Περισσότεροι από τρία εκατομμύρια Βρετανοί θα συμμετέχουν στην καμπάνια Dry January 2018.
«Not my cup of tea» λένε οι Βρετανοί όταν κάτι δεν τους αρέσει ή όταν θέλουν να διαχωρήσουν τη θέση τους από τους υπόλοιπους. Φράση, που τον Ιανουάριο του 2018 δεν θα πολυακούσουμε στο Λονδίνο, αφού οι Βρετανοί, αποφάσισαν να μας δείξουν ότι το συλλογικό πνεύμα μπορεί να κάνει θαύματα.
Ονομάζεται Dry January, και είναι μια καμπάνια (που ίσως και να περίμενες ότι θα ξεκινήσει από τη Μεγάλη Βρετανία) με μαζική συμμετοχή. Μια καμπάνια που έχει ως στόχο, την καλυτέρευση των Βρετανών, ως γονιών, συζύγων, φίλων... Μία καμπάνια, στην οποία οι Βρετανοί θα αλλάξουν τη ζωή τους για 30 ημέρες, αφού θα απέχουν από κάτι που οι ίδιοι αγαπούν.
Εκείνοι που έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα συμμετοχής είναι οι οικογενειάρχες, με παιδιά μεταξύ 12 έως 16 ετών καθώς και εκείνοι με τρία ή περισσότερα παιδιά στο σπίτι.
Διαβάστε τι είναι το Dry January και από τι ακριβώς θα απέχουν οι Βρετανοί, στο bovary.gr