Μια ελληνική εταιρεία που ξεκίνησε τα πρώτα της βήματα από την Ήπειρο, κατάφερε να κατακτήσει το απαιτητικό κοινό στη διεθνή έκθεση τροφίμων ποτών Anuga που πραγματοποιήθηκε στην Κολωνία. Ο λόγος για την ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ και το φυσικό μεταλλικό νερό «Ζαγόρι».
Ποιος να το φανταζόταν τη δεκαετία του ‘50 που ο κ. Ιωάννης Χήτος, με καταγωγή από την πόλη των Ιωαννίνων, θα ίδρυε ένα εργοστάσιο εμφιάλωσης αεριούχων ποτών, που θα κατακτούσε τον κόσμο και θα γινόταν μια εταιρεία με παγκόσμια αναγνώριση.
Φυσικά, μεγάλο ρόλο σε αυτό συνέβαλλε η αγάπη για το ελληνικό προϊόν και το πάθος για την ανάδειξή του στη διεθνή αγορά, κάτι που ήταν ιδιαίτερα αισθητό στη διεθνή έκθεση τροφίμων ποτών Anuga που αποτελεί τη σημαντικότερη επιχειρηματική και επικοινωνιακή πλατφόρμα και πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια στη Γερμανία.
Έχοντας κατά νου την δυναμική των ελληνικών προϊόντων στη διεθνή αγορά, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, παρουσίασε το ελληνικό φυσικό μεταλλικό νερό «Ζαγόρι».
Και μπορεί το ιδιαίτερης αισθητικής και design περίπτερο να απέπνεε ελληνικότητα, ωστόσο, οι ξενόγλωσσες ετικέτες του «φυσικού μεταλλικού νερού» και το μοναδικό σχέδιο του κάθε μπουκαλιού, παραπέμπουν στον 21ο αιώνα, σε μια προσπάθεια να πλησιάσουν τον σύγχρονο άνθρωπο και να καλύψουν τις απαιτητικές ανάγκες του.
Μην εκπλαγείτε λοιπόν, αν σε κάποιο ταξίδι αναψυχής ή ακόμη και επαγγελματικό, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, «πέσετε» πάνω σε ένα μπουκάλι φυσικό μεταλλικό νερό «Ζαγόρι» καθ’ ότι η παρουσία του στην έκθεση τροφίμων ποτών Anuga στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και στάθηκε επάξια ανάμεσα σε σημαντικές επώνυμες μάρκες.
Το φυσικό μεταλλικό νερό «Ζαγόρι», λοιπόν, από την ταπεινή Ήπειρο, ξεπερνά τα όρια της Ελλάδας και βάζει στόχο χώρες μακρινές.
Ο Νο 1 παίκτης στην ελληνική αγορά
Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ μπορεί να προσβλέπει στην παγκόσμια αγορά, εντούτοις έχει ήδη κατακτήσει την ελληνική, όπως αποδεικνύουν τα οικονομικά της στοιχεία κι αυτό είναι αποτέλεσμα της σταθερής εμπορικής στρατηγικής που ακολουθεί.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen, το φυσικό μεταλλικό νερό «Ζαγόρι», είναι η #1 εταιρεία σε πωλήσεις εμφιαλωμένου νερού στην Ελλάδα ανάμεσα σε επώνυμους παίκτες, με μερίδιο όγκου πωλήσεων σε λίτρα 22,8%*για το οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου 2007.
Ακολουθεί ο σχετικός πίνακας:
* Πηγή: : The Nielsen Company MarketTrack (Καταστήματα Τροφίμων & Convenience Stores & Περίπτερα Ηπειρωτικής Ελλάδας και Κρήτης).