Σπίρτζης για ηλεκτρονικό εισιτήριο: Συνηθίζονται οι δυσλειτουργίες στην εκκίνηση μεγάλων εφαρμογών - iefimerida.gr

Σπίρτζης για ηλεκτρονικό εισιτήριο: Συνηθίζονται οι δυσλειτουργίες στην εκκίνηση μεγάλων εφαρμογών

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: INTIME NEWS /ΤΟΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

«Είναι σύνηθες στην εκκίνηση τέτοιων μεγάλων εφαρμογών να παρατηρούνται κάποιες δυσλειτουργίες, ιδιαίτερα σε ώρες αιχμής, στους κεντρικούς σταθμούς έκδοσης».

Την απάντηση αυτή δίνει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων αναφορικά με τις ουρές που παρατηρούνται για την έκδοση των προσωποποιημένων καρτών ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Ο κ. Σπίρτζης ζητά συγγνώμη από τους πολίτες και διευκρινίζει ότι: «Έχει προβλεφθεί η διαδικασία για να μην περιμένει όποιος επιθυμεί ούτε ένα λεπτό. Δίνει έναν ταχυδρομικό φάκελο με το όνομα και τη διεύθυνσή του, μια φωτογραφία διαβατηρίου, τον ΑΜΚΑ, μια φωτοτυπία της παλαιάς κάρτας και τον κωδικό που λαμβάνει από τη δικτυακή εφαρμογή του ΟΑΣΑ και θα λάβει ταχυδρομικά την κάρτα του».

Ο υπουργός εκτιμά, μιλώντας στο ΑΠΕ/ΜΠΕ, ότι η παράταση που δόθηκε μέχρι τις 5 Νοεμβρίου για την έκδοση καρτών στα γκισέ και μέχρι τις 10 Νοεμβρίου για την υποβολή φακέλου και την αποστολή της κάρτας με το Ταχυδρομείο είναι επαρκής. Ξεκαθαρίζει δε, ότι αρχές Νοεμβρίου θα κλείσουν οι πόρτες (μπάρες) στις εισόδους των Σταθμών και το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα εφαρμοστεί πλήρως.

Μιλά για κυκλώματα που θα χτυπηθούν με το ηλεκτρονικό εισιτήριο και υπογραμμίζει ότι ο λαός ανταποκρίνεται, όπως αναφέρει, σε κάθε προσπάθεια που αντιμετωπίζει αυτούς που τον έκλεβαν. Αναφέρεται σε όλα τα ζητήματα που αφορούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς και δηλώνει ότι «γελάει», όταν ακούει ότι μπορεί να τα ιδιωτικοποιήσει η κυβέρνηση λόγω της ένταξής τους στο λεγόμενο «υπερταμείο».

Αναφέρεται και στους σχεδιασμούς του υπουργείου για τον νέο τρόπο έκδοσης των διπλωμάτων οδήγησης, τις μεγάλες αλλαγές στον ΚΟΚ και ανακοινώνει ότι αυτή την εβδομάδα θα καταθέσει στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα ταξί και τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες.

Ο υπουργός Μεταφορών απαντά, ακόμη, μέσω του Πρακτορείου και σε όσους τον κατηγορούν ότι ταυτίζεται με τις συντεχνίες και με τον Θύμιο Λυμπερόπουλο, πρόεδρο των ιδιοκτητών Ταξί. «Τον σέβομαι», λέει, «έχει προτάσεις και δεν φέρνει εμπόδια στα θέματα που αφορούν στον εξορθολογισμό του επαγγέλματος των ταξί. Αυτό που κυρίως διεκδικεί, είναι το δίκιο κι η ισονομία».

Απαντά συγκεκριμένα ο κ. Σπίρτζης:

«Αν συντεχνιασμός είναι η υπεράσπιση της κοινωνίας, ο εξορθολογισμός των διαδικασιών, η ισονομία, η ίση μεταχείριση πολιτών και εταιρειών, οι αξιόπιστοι μηχανισμοί ελέγχου, η πληρωμή των οικονομικών βαρών από όλους, η προσπάθεια ενάντια στην απορρύθμιση και την ισοπέδωση των νεοφιλελεύθερων δυνάμεων --τότε ναι, είμαι ό,τι πιο συντεχνιακό υπάρχει και είναι τιμή μου και καμάρι μου.

Θα ήθελα επίσης να προσθέσω ότι η Ευρώπη και η χώρα μας οικοδόμησε τον Ευρωπαϊκό πολιτισμό, τις αρχές και τις αξίες του, το κοινωνικό κράτος, την ισονομία, την ποιότητα, το σεβασμό στην διαφορετικότητα του καθένα και τελικά τη δημοκρατία βασιζόμενη στις συντεχνίες. Μια βόλτα στην κεντρική πλατεία των Βρυξελλών και στα κτίρια των συντεχνιών θα πείσει και τους πλέον νεοφιλελεύθερους για αυτό. Αν ο συντεχνιασμός είναι η προστασία κυκλωμάτων και παράνομων ή ανορθολογικών διαδικασιών και συμπεριφορών, τότε είμαι εχθρός του συντεχνιασμού.

Ποιος όμως έχτισε, οικοδόμησε αυτόν το στρεβλό συντεχνιασμό; Ποιος διαπραγματευόταν και ανέχονταν για να χτίζει κομματικούς στρατούς πλαστές υπερωρίες, παράνομες διαδικασίες, μηδενικούς μηχανισμούς ελέγχου; Μήπως η ΝΔ και οι συνοδοιπόροι της που οικοδόμησαν αυτό το στρεβλό σύστημα θέλουν σήμερα να το φορτώσουν στο ΣΥΡΙΖΑ και στα στελέχη του;

Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος είναι ο πρόεδρος ενός συνδικαλιστικού φορέα. Τον σέβομαι για αυτό και θα συνεργαστώ όπως συνεργάζομαι με όλες τις δημοκρατικές εκφράσεις της κοινωνίας και των επαγγελματικών φορέων. Δεν έχω δει σε θέματα που πρέπει να εξορθολογιστεί το επάγγελμα του αυτοκινητιστή να μην έχει προτάσεις και να φέρνει εμπόδια στην εφαρμογή τους. Αυτό που κυρίως διεκδικεί και έχει δίκιο είναι η ισονομία. Δεν μπορεί οι αυτοκινητιστές, οι ταξιτζήδες να πληρώνουν και οι διαμεσολαβητές της εργασίας τους να μην έχουν καν έδρα στη χώρα μας. Δεν μπορεί η αντικοινωνική συμπεριφορά κάποιων ταξιτζήδων αντί να μετατρέπεται σε προσπάθεια βελτίωσης, θέσπισης και τήρησης κανόνων να μετατρέπεται σε «γκρίζα ζώνη», ώστε κάποιοι με άλλοθι αυτό να πλουτίζουν και να μην πληρώνουν ένα ευρώ.

Διαφορετικά να δώσουμε και στους ταξιτζήδες το δικαίωμα να ιδρύσουν μια εταιρεία στο εξωτερικό και να μην πληρώνουν ένα ευρώ ούτε στα ασφαλιστικά ταμεία ούτε στην εφορία. Αυτή είναι η πρόταση της Νέας Δημοκρατίας, του Κυριάκου Μητσοτάκη και των δυνάμεων που συμπορεύονται: οι πολλοί να πληρώνουν και να υποφέρουν και οι λίγοι και εκλεκτοί να πλουτίζουν χωρίς να εισφέρουν το παραμικρό».

Μιλά, τέλος, μεταξύ άλλων και για τις εξελίξεις στη Κεντροαριστερά λέγοντας ότι «θα ήθελε να εκλεγεί κάποιος αρχηγός που θα επαναφέρει το ΠΑΣΟΚ στο σοσιαλιστικόχώρο».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ