Σημαντική πρόοδο στην υλοποίηση της στρατηγικής του για την τεχνολογία και των απαραίτητων τεχνολογικών βελτιώσεων στο δίκτυο των πρακτορείων και το ψηφιακό περιβάλλον σημειώνει ο Όμιλος ΟΠΑΠ, ο κορυφαίος όμιλος τυχερών παιγνίων στην Ελλάδα.
Στο πλαίσιο της υλοποίησης του Οράματος 2020, ο ΟΠΑΠ αναθεώρησε το 2016 την τεχνολογική στρατηγική του και ξεκίνησε το 2017 ένα εκτεταμένο πρόγραμμα για την αναβάθμιση του ρόλου της τεχνολογίας στον οργανισμό. Ο στόχος είναι να διασφαλιστούν σύγχρονες, κορυφαίες στο είδος τους, λύσεις για όλες τις υφιστάμενες δραστηριότητες του ομίλου και να τεθεί η βάση για την υλοποίηση μελλοντικών στρατηγικών.
Προϊόντα για το δίκτυο
Μετά την επιτυχημένη εισαγωγή των virtual παιχνιδιών αθλητικού στοιχηματισμού και των συσκευών αυτόματης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού (SSBTs) το 2017, είναι σε εξέλιξη η διαδικασία για την εισαγωγή της νέας πλατφόρμας της Playtech BGT Sports για στοιχηματισμό κατά τη διάρκεια των γεγονότων (live) στο δίκτυο των πρακτορείων του ΟΠΑΠ. Η νέα πλατφόρμα θα παρέχει διευρυμένη σειρά στοιχηματικών επιλογών και ενιαία παικτική εμπειρία στο πρακτορείο, ανεξαρτήτως του τρόπου συμμετοχής του παίκτη (πριν από την έναρξη – pre-game, κατά τη διάρκεια – live, μέσω του πράκτορα και μέσω SSBTs).
Στο πλαίσιο της επένδυσης του ΟΠΑΠ στο δίκτυο των πρακτορείων του και της εισαγωγής νέων προϊόντων και υπηρεσιών η Novomatic είναι ο κύριος προμηθευτής συσκευών αυτόματης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού (SSBTs). Η Novomatic επίσης προσφέρει υψηλής ποιότητας παιχνίδια στους πελάτες των παιγνιομηχανημάτων (VLTs) της εταιρείας, μέσω της ανοιχτής πλατφόρμας τεχνολογίας της Inspired Entertainment.
Αριθμολαχεία
Ο ΟΠΑΠ πήρε πρόσφατα την απόφαση να συνεχίσει τη συνεργασία με την Intralot στον τομέα των αριθμολαχείων. Η Novomatic συμφώνησε να υποστηρίξει τη συγκεκριμένη στρατηγική επιλογή. Σε αυτή την κατεύθυνση, ο ΟΠΑΠ συμφώνησε με την Intralot για την επέκταση της υφιστάμενης σχέσης, η οποία θα συμπεριλαμβάνει μία νέα πλατφόρμα αριθμολαχείων και σημαντικές εμπορικές βελτιώσεις μέσα στα επόμενα έτη.
Ψηφιακό περιβάλλον
Ο ΟΠΑΠ συνεχίζει επίσης να εργάζεται με την Novomatic για την παράδοση του συστήματος Player Account Management (PAM). Μεταξύ των δύο μερών επήλθε συμφωνία, ώστε ο ΟΠΑΠ να διαχειρίζεται απευθείας την ανάπτυξη όλων των μελλοντικών βελτιώσεων του PAM. Αυτό δίνει στον ΟΠΑΠ ακόμη μεγαλύτερο έλεγχο στα μελλοντικά του σχέδια για τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες, ειδικότερα στο επίπεδο των ψηφιακών καναλιών. Το ψηφιακό περιβάλλον αποτελεί σημαντική ευκαιρία για τον ΟΠΑΠ και η διάθεση από την εταιρεία, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2018, της νέας πλατφόρμας για τον διαδικτυακό στοιχηματισμό από την Betgenius προχωρά σύμφωνα με τον σχεδιασμό.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Ντάμιαν Κόουπ σχολιάζοντας την πρόοδο στον τομέα της τεχνολογίας δήλωσε: «Η υλοποίηση της στρατηγικής μας για την τεχνολογία προχωράει σύμφωνα με τον προγραμματισμό μας, καθώς συνεχίζουμε να αποκτούμε υψηλότερο επίπεδο ελέγχου και ευελιξίας στο ψηφιακό και τεχνολογικό μας περιβάλλον. Εργαζόμαστε στενά με όλους τους τεχνολογικούς μας συνεργάτες προκειμένου να υλοποιήσουμε το Όραμα 2020 και να μετασχηματίσουμε το ρόλο της τεχνολογίας στον οργανισμό προς όφελος της εταιρείας και των πελατών μας».
Ο ΟΠΑΠ προχωρά με μία επένδυση άνω των 100 εκατ. Ευρώ τα επόμενα έτη. Παράλληλα, η εταιρεία έχει δημιουργήσει περισσότερες από 200 νέες άμεσες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα το 2017, οι οποίες υποστηρίζουν την υλοποίηση αυτών των σχεδίων, πλέον των έμμεσων εκατοντάδων ευκαιριών απασχόλησης που δημιουργούνται στη χώρα από τις δραστηριότητες του ομίλου.