Ενα ταμπού χρόνων μόλις έσπασε στη Βρετανία: οι διαφημίσεις σερβιέτας που αποφεύγουν συστηματικά να δείξουν το κόκκινο αίμα της γυναικείας περιόδου.
Οπως επισημαίνει η Independent, για πρώτη φορά μια διαφήμιση 20 δευτερολέπτων δείχνει ένα κόκκινο υγρό που θα μπορούσε να είναι αληθινό αίμα να πέφτει πάνω σε μια σερβιέτα. Λίγο αργότερα, σε άλλη σκηνή, εμφανίζεται το κόκκινο υγρό να τρέχει από τον γοφό μιας γυναίκας την ώρα που κάνει μπάνιο.
Σύμφωνα με την εταιρεία Bodyform, τις σερβιέτες της οποίας διαφημίζει η συγκεκριμένη καμπάνια, στόχος της καμπάνιας Blood Normal είναι να απεικονίσει ρεαλιστικά τι συμβαίνει στις γυναίκες κατά τη διάρκεια της έμμηνου ρήσης, αντί να υιοθετήσει το μπλε υγρό που χρησιμοποιείται κατά κόρον στις διαφημίσεις αυτές.
Το γεγονός αποτελεί προοδευτική κίνηση στις διαφημίσεις προσωπικής υγιεινής, την ώρα που, σύμφωνα με έρευνα, το 61% των γυναικών θεωρούν την πλειοψηφία αυτών των διαφημίσεων μη ρεαλιστικές.
«Είμασταν τόσο σοκαρισμένοι από το αποτέλεσμα της έρευνας που αποφασίσαμε να το σταματήσουμε αυτό», δηλώνει η marketing manager της εταιρείας. «Όπως ισχύει και με κάθε άλλο θέμα - ταμπού, έτσι κι αυτό, όσοι περισσότεροι το δουν, τόσο περισσότερο φυσιολογικό θα γίνει».