Τι δουλειά έχουν καμιά 15αριά νέοι σε ένα ημιυπόγειο στην Άνω Τούμπα στη Θεσσαλονίκη, να σχεδιάζουν μανιωδώς, από το πρωί μέχρι το βράδυ, pc games με εξωγήινους;
Μήπως προέρχονται οι ίδιο από άλλον πλανήτη, καθώς πιστεύουν ότι η Aurora τους -η ηρωίδα του παιχνιδιού που δημιούργησαν- μπορεί να κατακτήσει τον κόσμο και να αναδείξει μία προσπάθεια της ελληνικής βιομηχανίας παιχνιδιών υπολογιστών να μπει στον παγκόσμιο χάρτη του είδους;
Η προσγείωση ή απογείωση του ονείρου τους θα εξαρτηθεί από τον κόσμο -τους fans του είδους των παιχνιδιών περιπέτειας διεθνώς- και επιπρόσθετα από όσους Έλληνες πιστέψουν στην ιδέα τους και στηρίξουν την καμπάνια τους στο Kickstarter, τη γνωστή πλατφόρμα από το πλήθος χρηματοδότησης επιχειρηματικών σχεδίων (επί το ελληνικότερο …crowdfunding).
«Δεν μπορούσα να αντέξω τη βαρετή δουλειά μου»
Ο Γιάννης Χατζόπουλος, ιδρυτής της ομάδας «Noema Games» και εμπνευστής του παιχνιδιού περιπέτειας «Aurora: Τhe Lost Medallion», μιλά στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ) για την παιδική του ιδέα, που μεγάλωσε, πέρασε από το χαρτί στον υπολογιστή, εξελίχθηκε και μέχρι τις 23 Φεβρουαρίου -τότε θα ολοκληρωθεί η καμπάνια στο Kickstarter- θα φανεί αν θα καταφέρει να κερδίσει το στοίχημα του …γήινου μέλλοντός της.
Άλλωστε για χάρη αυτής της ιδέας ο ίδιος άφησε μία επιτυχημένη καριέρα, ως διευθυντής marketing σε μεγάλη εταιρεία, ομολογώντας: «Δεν μπορούσα να αντέξω άλλο τη βαρετή δουλειά μου!»
«Η Noema Games (http://noemagames.com/) είναι μια ομάδα ανθρώπων ταλαντούχων, που τους αρέσει να ασχολούνται με τη δημιουργία παιχνιδιών. Έχει περίπου έναν χρόνο που ξεκινήσαμε, δειλά- δειλά, από τρία άτομα και σιγά- σιγά φτάσαμε σε έναν αριθμό 16 ατόμων, από 20 έως 40 ετών.
Με μεγάλο κόπο καταφέραμε και πίστεψε σε εμάς ένας επενδυτής, που μας παραχώρησε χώρο και τον εξοπλισμό, για να μπορέσουμε να δουλέψουμε, να ξεκινήσουμε αυτή την ιδέα και να την κάνουμε πραγματικότητα», λέει ο κ. Χατζόπουλος, για το ξεκίνημα της προσπάθειας. «Είναι πολύ περίεργο πράγμα στην Ελλάδα να φτιάξει κάποιος game, γιατί είναι κάτι το οποίο το κάνουν κατεξοχήν στο εξωτερικό», παραδέχεται.
Η ιδέα για ένα game, που συνδυάζει την επιστημονική φαντασία, την κωμωδία και το δράμα, καθώς και τον κλασικό, αλλά και μοντέρνο σχεδιασμό γραφικών ξεκίνησε πριν από αρκετά χρόνια, όταν ο σήμερα 40χρονος εμπνευστής του ήταν ακόμη παιδί.
«Είχα μία ιδέα από μικρό παιδί. Ήδη από 17-18 χρονών την είχα έτοιμη στο συρτάρι. Πριν από έναν χρόνο τη βγάλαμε από το συρτάρι, την ξεσκονίσαμε και εμπλουτίσαμε το σενάριο. Βρήκαμε κάποια άτομα στη Θεσσαλονίκη, τα οποία γνωρίζουν το αντικείμενο -είναι αρκετά δύσκολο να βρεθεί αυτή η εξειδίκευση των ανθρώπων- και είμαστε πλέον εδώ αισίως στο στάδιο της παραγωγής του παιχνιδιού», εξηγεί.
Στόχος 33.742 ευρώ μέχρι τις 23/2
Στην πλατφόρμα Kickstarter η ομάδα ξεκίνησε στις 9 Ιανουαρίου καμπάνια με στόχο να συγκεντρώσει 30.000 λίρες (33.742 ευρώ) προκειμένου να κυκλοφορήσει το παιχνίδι αρχικά για PC και Mac ( https://www.kickstarter.com/projects/1853268159/aurora-the-lost-medallion )
«Έχουμε ανεβάσει την καμπάνια μας στο Kickstarter, το οποίο είναι μία παγκόσμια πλατφόρμα, όπου μπορεί κανείς να παρουσιάσει ένα project, για να το μάθει ο κόσμος και να επενδύσει σε αυτό, ώστε η ιδέα του να γίνει πραγματικότητα. Αυτή τη στιγμή έχουμε 47 άτομα, που έχουν συνδράμει. Ζητάμε από τους ομοεθνείς μας να στηρίξουν την ελληνική προσπάθεια, γιατί πρόκειται για κάτι πολύ δημιουργικό, νομίζουμε ότι έχουμε κάνει ένα καλό παιχνίδι και πιστεύουμε ότι αν μας βοηθήσει ο κόσμος να το πάμε ακόμη πιο ψηλά, θα βοηθήσει πολύ και στην ελληνική βιομηχανία games», επισημαίνει ο κ. Χατζόπουλος.
Το σενάριο του παιχνιδιού
Το «Aurora: Τhe Lost Medallion» είναι ένα κλασικό, 2D, point & click παιχνίδι περιπέτειας με κεντρική ηρωίδα την Aurora, ένα εξωγήινο κορίτσι, που αναζητεί τον σκοπό του στη ζωή.
«Είναι ένα παιχνίδι σαν τα παλιά κλασικά, τα οποία μας έχουν μεγαλώσει εμάς τους 30ρηδες- 40ρηδες. Διαδραματίζεται στο πλανητικό σύστημα Trappist-1, που ανακαλύφθηκε πρόσφατα, 39 έτη φωτός μακριά από τη Γη και εκεί, μέσα σε μία σπηλιά κάτω από την επιφάνεια του πιο μακρινού πλανήτη Eedor είναι ένα κοριτσάκι παρέα με άλλα παιδιά και κάποια ρομπότ.
Το σενάριο είναι το παιχνίδι και το παιχνίδι διαδραματίζεται ως εξής: Προχωράς, λύνεις γρίφους, μαθαίνεις την ιστορία, βιώνεις μία εμπειρία παιχνιδιού, η οποία είναι σαν κινηματογραφική εμπειρία», εξηγεί ο κ. Χατζόπουλος.
«Ως μία παγκόσμια πρωτοτυπία», προσθέτει, «προσπαθούμε να κάνουμε ένα παιχνίδι αυτού του είδους χωρίς τα κοινά λάθη αντίστοιχων παιχνιδιών, που σε φέρνουν κάποια στιγμή σε αδιέξοδο και δεν μπορείς να προχωρήσεις παρακάτω με τους γρίφους και έτσι πρέπει να δοκιμάζεις συνέχεια, σωστό ή λάθος, έτσι ώστε να προχωρήσεις παρακάτω την ιστορία. Εμείς θέλουμε μέσω της ιστορίας να λύνεις τους γρίφους και να προχωράς και να λύνεις την ιστορία και να εκτυλίσσεται η ιστορία μπροστά σου».
Η ομάδα παρουσιάζει το πρώτο μέρος του ταξιδιού της Aurora και σχεδιάζονται άλλα τρία επεισόδια, που θα ολοκληρώσουν μια επική τετραλογία.
Στόχος τους είναι να κυκλοφορήσει το παιχνίδι σε πρώτη φάση για PC και MAC, ενδεχομένως και για Linux και στη συνέχεια, εφόσον εξελιχθεί καλά και η καμπάνια, να προχωρήσουν σε εκδόσεις για Android και iOS, καθώς και για το Nintendo Switch.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ