Έπειτα από 39 ολόκληρα χρόνια πό την πρεμιέρα του αρχέτυπου η Mercedes παρουσίασε τη νέα γενιά της G-Class.
Για την οποία, όπως ήταν λογικό και αναμενόμενο, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρείας δεν άλλαξαν τα στοιχεία που έχουν διαμορφώσει ένα από τα πλέον κλασικά μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης. Έτσι έχουν διατηρηθεί οι παραδοσιακές γραμμές του αμαξώματος, καθώς και χαρακτηριστικές λεπτομέρειες, όπως π.χ. οι μεγάλες χειρολαβές, οι εμφανείς μεντεσέδες και η εξωτερική ρεζέρβα.
Η νέα G-Class έχει μεγαλώσει μόλις κατά 53 χιλιοστά σε μήκος και 121 σε πλάτος, κάτι που έχει φυσικά αντίκτυπο και στους χώρους στο εσωτερικό. Οι οποίοι πλέον είναι ιδιαίτερα άνετοι, ενώ ο διάκοσμος και ο εξοπλισμός ακολουθούν τα πρότυπα της S-Class. Από την τελευταία προέρχεται και το φουλ ψηφιακό ταμπλό με τις δύο μεγάλες οθόνες των 12,3 ιντσών, μόνο που εδώ ανήκει στον επιπλέον εξοπλισμό, καθώς η εισαγωγική έκδοση έχει αναλογικό πίνακα οργάνων με την παραδοσιακή για το μοντέλο εμφάνιση.
Το πλαίσιο είναι καινούργιο και πάλι ξεχωριστό, τύπου σκάλας, με μεγαλύτερη κατά 50% στρεπτική ακαμψία. Προκειμένου να μειωθεί το βάρος -συνολικά κατά 170 κιλά- τα φτερά, το καπό και οι πόρτες είναι από αλουμίνιο. Καινούργια είναι και η ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια -πίσω έχει διατηρηθεί ο άκαμπτος άξονας- που στηρίζονται απευθείας στο πλαίσιο προκειμένου να μη μειωθεί η απόσταση από το έδαφος. Πράγματι η ελάχιστη τιμή είναι ολόκληρα 241 χιλιοστά και έτσι η G-Class περνά από νερό βάθους έως και 70 εκατοστών, κινείται σε πλαγιά με κλίση έως και 35 μοιρών, έχει γωνίες προσέγγισης και διαφυγής 31° και 30° αντίστοιχα και γωνία ράμπας στις 26 μοίρες. Επίσης έχει κοντές σχέσεις και 3 μπλοκέ διαφορικά, ενώ πέρα από τα μέχρι και 5 προγράμματα του Drive Select υπάρχει και το G-Mode.
To οποίο εμπλέκεται αυτόματα μόλις επιλεγούν οι κοντές σχέσεις ή ενεργοποιηθεί ένα από τα μπλοκέ διαφορικά και προσαρμόζει την απόσβεση των αμορτισέρ, την απόκριση του γκαζιού και περιορίζει τις αλλαγές του κιβωτίου ώστε να εξασφαλίζεται ο καλύτερος δυνατός έλεγχος πέρα από την άσφαλτο.
Η νέα G-Class θα είναι αρχικά διαθέσιμη ως G 500, με τον V8 βενζίνης των 4.000 κυβικών της Mercedes, ο οποίος εδώ αποδίδει 422 ίππους και 610 Nm και με το νέο αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic με τις 9 σχέσεις. H τιμή της στη Γερμανία θα ξεκινά από τις 107.041 ευρώ, ενώ στην πορεία θα υπάρξουν εκδόσεις AMG και diesel.