To succes story του Σταύρου Τσομπανίδη ο οποίος στα 20 είχε μια πολύ απλή, αλλά ευφυή ιδέα, την οποία έκανε επιχείρηση, κάνει από χθες το γύρο του κόσμου.
Και αυτό γιατί ο 24χρονος σήμερα Σταύρος, αναδείχθηκες στους«30 under 30» του Forbes (αναγνωρίζουν τους επόμενους ηγέτες σε 10 διαφορετικούς τομείς της κοινωνίας) για την Ευρώπη ως ένας από τους πλέον φερέλπιδες νέους στην κατηγορία της Βιομηχανίας.
Τι έκανε ο Σταύρος Τσοπανίδης; Μαζί με τον Δρ. Νικόλαο Αθανασόπουλο ακολούθησαν το όραμά τους για την αξιοποίηση των φυκιών και ύστερα από δύο χρόνια έρευνας και ανάπτυξης, κατόρθωσαν να αναπτύξουν και να κατοχυρώσουν μία καινοτόμο μέθοδο παραγωγής που αποσκοπεί στην αναγέννηση των νεκρών φυκιών, φέρνοντας τα φύκια στην καθημερινή μας ζωή με έναν εναλλακτικό και πολύ ιδιαίτερο τρόπο. Πώς; Ως θήκες κινητών, κουτιά, ρακέτες, ακόμη και γυαλιά, τα οποία διεκδικούν τη διεθνή προσοχή. Ολα προϊόντα της εταιρείας Phee που ο ίδιος ίδρυσε με έδρα την Πάτρα.
Η ιδέα του Σταύρου Τσοπανίδη απλά απέδειξε τι μπορεί να πετύχει η εμπιστοσύνη στην ευρηματικότητα και την επιχειρηματικότητα των νέων.
Την προσπάθειά του, μάλιστα, είχε στηρίξει η Γιάννα Αγγελοπούλου στο πλαίσιο υποτροφιών Αγγελοπούλου. Μάλιστα το Σεπτέμβριο του 2106 είχε μιλήσει για την Phee και τον Σταύρο Τσοπανίδη, η ίδια, στο ετήσιο συνέδριο του ιδρύματος Κλίντον στη Νέα Υόρκη, δείχνοντας τη δική της θήκη κινητού που ήταν από... φύκια και λέγοντας παράλληλα: «Αυτές οι θήκες κινητών είναι από φύκια. Ενας νεαρός φοιτητής, μια μέρα καθώς έκανε τα μπάνιο του σε κάποια πανέμορφο ελληνικό νησί και είδε την παραλία καλυμμένη με φύκια. Και αποφάσισε να τα καθαρίσει, να βρει αρκετούς υποστηριχτές και να φτιάξει αντικείμενα και μοντέρνες θήκες κινητών».