Το ότι η διαφήμιση μπορεί να κάνει τα πάντα για να μας παραπλανήσει είναι από τα κλισέ που διδάσκονται στο σχολείο και έχουν κατά καιρούς συμπεριληφθεί σε όλα τα δοκίμια-εκθέσεις των Πανελλαδικών. Τότε γιατί ένα πόστερ που, σαν τόσα άλλα, "αξιοποιεί" ένα καλλίγραμμο γυναικείο σώμα, να ξεσηκώσει τέτοια οργή; Ίσως γιατί ο φορέας που επέλεξε να χρησιμοποιήσει μια γυναίκα για τη διαφημιστική του καμπάνια, και μάλιστα με το σλόγκαν "θέλεις το σώμα μου;" είναι η οργάνωση που μάχεται για τα δικαιώματα των ζώων. Σε μια προσπάθεια να περιορίσει την κρεοφαγία που ευθύνεται για τον σφαγιασμό τους, η PETA έγδυσε την πρώην μαζορέτα των Dallas Cowboys Bonnie-Jill Laflin και, ούτε λίγο ούτε πολύ, υποσχέθηκε σε όσους γίνους χορτοφάγοι ή vegans ότι θα αποκτήσουν αυτό το κορμί, αφού "όσοι αποφεύγουν το κρέας εκτός από το ότι είναι πιο υγιείς, ζυγίζουν αρκετά κιλά λιγότερα από εκείνους που συμπεριλαμβάνουν πολύ συχνά το κρέας στη διατροφή τους". Εκείνο που αποσιώπησε η ΡΕΤΑ, σύμφωνα με τους επικριτές της, είναι πως η Bonnie-Jill γυμνάζεται εντατικά κάθε μέρα από τα πρώτα χρόνια της εφηβείας της. Και, φυσικά, ας μην ξεχνάμε το φάουλ που διαπράττουν οι υπέρμαχοι του "πολιτικά ορθού" όταν "μεταχειρίζονται τη γυναίκα σαν ένα κομμάτι κρέας, υπηρετώντας στην ουσία όσα μάχονται".Χρύσα Οικονομοπούλου
Το θες αυτό το σώμα;
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο