Δεν έχει τέλος η ταλαιπωρία των επιβατών που θέλουν να εκδώσουν ηλεκτρονική κάρτα για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Στα γκισέ σημειώνεται το αδιαχώρητο, με τους πολίτες να περιμένουν δίωρα, τρίωρα, ακόμα και πεντάωρα για να καταφέρουν να εξυπηρετηθούν.
Το iefimerida.gr βρέθηκε σε κεντρικούς σταθμούς του μετρό σε Ομόνοια, Πανεπιστήμιο και Σύνταγμα.
Μετά το χάος που δημιουργήθηκε και την ταλαιπωρία, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ Γιάννης Σκουμπούρης απέστειλε επιστολή στον ανάδοχο του «Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου», στην οποία αιτείται την ενεργοποίηση της δυνατότητας διάθεσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου έναντι 1,4 ευρώ, δηλαδή με το αντίτιμο του σημερινού χάρτινου ενιαίου εισιτηρίου.
Μάλιστα, ο ΟΑΣΑ επεξεργάζεται κίνητρα ώστε ο επιβάτης να μην πετά το ηλεκτρονικό εισιτήριο (πρόκειται για το ATH.ENATicket), αλλά να το επαναφορτίζει, όπως π.χ. στις δέκα επαναφορτίσεις η ενδέκατη να είναι δωρεάν.
Μέχρι σήμερα, το ηλεκτρονικό εισιτήριο δεν διατίθεται μεμονωμένα, δηλαδή με το αντίτιμο των 1,4 ευρώ, καθώς ο επιβάτης χρειάζεται να καταβάλει, την πρώτη φορά, είτε 4,5 ευρώ που είναι το ημερήσιο εισιτήριο, είτε 7 ευρώ που αντιστοιχεί σε 5 διαδρομές.
Ωστόσο, το μεμονωμένο εισιτήριο των 1,4 ευρώ διατίθεται ήδη, τόσο στην προσωποποιημένη ηλεκτρονική κάρτα, όσο και στην απρόσωπη ηλεκτρονική κάρτα (η απρόσωπη κάρτα, την πρώτη φορά, διατίθεται -και αυτή- με 7 ευρώ που αντιστοιχεί σε 5 διαδρομές).
Γιατί δημιουργούνται οι ουρές
Οι ατελείωτες αυτές ουρές έχουν δημιουργηθεί γιατί για την έκδοση των ηλεκτρονικών καρτών δεν χρειάζεται απλά να πληρωθεί το κόμιστρο, αλλά πρέπει να κατατεθούν και χαρτιά, όπως το ΑΜΚΑ και αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας, ενώ πρέπει ο υπάλληλος που βγάζει την κάρτα να βγάλει και φωτογραφία τον επιβάτη!
Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, προέτρεψε τους πολίτες να μην κάθονται στις ουρές γιατί θα δοθεί παράταση.
Οι μαρτυρίες στο iefimerida
«Σήμερα είχα ρεπό, σηκώθηκα πρωί πρωί και βλέπω την κατάντια εδώ. Όπως ακούω, κάποιοι έχουν έρθει μέρες ολόκληρες και έχουν παραιτηθεί γιατί δεν κατάφεραν να εξυπηρετηθούν», ανέφερε μία κυρία.
Ενας ηλικιωμένος κύριος, φανερά ταλαιπωρημένος και εκνευρισμένος, υποστήριξε πως περιμένει ήδη μία ώρα.
Και τα παράπονα για την ταλαιπωρία δεν έχουν τέλος.
Ιδια εικόνα και σε γκισέ του τραμ στο Σύνταγμα