Το απόλυτο χάος είναι αυτό που περιγράφει την κατάσταση στους σταθμούς του Μετρό, στα γκισέ, για την έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Αναμονή που μπορεί να φτάσει από τις 3 έως και τις 5 ώρες και λιποθυμίες ηλικιωμένων που δεν αντέχουν να περιμένουν τόσες ώρες όρθιοι. Και σήμερα πάντως η κατάσταση δεν είναι καλύτερη, αφού οι ουρές εξακολουθούν να είναι ατελείωτες.
Μπορεί η μετάβαση στο ηλεκτρονικό εισιτήριο να είναι μία μεταρρύθμιση στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού των Μέσων Μεταφοράς, ωστόσο το υπουργείο Μεταφορών και ο ΟΑΣΑ ήταν ανέτοιμοι και προσπάθησαν να προχωρήσουν στη μετάβαση με τη γραφειοκρατεία παλαιότερων δεκαετιών.
Μετά το χάος που δημιουργήθηκε και την ταλαιπωρία που υφίστανται οι επιβάτες ο ΟΑΣΑ φαίνεται πως ζήτησε από την ανάδοχο εταιρεία του έργου (Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου), την ενεργοποίηση της δυνατότητας διάθεσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου έναντι αντιτίμου 1,40 ευρώ, δηλαδή με το κόστος του σημερινού χάρτινου ενιαίου εισιτηρίου.
Το ηλεκτρονικό εισιτήριο δεν διατίθεται μεμονωμένα, δηλαδή με το αντίτιμο των 1,40 ευρώ, καθώς ο επιβάτης χρειάζεται να επιβαρυνθεί την πρώτη φορά, είτε με 4,5 ευρώ που είναι το ημερήσιο εισιτήριο, είτε 7 ευρώ που αντιστοιχεί σε 5 διαδρομές.
Το μεμονωμένο εισιτήριο των 1,40 ευρώ διατίθεται ήδη, τόσο στην προσωποποιημένη ηλεκτρονική κάρτα, όσο και στην απρόσωπη ηλεκτρονική κάρτα (η απρόσωπη κάρτα, την πρώτη φορά, διατίθεται - κι αυτή - με 7 ευρώ που αντιστοιχεί σε 5 διαδρομές).
Η σημαντική διαφορά του νέου συστήματος είναι ότι, τόσο το ηλεκτρονικό εισιτήριο (ATH.ENA Ticket), όσο και η ηλεκτρονική κάρτα (ATH.ENA Card) μπορούν να επαναφορτιστούν, κάτι το οποίο σημαίνει ότι ο επιβάτης μπορεί να μην τα πετά, αλλά να τα επαναχρησιμοποιεί.
Εικόνες από το σταθμό στην Ομόνοια