Εάν είστε από εκείνους που η ώρα των Μαθηματικών, ήταν εκείνη που μισούσατε, μιας και δεν τα πηγαίνετε καλά με τους αριθμούς, μια καθηγήτρια έρχεται να σας πει πως δεν φταίτε εσείς γι’ αυτό.
Η καθηγήτρια στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο της Ζυρίχης, Ελσμπεθ Στερν, υποστηρίζει πως τα μαθηματικά είναι μια θεμελιώδη ανθρώπινη ικανότητα.
Η Στερν αναφέρει πως οι κακοί βαθμοί μαθηματικών προέρχονται από αναποτελεσματική διδασκαλία, ωστόσο, αυτή η υπόθεση μετατοπίζεται όταν πρόκειται για μαθησιακές ικανότητες.
«Υπάρχει μια σοβαρή έλλειψη εννοιολογικής κατανόησης, καθώς ακόμη και οι πιο έξυπνοι μαθητές συχνά δεν μπορούν να λάβουν τις γνώσεις που θα έπρεπε να είχαν αποκτήσει», αναφέρει.
Αυτό που τονίζει η Στερν είναι πως η δουλειά είναι πιο σημαντική από τα γονίδια.
Οσα παιδιά έρχονται σε επαφή με τα μαθηματικά από νεαρή ηλικία τα πάνε καλύτερα στις αρχικές σχολικές εξετάσεις.
Μελέτη που μετρά τα μαθηματικά επιτεύγματα σε 3.520 μαθητές πάνω από πέντε χρόνια κατέληξε στο συμπέρασμα:
«Δεν έχει σχέση το πόσο έξυπνοι είναι οι μαθητές αλλά το ποια κίνητρα έχουν και πώς μελετούν. Αυτά καθορίζουν την σχέση τους με τα μαθηματικά».
Μπορεί, λοιπόν, ορισμένοι άνθρωποι να είναι ιδιοφυείς χωρίς να το γνωρίζουν!