπλήξεις γα ερωτευμένους που περιλαμβάνουν δείπνα με ειδικά σχεδιασμένο μενού, μουσικά σχήματα, πρωινό στο κρεββάτι ως και signature cocktails, δηλαδή κοκτέιλ σχεδιασμένα για το ζευγάρι» αναφέρει η κ. Σαραβέλου.
«Το κοινό το αγάπησε, το ίδιο και οι ξενοδόχοι και αυτό φαίνεται από τη συμμετοχή, που φέτος είναι πολύ μεγαλύτερη σε αριθμό και από μικρότερα ξενοδοχεία της πόλης, όχι μόνο πεντάστερα» σημειώνει.
Σύμφωνα με την κ. Σαραβέλου, πολλοί επιλέγουν τα ξενοδοχεία για να δειπνήσουν και εκεί οι τιμές κυμαίνονται από 20 έως 50 ευρώ το άτομο ενώ όσοι επιλέξουν τα πακέτα, που περιλαμβάνουν δηλαδή δείπνο και διαμονή, το ακριβότερο υπολογίζεται γύρω στα 160 με 180 ευρώ το ζευγάρι.
«Είναι πολλοί εκείνοι που έρχονται στην πόλη για να γιορτάσουν τη 14η Φλεβάρη, αλλά δεν είναι λίγοι και οι Θεσσαλονικείς που επιλέγουν να γιορτάσουν σε κάποιο ξενοδοχείο, για να ζήσουν αυτήν την μέρα διαφορετικά» προσθέτει η κ. Σαραβέλου. «Είναι μια γιορτή που εμπνέει, έχουμε δει μέχρι και προτάσεις γάμου να σχεδιάζονται και να υλοποιούνται στα ξενοδοχεία μας» συμπληρώνει.
Σέλφι με κουλούρι Θεσσαλονίκης
Την ίδια ώρα, όπως ανέφερε η κ. Σαραβέλου, συνεχίζονται τα brunch στα ξενοδοχεία της πόλης, πρότζεκτ που σημείωσε μεγάλη επιτυχία. «Ξεκινήσαμε το χειμερινό Thess Brunch που ολοκληρώνεται στο τέλος του Μάρτη και καλούμε όλο τον κόσμο να έρθει στα ξενοδοχεία της πόλης και να γευθεί τις μοναδικές γεύσεις μεταξύ του πρωινού και μεσημεριανού, του λεγόμενου brunch, ένα από τα Σαββατοκύριακα που ακολουθούν» είπε και πρόσθεσε «Μην ξεχάσετε επίσης να βγάλετε μια φωτογραφία χρησιμοποιώντας ως κάδρο το κουλούρι Θεσσαλονίκης, για τα social media στο #koulouriofthemonth προκειμένου να κερδίσετε ένα δωρεάν brunch προβάλλοντας συγχρόνως κάθε όμορφη γωνιά της Θεσσαλονίκης».
πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ