Η νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga θυμίζει φωτογραφικό άλμπουμ των 80s με οικογενειακές φωτογραφίες που προκαλούν ανάμεικτα συναισθήματα.
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του γνωστού οίκου, που αναδείχθηκε ως ο δημοφιλέστερος του δεύτερου μισού του 2017, Demna Gvasalia διακρίνεται για τον ανατρεπτικό τρόπο σκέψης του και θεωρείται αυτή τη στιγμή ένα από τα πιο επίκαιρα ονόματα της μόδας.
Αντί να χρησιμοποιήσει λοιπόν υπέρλαμπρα μοντέλα στην καμπάνια SS18, αποφάσισε να δημιουργήσει περίεργα οικογενειακά πορτρέτα με vintage αισθητική που παραπέμπουν στη δεκαετία του 80.
Οι φωτογραφίες αναρτήθηκαν στο προφίλ του οίκου στο Instagram, αλλά το απότέλεσμα δεν άρεσε σε όλους. Κάποιοι δεν ενθουσιάστηκαν με το κόνσεπτ, ενώ άλλοι έκαναν σκληρή κριτική.
Ωστόσο μερικοί λάτρεις του old school ξετρελάθηκαν με την πρωτότυπη ιδέα και την φιλοσοφία του brand που έχει καταφέρει να επαναφέρει ότι θεωρούσαμε εντελώς «out of fashion».
Δείτε τη νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga που προκάλεσε αντιδράσεις στο bovary.gr