Η κρίση στην Ελλάδα άλλαξε σε πολύ μεγάλο βαθμό τις συνήθειες, τις προτιμήσεις και εν τέλει τις αγορές των καταναλωτών.
Πλέον όλοι μας δίνουμε μεγάλο βάρος στην ποιότητα, την τιμή, αλλά και στις υπηρεσίες που μας παρέχονται. Αυτά τα στοιχεία πρέπει να είναι και το μεγάλο στοίχημα της αγοράς για να προσφέρει την εμπιστοσύνη που εμείς οι καταναλωτές ζητάμε και ειδικότερα όταν θέλουμε να αγοράσουμε ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά προϊόντα
Παρουσία στα ψηφιακά μέσα
Για να με κερδίσει ένα κατάστημα και από επισκέπτη να με κάνει φίλο αλλά και πελάτη θα πρέπει να μου προσφέρει λύσεις, διευκολύνσεις και φυσικά να είναι προσαρμοσμένο στη σύγχρονη εποχή.
Με απλά λόγια να έχει εύκολη πρόσβαση μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας, να μπορώ να ξέρω από πριν αν το προϊόν που θέλω υπάρχει σε διαθεσιμότητα, να μπορώ να το βρω σε ένα κατάστημα κοντά στις περιοχές που κινούμαι και φυσικά να μην χάσω όλη την ημέρα εκεί, αφού ο χρόνος πλέον είναι περιορισμένος.
Φιλικό περιβάλλον
Ενα concept που δεν είχα ξαναδεί και όταν το ανακάλυψα, νόμιζα πως είμαι στο εξωτερικό ήταν όταν μπήκα σε ένα κατάστημα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών και ένιωσα να μου λένε «ελάτε σπίτι μας». «Χαλαρώστε και απολαύστε με την ησυχία σας τη μεγάλη γκάμα προϊόντων ώστε να βρείτε την ιδανικότερη λύση μικροσυσκευής για το σπίτι και τις ανάγκες σας». Μάλιστα όταν είχα τη δυνατότητα να καθίσω στον ειδικό χώρο και να απολαύσω τον καφέ μου άρχισα ήδη να φτιάχνω τη λίστα των αγορών μου.
Καταρτισμένο προσωπικό και χρόνοι express
Η άψογη εξυπηρέτηση από το ευγενέστατο και πολύ καλά καταρτισμένο προσωπικό έκανε ακόμα πιο εύκολη την επιλογή μου στα προϊόντα που ήθελα, ωστόσο η έκπληξη μου δεν σταμάτησε εκεί, αφού όταν έφτασε η ώρα του ταμείου η κατάσταση ανέβαινε σε άλλο επίπεδο.
Η εταιρεία ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις του σήμερα έχει επενδύσει στο χρόνο του καταναλωτή έχει Ταμεία Express για πληρωμή με κάρτα, χωρίς να χρειάζεται ο πελάτης να περιμένει στην ουρά των ταμείων.
After sales δυνατότητες
Οι εκπλήξεις όμως δεν περιορίστηκαν εκεί αφού ενημερώθηκα για τις after sales δυνατότητας που μου προσφέρονται και πιστέψτε με δεν είναι λίγες. Από τη μία τα Service Corners με το καταρτισμένο προσωπικό, από την άλλη υπηρεσίες Fix&Go και 48ώρες για να μην αγχώνεσαι για τις συσκευές που αγόρασες.
Ο μεγαλύτερος πονοκέφαλος για τους καταναλωτές είναι όταν κάποια ηλεκτρονική συσκευή χαλάσει, αφού θα πρέπει να ελεγχθεί από ειδικό και μετά να περιμένουν πότε θα φτιαχτεί ή θα αντικατασταθεί. Και εδώ όμως η εταιρεία καινοτομεί, σε 14 επιλεγμένα καταστήματα λειτουργούν Service Corners, παρέχοντας την υπηρεσία Fix&Go για επισκευή ή αντικατάσταση κινητών και laptop εντός 48 ωρών.
Με λίγα λόγια σας εξηγώ ότι η εταιρεία παρέχει υποστήριξη και συμβουλές για τη συντήρηση, επισκευή, αναβάθμιση και συνεχή προστασία όλων των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, ενώ παράλληλα πραγματοποιούνται στο σημείο επισκευές προϊόντων στο Service Corner.
Εκεί η επιδιόρθωση των ηλεκτρονικών συσκευών γίνεται μέσα σε χρόνο ρεκόρ. Ενδεικτικό είναι πως η αντικατάσταση της σπασμένης οθόνης κινητού πραγματοποιείται μέσα σε μόλις 20 λεπτά και Laptop σε 24ώρες επισκευή ή αντικατάσταση.
Επιπλέον για τις πιο... μεγάλες συσκευές η εταιρεία παρέχει στον καταναλωτή μία υπηρεσία που υπόσχεται –και αν δεν κάνω λάθος συμβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα- επισκευή ή αντικατάσταση του ψυγείου, της κουζίνας ή του πλυντηρίου εντός 48 ωρών από την ώρα που θα δηλωθεί η βλάβη.
«Βρες το, δέσμευσε το, δες το, αγόρασε το»
Η επίσκεψη και οι αγορές μου στο κατάστημα είχαν ολοκληρωθεί, ωστόσο η περιέργεια μου μετά από μία τόσο διασκεδαστική αλλά κυρίως ουσιαστική αγοραστική εμπειρία με οδήγησε στην επίσκεψη του site της εταιρείας.
Προφανώς οι εκπλήξεις συνεχίστηκαν και εκεί αφού έμαθα πως υπάρχει άλλη μία υπηρεσία που όλοι οι καταναλωτές ζητούν. Ονομάζεται Collect @ Store και σε απλά ελληνικά μεταφράζεται «βρες το, δέσμευσε το, δες το, αγόρασε το».
Τι σημαίνει αυτό;
Ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να δεσμεύσει εύκολα και γρήγορα τα προϊόντα που επιθυμεί και να τα παραλάβει από οποιοδήποτε κατάστημα της αλυσίδας μας σε εξυπηρετεί. Εκεί με την παραλαβή μπορείς να εξοφλήσεις με τον τρόπο πληρωμής που θέλεις. Ωστόσο σε περίπτωση που δεν γίνει η παραλαβή τα προϊόντα εντός της συγκεκριμένης προθεσμίας (72 ώρες), η κράτηση ακυρώνεται.
Να μπορώ να βρίσκω καταστήματα σε πολλά σημεία
Πληροφοριακά η εταιρεία διαθέτει 95 καταστήματα στο δίκτυό της. Μάλιστα πρόσφατα η πόλη του Πειραιά απέκτησε και δεύτερο κατάστημα με 5 ορόφους. Παράλληλα μόλις εγκαινιάστηκε και το νέο κατάστημα στο RIVER WEST, καθώς και ανακαινίζονται καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.
Εξέλιξη στα ψηφιακά συστήματα
Σε εξέλιξη βρίσκεται ο μετασχηματισμός στα συστήματά της εταιρείας μια επένδυση που θα ξεπεράσει τα 10 εκ. ευρώ, με μοναδικό στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της για μία μοναδική αγοραστική εμπειρία. Ενδεικτικό είναι πως οι επενδύσεις στην τεχνολογία - ειδικά στο επίπεδο των business applications - αποτελούν το έναυσμα για σημαντικές αλλαγές στη λειτουργία της επιχείρησης. Το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών ενθαρρύνει την εταιρεία για τις συνολικές της προσπάθειες, σημειώνοντας συνεχές ρεκόρ στους δείκτες ικανοποίησης πελατών.
Πρόκειται για μια συνολικότερη διαχείριση της αλλαγής που απαιτεί ανάλογη προετοιμασία και σχέδιο για όλες τις βασικές πτυχές της: συστήματα, διαδικασίες και φυσικά τους ίδιους τους ανθρώπους.
Κλείνοντας λοιπόν βρήκα αυτό που αναζητούσα ως σύγχρονος καταναλωτής, ένα υπερσύγχρονο περιβάλλον καταστημάτων που προσφέρει εύκολη πλοήγηση, αλλά και δυνατότητα δοκιμής των προϊόντων, προσφέροντας ποικιλία στα προϊόντα τεχνολογίας, στις μεγάλες οικιακές συσκευές, στις μικροσυσκευές και στον οικιακό εξοπλισμό και συνδυάζονται με μοναδικές αγοραστικές εμπειρίες. Μάλιστα όλα τα παραπάνω έρχονται να καλύψουν τις ανάγκες των καταναλωτών, σε συνδυασμό με τις απίστευτες προσφορές, αλλά και τους ευέλικτους τρόπους πληρωμής.