Ένα περιστατικό μεταξύ της Τέιλορ Σουίφτ και των Κιμ Καρντάσιαν και Κάνι Ουέστ οδήγησε την τραγουδίστρια στην απόφαση να ενσωματώσει την εικόνα του φιδιού στο εμπορικό σήμα.
Το καλοκαίρι του 2016, η Κιμ «ανέβασε» στο Snapchat βίντεο του Κάνι και της Τέιλορ που κουβέντιαζαν για το τραγούδι του με τίτλο «Famous», στο οποίο έκανε αναφορές στην τραγουδίστρια. Αν και έμοιαζε να εγκρίνει η Σουίφτ το τραγούδι, ο Ουέστ δεν αποκάλυψε ότι σε επόμενους στίχους του τραγουδιού θα αναφερόταν σε αυτήν ως… «σκρόφα».
Πολύς κόσμος άρχισε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να ανταλλάσσει φίδια-emojis, εμπνεόμενος από το τουίτ της Κιμ προς την Τέιλορ: «Σταθείτε, είναι η σωστή Εθνική Ημέρα Φιδιού;!;!; Υπάρχουν γιορτές για τον καθένα, εννοώ για το κάθε τι, σήμερα!» Και έπειτα ακολούθησαν δυο σειρές γεμάτες φίδια-emojis.
Έτσι, η Σουίφτ έγινε ...ιδιοκτήτρια του συμβόλου του φιδιού, το οποίο κάποτε είχε χρησιμοποιηθεί εναντίον της και επέλεξε να το εντάξει στις χριστουγεννιάτικες ευχετήριες κάρτες που έστειλε.
Πηγή: CNN