Μια διαφήμιση για το Condé Nast Traveler προκάλεσε αντιδράσεις και θεωρήθηκε από πολλούς απαράδεκτη, καθώς προέβαλε την εικόνα ενός πολύ αδύνατου μοντέλου.
Το καρέ που προμοτάρει το ταξιδιωτικό περιοδικό απεικονίζει ένα μοντέλο σε παραλία, με τη διαφήμιση να υπάρχει στο περιοδικό Glamour, που ανήκει στον ίδιο όμιλο με το Conde Nast.
Σύμφωνα με την Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA) ένας αναγνώστης παραπονέθηκε πως το μοντέλο παρά ήταν αδύνατο και κατηγόρησε την εταιρεία πως η διαφήμιση ήταν κοινωνικά ανεύθυνη.
Απαντώντας στην καταγγελία, το Condé Nast Traveler εξήγησε ότι η διαφήμιση του postcard of the day ήταν στιγμιότυπο από φωτογράφιση μόδας, αν και δεν εμφανίστηκε ποτέ στο περιοδικό ως κάτι τέτοιο.
Παράλληλα, η απάντηση τονίζει πως το στιγμιότυπο είχε ως στόχο να «προκαλέσει τη διάθεση της φυγής». Αναφορικά με τη φιγούρα επισημαίνει πως δεν υπάρχουν «οστά που προεξέχουν» και πως το «μοντέλο είναι λεπτό από τη φύση του», ενώ προσθέτει πως τα ρούχα δεν προορίζονταν να τονίσουν τον λεπτό σωματότυπό του αλλά να κάνουν τον θεατή να χάνεται στο περιβάλλον διακοπών.
Η διαφήμιση απαγορεύτηκε και η ASA ζήτησε από τον εκδοτικό όμιλο να διασφαλίζει πως οι μελλοντικές της διαφημίσεις θα δημιουργούνται υπεύθυνα.