Νέες αποκαλύψεις για τον γάμο έδωσε στο φως το περιβάλλον της καλλονής γυναίκας του Γουάινσταϊν, λέγοντας πως ουσιαστικά ο γάμος τους ήταν ένα δεκαετές συμβόλαιο χωρίς σεξ.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Sun», ο γάμος τους έγινε μόνο και μόνο για να προωθηθεί το brand της Βρετανίδας σχεδιάστριας, Marchesa και τίποτα περισσότερο.
Φαίνεται μάλιστα πως το σχέδιο τους ήταν καλά οργανωμένο, καθώς ο Γουάινστάϊν οδηγούσε διάσημους ηθοποιούς στο κόκκινο χαλί, αφού προτού τις ανάγκαζε να φορούν τις δημιουργίες της γυναίκας του.
Μάλιστα, σύμφωνα πηγές που επικαλείται η εφημερίδα, η Τζορτζίνα Τσάπμαν γνώριζε για τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις του άνδρα της, αλλά έκανε τα στραβά μάτια, καθώς ο Γουάινσταϊν ήταν εκείνος που κρατούσε «ζωντανή» την επιχείρησή της.
Φίλος της σχεδιάστριας υποστηρίζει πως είναι αδύνατο η ίδια να μην γνώριζε τις αρρωστημένες πράξεις του συζύγου της και παρ΄ όλα αυτά εκείνη συνέχιζε να είναι μαζί του, παρότι ήξερε πως κάτι τέτοιο είναι απαίσιο.
Και παρ΄ ότι η ίδια δεν μπήκε στο στόχαστρο, καθώς «πρόλαβε» και χώρισε τον παραγωγό λίγες μέρες μετά την αποκάλυψη διάσημων ηθοποιών ότι τις παρενοχλούσε, είναι αμφίβολο το ότι η επιχείρησή της θα επιβιώσει μετά απ΄ αυτό.
Πολλές ανώνυμες αναφορές επιβεβαίωσαν στην εφημερίδα ότι εργαζόμενοι εγκατέλειψαν την εταιρεία της Τσάπμαν, ενώ ο γνωστός οίκος κοσμημάτων Helzberg Diamonds ακύρωσε μια συνεργασία με τη Marchesa που θα είχε ξεκινήσει στις αρχές του μήνα.
«Όλοι προσπαθούν να φύγουν από το brand» ανέφερε συντάκτης μόδας στο New York Post, ενώ άτομα από την βιομηχανία της μόδας αναφέρουν πως ο χωρισμός τους δεν είναι αρκετός για να σωθεί η πρώην γυναίκα του και η εταιρία της.
«Κανένας δεν πρόκειται να ξαναφορέσει Marchesa. Υπάρχουν περίπου 38 σταρ που αποκάλυψαν το άρρωστο μυαλό αυτού του άνδρα», ανέφερε ένας άλλος δημοσιογράφος.
Επιπλέον, η στιλίστρια γάμων Ντάιαν Ροθ ανέφερε πως πάντα όλες οι πελάτισσες της έφερναν περιοδικά για να συζητήσουν για το λούκ τους και πάντα η μάρκα Marchesa ήταν από τις πιο δημοφιλείς επιλογές.
«Τώρα κανείς δεν θέλει ούτε να ακούσει για το brand. Δεν θέλουν καμία επαφή, καθώς η πρώτη ερώτηση σε μία νύφη είναι «Τι φοράς»», ανέφερε η Ντάιαν.
Όσο για την καλοκαιρινή κολεξιόν του οίκου, αυτή ακυρώθηκε αμέσως μετά το σκάνδαλο, προκαλώντας σύγχυση στο προσωπικό.
Βέβαια, υπάρχει και η άλλη πλευρά με μία ανώνυμη πηγή να αναφέρει πως το γεγονός ότι οι αποκαλύψεις από σταρ δεν έχουν τέλος σίγουρα θα επηρεάσουν αρνητικά την επιχείρηση ως προς το μέρος της Τζορτζίνα Τσαπμαν και όχι την συνιδρυτή του οίκου, Κέρεν Κρεγκ.
Η Marchesa, άλλωστε είναι ένα brand- σύμβολο για τους διάσημους του Χόλιγουντ, καθώς έχει ταυτιστεί με μεγάλα ονόματα και φυσικά με το κόκκινο χαλί.
Η Κέιτ Μπάνσετ, η Τζένιφερ Λόπεζ, η Χάλι Μπέρι, η Έμα Γουάτσον, η Μπλέικ Λάιβλι και η Κέιτ Χάντσον είναι μόνο μερικές από τις σταρ που έχουν προτιμήσει δημιουργίες του οίκου.
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι πως τίποτα δεν θα είναι ίδιο από εδώ και στο εξής για τον διάσημο οίκο μόδας με τα ρομαντικά- παραμυθένια φορέματα, ούτε φυσικά και για την πρώην σύζυγο του διαταραγμένου σκηνοθέτη.
Φωτογραφίες: AP