Την Time Inc συμφώνησε να εξαγοράσει η Meredith Corp προς 2,8 δισ. δολάρια, ποσό στο οποίο περιλαμβάνεται και το χρέος της Time.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η συμφωνία σε μετρητά (18,50 δολάρια ανά μετοχή) δίνει στην Meredith -η οποία εκδίδει το Better Homes & Gardens, το Shape και το Parents μεταξύ άλλων- ένα μεγαλύτερο αναγνωστικό κοινό προκειμένου να ανταγωνιστεί το Facebook και την Google στην προσέλκυση διαφημιστών.
Η εξαγορά παρέχει επίσης στους δισεκατομμυριούχους αδελφούς Koch – οι οποίοι θα στηρίξουν την προσφορά της Meredith με μια «ένεση» κεφαλαίων 650 εκατ. δολαρίων- μερίδιο σε γνωστά brands όπως το περιοδικό Time.
Η Koch Equity Development δεν θα έχει θέση στο διοικητικό συμβούλιο της Meredith ή επιρροή στις δημοσιογραφικές ή διαχειριστικές δραστηριότητες, σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση που εκδόθηκε.
Ωστόσο, η εμπλοκή των αδελφών Koch ίσως εγείρει νέα ερωτήματα περί πολιτικής επιρροής στα μέσα ενημέρωσης. Οι αδελφοί Koch για δεκαετίες κάνουν κινήσεις ώστε να δημιουργήσουν ένα δίκτυο πλούσιων πολιτικών δωρητών που δίνουν χρήματα για συντηρητικούς σκοπούς.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Time, Rich Battista, θα συνεργαστεί με την Meredith κατά τη διάρκεια της μετάβασης και αναμένεται να αποχωρήσει όταν κλείσει η συμφωνία, όπως ανέφερε σε ανακοίνωσή της η Time Inc.
Εξώφυλλο του περιοδικού Time πριν την εκλογή του Ντόναλντ Τράμπ
Σημειώνεται πως αυτή είναι τουλάχιστον η τρίτη φορά που η Meredith προσπαθεί να εξαγοράσει την Time από το 2013.
Η Time, όπως και οι ανταγωνιστές της, αντιμετωπίζει προβλήματα λόγω της μείωσης των διαφημίσεων στα έντυπά της, και προσπαθεί να αναδιαρθρώσει τις δραστηριότητές της, πωλώντας ορισμένους τίτλους περιοδικών, αντικαθιστώντας ανώτατα στελέχη και ελπίζοντας πως θα πείσει τους διαφημιστές να ρίξουν χρήμα στους τίτλους της.
«Δημιουργούμε μια κορυφαία εταιρεία Μέσως Ενημέρωσης που εξυπηρετεί σχεδόν 200 εκατομμύρια Αμερικανούς καταναλωτές σε κορυφαίες ψηφιακές, τηλεοπτικές, εκτυπωτικές, βιντεο, κινητές και κοινωνικές πλατφόρμες που έχουν αναπτυχθεί», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Meredith Corporation, Stephen M. Lacy.
«Προσθέτουμε τις πλούσιες δυνατότητες δημιουργίας περιεχομένου ορισμένων από τις ισχυρότερες εθνικές μάρκες της βιομηχανίας μέσων μαζικής ενημέρωσης σε μια ισχυρή τοπική τηλεοπτική επιχείρηση που δημιουργεί κέρδη ρεκόρ, προσφέροντας στους διαφημιζόμενους και στους εμπόρους απίστευτη πρόσβαση στους Αμερικανούς ενήλικες, με 170 εκατομμύρια μηνιαίους μοναδικούς επισκέπτες στις ΗΠΑ και πάνω από 10 δισεκατομμύρια ετήσιες προβολές βίντεο, ενισχύοντας την ηγετική θέση της Meredith στην επίτευξη των Millennials» κατέληξε.