Καφετέρια στο Λονδίνο απογειώνει την τέχνη του μπαρίστα, χαρίζοντας στους πελάτες την ευκαιρία να πιούν τον καφέ τους βλέποντας το πρόσωπό τους μέσα στην κούπα.
To «Tea Terrace» που βρίσκεται στην Oxford Street είναι το πρώτο μαγαζί που σερβίρει το «Selfieccino», ένα ρόφημα που στην κορυφή του έχει σχεδιασμένο με γάλα το πρόσωπο του καταναλωτή.
Πώς γίνεται; Ο ενδιαφερόμενος στέλνει φωτογραφία του προσώπου του μέσω μιας ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής ανταλλαγής μηνυμάτων με το μπαρίστα, και καλούνται να επιλέξουν τον καμβά τους: ζεστή σοκολάτα ή καπουτσίνο.
Η εικόνα φορτώνεται στο μηχάνημα «Cino», ενώ το ποτό βρίσκεται τοποθετημένο στη θέση του. Στη συνέχεια, η εικόνα σαρώνεται και αναπαραγάγεται στο αφρόγαλο, χρωματίζοντας την εικόνα μια φυσικά χρώματα τροφών, χωρίς γεύση.
Πελάτισσα απολαμβάνει το «Selfieccino» της
Η ολοκλήρωση της διαδικασίας παίρνει περίπου 4 λεπτά κι έπειτα το αποτέλεσμα είναι έτοιμο να φωτογραφηθεί και να ανέβει στα social media, πρωτού το απολαύσει ο καταναλωτής. Η τιμή του προϊόντος έρχεται στις 5,75 λίρες (περίπου 6,50 ευρώ).
«Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν μετατοπίσει εντελώς τη σημασία του καλού φαγητού και του καλού ποτού» δήλωσε ο ιδιοκτήτης του «The Tea Terrace». «Δεν αρκεί να είναι γευστικά καλό, αλλά να αξίζει να δημοσιευθεί και στο Instagram.»
Πάνω από 400 εξατομικευμένα ροφήματα έχουν πωληθεί από το Σάββατο 16/12 , οπότε ξεκίνησε το εγχείρημα, ενώ το hashtag «Selfieccino» έχει γίνει viral σε πάρα πολλές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Το «The Tea Terrace» ελπίζει να κατοχυρώσει τον όρο, ενώ η επιχειρησιακή του δραστηριότητα επεκτείνεται σε ακόμα δύο τοποθεσίες του Λονδίνου.
Πηγή: reuters