Ικανοποιημένοι είναι οι επαγγελματίες του Βόλου, και της Μαγνησίας γενικότερα, όσον αφορά την κίνηση και τη δραστηριότητα της περιόδου των Χριστουγέννων.
Ξενοδόχοι, εστιάτορες και καταστηματάρχες είπαν ότι μπορεί να μην υπήρξαν θεαματικές αλλαγές, αλλά πως όλα κινήθηκαν σε εορταστικούς ρυθμούς.
Το τετραήμερο των Χριστουγέννων οι πληρότητες των ξενοδοχείων σε όλη την Μαγνησία κινήθηκαν πάνω από το 90% και ειδικά στον Βόλο και τα φημισμένα χωριά του Πηλίου έφθασε και το 100%, σύμφωνα με τον πρόεδρο των ξενοδόχων Μαγνησίας Γιώργο Ζαφείρη, ο οποίος τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Οι αριθμοί θα ήταν ακόμα καλύτεροι αν δεν υπήρχαν τα προβλήματα του χιονιά τις παραμονές των Χριστουγέννων, όταν πολύς κόσμος φοβήθηκε από το κλείσιμο της ΠΑΘΕ, λόγω χιονιού, και ακύρωσε την κράτησή του».
Στις υψηλές πληρότητες της περιοχής, σύμφωνα με τον κ. Ζαφείρη, έχουν συντελέσει τα τελευταία χρόνια οι εξαιρετικές εκδηλώσεις του Δήμου Βόλου και ο κορυφαίος στολισμός της πόλης, που αποτελούν πόλο έλξης για χιλιάδες επισκέπτες.
Τις ημέρες των Χριστουγέννων άνοιξε και λειτούργησε και το Χιονοδρομικό Κέντρο Πηλίου στις Αγριόλευκες και οι υπεύθυνοι κατάφεραν με τις ανάλογες ενέργειες να διατηρήσουν το χιόνι επί 3 ημέρες σε ικανοποιητικά επίπεδα.
Ο πρόεδρος της εταιρίας που εκμεταλλεύεται το Χιονοδρομικό Κέντρο, Γρηγόρης Ιγγλέσης, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «το Σάββατο, η Κυριακή και η ημέρα των Χριστουγέννων προσέλκυσαν πάνω από 2.500 άτομα στο χιονοδρομικό κέντρο».
Ο ίδιος προσέθεσε πως λειτούργησαν όλες οι πίστες και καταβλήθηκαν μεγάλες προσπάθειες για να διατηρηθεί το χιόνι μετά τη βελτίωση του καιρού. «Ευελπιστούμε σε μια νέα χιονόπτωση τις παραμονές της Πρωτοχρονιάς για να υποδεχτούμε και πάλι πολύ κόσμο στο ανακαινισμένο και σύγχρονο χιονοδρομικό», τόνισε.
Θετικά προσμετρούν τη χριστουγεννιάτικη περίοδο και οι εστιάτορες, αφού η κίνηση ήταν ικανοποιητική, κυρίως στα τουριστικά θέρετρα του Πηλίου -Πορταριά, Χάνια, Μακρυνίτσα κ.λπ.- αλλά και στο Βόλο. Επισημαίνουν πάντως ότι η κατανάλωση σε καμία περίπτωση δεν πλησιάζει τους αριθμούς της προ οικονομικής κρίσης περιόδου, αφού οι πελάτες είναι «μετρημένοι και περιορισμένοι» στις παραγγελίες τους.
Ο εμπορικός κόσμος του Βόλου, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου, Απόστολο Οντόπουλο, είδε «μία από τα ίδια, σε σύγκριση με τα περυσινά αποτελέσματα, αφού ο κόσμος ήθελε να αγοράσει, αλλά τα διαθέσιμα χρήματα ήταν περιορισμένα και όλοι σκέφτονταν τις υποχρεώσεις προς το Δημόσιο».
Πάντως και εν όψει του εορταστικού τετραημέρου της Πρωτοχρονιάς υπάρχει αισιοδοξία ότι και πάλι ο τουριστικός πόλος Βόλος-Πήλιο θα αποτελέσει έναν από τους κορυφαίους προορισμούς και ήδη οι κρατήσεις σε ξενοδοχεία είναι ικανοποιητικές, με την πληρότητα να ξεπερνά συνολικά το 55%-60%.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ