Η L’Oreal Paris σπάει τους φραγμούς και γράφει ιστορία με μια γυναίκα που φοράει μαντίλα στη νέα διαφημιστική καμπάνια για σαμπουάν.
Η Βρετανίδα μπλόγκερ Αμένα Κχαν φορά μια ροζ μαντίλα ενώ στέκεται μπροστά σε ροζ φόντο στη νέα διαφήμιση για σαμπουάν.
«Είτε τα μαλλιά σας είναι ορατά είτε όχι» λέει η ίδια στη διαφήμιση, «δεν επηρεάζει το πόσο νοιάζεστε γι’ αυτά».
Το βίντεο για τη νέα σειρά περιποίησης μαλλιών της L’ Oreal, το Elvive, παρουσιάζει ένα διαφορετικό καστ γυναικών με διαφορετικά στυλ μαλλιών.
«Πόσες εταιρείες κάνουν τέτοια πράγματα; Δεν είναι πολλές» λέει η Κχαν στην Vogue. «Βάζουν κυριολεκτικά ένα κορίτσι με μαντήλα – της οποίας τα μαλλιά δεν είναι ορατά – σε μια διαφημιστική εκστρατεία για τα μαλλιά. Γιατί αυτό που πραγματικά αποτιμούν μέσω της εκστρατείας, είναι οι φωνές μας».
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Amena (@amenaofficial) στις 13 Ιαν, 2018 στις 3:21 μμ PST
Η Κχαν είναι πρεσβευτής της L’ Oreal, vlogger στο YouTube, συνιδρυτής της Ardere Cosmetics, σχεδιάστρια της δικής της σειράς μαντήλων και όλα αυτά ενώ είναι μητέρα.
Εμπνέοντας άλλους
«Άρχισα να φορά μαντήλα όταν ήμουν περίπου 20 χρονών, αλλά ακόμη και πριν από αυτό δεν μπορούσα να δω κάποιος με τον οποίο θα μπορούσα να συνδεθώ στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Νομίζω ότι μια τέτοια εκστρατεία, θα μου έδινε περισσότερο την αίσθηση ότι ανήκω κάπου».
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Amena (@amenaofficial) στις 6 Ιαν, 2018 στις 3:06 μμ PST
Από τότε που ξεκίνησε η εκστρατεία την περασμένη εβδομάδα, έλαβε πολλά μηνύματα υποστήριξης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
«Πραγματικά πιστεύω πως είναι ένα τεράστιο άλμα για κάποιον που φορά μαντήλα να είναι μέρος κάτι τελείως διαφορετικού, όπως μία διαφήμιση για τα μαλλιά» έγραψε κάποιος. «Μπράβο σου, Αμένα» έγραψε ένας άλλος.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Amena (@amenaofficial) στις 26 Δεκ, 2017 στις 3:48 μμ PST
Άλλοι την ενθάρρυναν να συνεχίσει να ενδυναμώνεις τις γυναίκες, και ιδίως αυτές που φορούν μαντήλα. «Κανείς δεν καταλαβαίνει πραγματικά πως ακόμη κι αυτές που φορούν μαντήλα μπορεί να έχουν προβλήματα με τα μαλλιά τους» ανέφερε ένα άτομο.
«Ακριβώς επειδή καλύπτουμε τα μαλλιά μας, δεν σημαίνει ότι δεν έχουμε μαλλιά ή πως δεν έχουμε προβλήματα όπως και οι υπόλοιπες γυναίκες. Χαίρομαι που έχουμε κάποιον να μας εκπροσωπεί».
Η L’ Oreal εντάσσεται στον κατάλογο των εταιρειών, όπως η Nike και η CoverGirl, που γίνονται όλο και πιο ποικίλες και χρησιμοποιούν μουσουλμάνες γυναίκες στις διαφημιστικές τους καμπάνιες.