Τελικά ο γερμανικός όμιλος της Volkswagen δεν είναι πρώτος από πλευράς πωλήσεων για το 2017, καθώς τον ξεπέρασε ο γαλλο-ιαπωνικός των Renault Nissan Mitsubishi.
Ο οποίος συνολικά πούλησε 10,61 εκατομμύρια αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 5,82 εκατομμύρια αντιστοιχούν στη Nissan, τα 3,76 στη Renault και το 1,03 στη Mitsubishi.
Η διαφορά πάντως από τον όμιλο της Volkswagen είναι σχετικά μικρή, μόλις 80.000 μονάδες, καθώς ο τελευταίος έφτασε τα 10,53 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Στην 3η θέση η Toyota με πωλήσεις 10,20 εκ. οχημάτων.
Για τον όμιλο της Renault Nissan, αυτό ήταν σε μεγάλο βαθμό το ζητούμενο από την εξαγορά ενός σημαντικού ποσοστού της Mitsubishi. Πέρα βέβαια από την 1η θέση και σύμφωνα και με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Carlos Ghosn υπάρχει πάντα το πλεονέκτημα των οικονομιών κλίμακας. Ο στόχος, άλλωστε, είναι η αύξηση των πωλήσεων στα 14,0 εκατομμύρια οχήματα το 2022, με παράλληλη μείωση των εξόδων κατά 10 δις ευρώ. Το τελευταίο μπορεί να επιτευχθεί χάρη στην κοινή χρήση ανταλλακτικών, πλαισίων, αλλά και στη μεταφορά τεχνογνωσίας μεταξύ των μαρκών.