Σε μια αγορά που τα τελευταία χρόνια συρρικνώνεται σταθερά λόγω δραστικού περιορισμού της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών η Beiersdorf Hellas αυξάνει τις πωλήσεις της και διευρύνει τα περιθώρια κέρδους της.
Με έναν κύκλο εργασιών 43,3 εκατ. ευρώ το 2016 η Beiersdorf Hellas, κάτω από την ομπρέλα της οποίας βρίσκονται τα προϊόντα Νivea, τα Hansaplast, Liposan, Hansaplast, DUO και Λέοντος, παρά το δύσκολο οικονομικό πλαίσιο στο οποίο δραστηριοποιείται, κατέγραψε το 2016 ενοποιημένα κέρδη προ φόρων 4,9 εκατ. ευρώ ενώ για το 2017 αναμένει ότι τα μεγέθη θα είναι περίπου στα ίδια επίπεδα με μια ανοδική τάση.
«Η χρονιά που πέρασε ήταν μια πολύ καλή χρονιά για τη Beiersdorf Hellas και τους ανθρώπους της. Παρά τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει η χώρα μας, καταφέραμε και πετύχαμε αύξηση πωλήσεων ενδυναμώνοντας περαιτέρω τη θέση μας στην αγορά, κατακτήσαμε τη δεύτερη κορυφαία θέση στη λίστα Best Workplaces και ενισχύσαμε σημαντικά την κοινωνική μας δράση» δήλωσε ο country manager της εταιρείας, Θεόδωρος Πουλόπουλος παρουσιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα.
«Ο θετικός απολογισμός του 2016 αλλά και η πρώτη εικόνα του 2017 μας δημιουργούν αισιοδοξία για το μέλλον, θέτοντας τον πήχη ακόμα πιο ψηλά, στοχεύοντας στη διατήρηση της πρώτης θέση μας και περαιτέρω αύξηση του μεριδίου μας. Η καινοτομία και η επένδυση σε νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες, που ανοίγουν νέες κατηγορίες στην αγορά, θα παραμείνουν βασικές μας προτεραιότητες και με όχημα την ιστορία αλλά και την προϊόντική μας υπεροχή θα σηματοδοτήσουν τη στρατηγική μας για τα επόμενα έτη» πρόσθεσε.
O country manager της Beiersdorf Hellas, Θεόδωρος Πουλόπουλος.
Η συνεπής υλοποίηση του επιχειρηματικού πλάνου, με τη συνεχή ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου των προϊόντων του εμπορικού σήματος της NIVEA, την επένδυση στην καινοτομία και την τόνωση των πωλήσεων μέσω στοχευμένου προγράμματος προωθητικών ενεργειών, συνέβαλαν σημαντικά στην επιτυχημένη πορεία του προηγούμενου οικονομικού έτους.
Ως εκ τούτου, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που παρουσίασε πρόσφατα η εταιρία, η Beiersdorf Hellas κατάφερε να πετύχει την ανάπτυξη των πωλήσεων και τη διατήρηση της κερδοφορίας, ισχυροποιώντας περαιτέρω τη μάρκα NIVEA με νέα λανσαρίσματα όπως η σειρά NIVEA Face Cream Care & Q10 Plus C, στην κατηγορία BODY τα NIVEA Oil in Lotions, στην κατηγορία του αντηλιακού το NIVEA SUN Clothing Protection, η σειρά DEO Protect & Care και από την κατηγορία MEN τα NIVEA Cream και After Shave 2 in 1.
Στόχος της Beiersdorf Hellas για τα επόμενα χρόνια είναι η συνεχής ανάπτυξη των πωλήσεων και η διατήρηση της κερδοφορίας, η ισχυροποίηση της μάρκας NIVEA καθώς και η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου με καινοτόμα προϊόντα στην αγορά. Ταυτόχρονα, η ενίσχυση του προγράμματος κοινωνικής υπευθυνότητας και η διασφάλιση ενός υγιούς εργασιακού περιβάλλοντος, που θα εμπνέει τους ανθρώπους του, παραμένουν βασικές προτεραιότητες της Beiersdorf Hellas.
Η Beiersdorf Hellas στην Ελλάδα
Η Beiersdorf Hellas, μία από τις 150 θυγατρικές της εταιρίας καλλυντικών Beiersdorf AG, ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 1968 και για σχεδόν 50 χρόνια είναι κοντά στους Ελληνες καταναλωτές. Χαρακτηριστικό είναι ότι η αγορά στην οποία δραστηριοποείται παρουσιάζει κάμψη που φτάνει στο 4% καταδεικνύοντας το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Ωστόσο, η εταιρεία κρατάει στην αγορά οκτώ Νο1 θέσεις στις διάφορες κατηγορίες προϊόντων, όπως τα Body, τα επιθέματα, τις κρέμες all purpose και την κατηγορία men.
Το κοινωνικό πρόσωπο της Beiersdorf Hellas
Η Beiersdorf Hellas αναπτύσσει και υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης με επίκεντρο τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Μέσω της διεθνούς πρωτοβουλίας We Care, η εταιρεία έχει ενσωματώσει κριτήρια βιωσιμότητας στην έρευνα, στην ανάπτυξη νέων συστατικών και στην προμήθεια πρώτων υλών, ενώ φροντίζει τα υλικά συσκευασίας να είναι 100% ανακυκλώσιμα.
Ταυτόχρονα, στη Beiersdorf, ο Άνθρωπος και η Οικογένεια βρίσκονται στο επίκεντρο της κοινωνικής δέσμευσης με την πρωτοβουλία “NIVEA cares for family”, μέσω της οποίας η Beiersdorf βοηθάει ενεργά τις οικογένειες στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο με μακροπρόθεσμες δράσεις που εμπλέκουν ενεργά και τους εργαζομένους αλλά και τους καταναλωτές.
Στην χώρα μας, η Beiersdorf Hellas στηρίζει έμπρακτα εδώ και δύο χρόνια την ελληνική οικογένεια μέσω της στρατηγικής της συνεργασίας με την Ένωση «Μαζί για το Παιδί» και αποτελεί αρωγό των δράσεων της Ένωσης, ενισχύοντας οικογένειες που βρίσκονται σε δυσχερή οικονομικο-κοινωνική κατάσταση καθώς και μέσω του καινοτόμου διαγωνισμού Επιχειρησιακού Προσομοιωτή Young Business Talents, ενισχύοντας το ταλέντο των νέων και προσφέροντας στήριξη σε θέματα εκπαίδευσης κι επαγγελματικού προσανατολισμού για να τους προετοιμάσει για ένα καλύτερο ξεκίνημα στην ενήλικη ζωή τους.
Διάκριση στη λίστα Best Workplaces για δύο συναπτά έτη
Η Beiersdorf Hellas, έχοντας στο επίκεντρο τις βασικές αξίες της εταιρίας, εφαρμόζει ένα μοντέλο εργασίας που την αναδεικνύει για δύο συνεχόμενα έτη ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα. Από τη 4η θέση το 2016, το 2017 ανήλθε στην 2η θέση της έρευνας Best Workplaces από το Great Place to Work® Hellas, που αποτελεί τη μεγαλύτερη έρευνα αξιολόγησης του εργασιακού περιβάλλοντος στην Ελλάδα, ξεχωρίζοντας ως μια από τις εταιρίες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα, ένα περιβάλλον όπου η επιβράβευση ιδεών και η ενθάρρυνση της πρωτοβουλίας σε συνδυασμό με τις ομαδικές δράσεις κοινωνικής ευθύνης συντελούν στη συνεχή βελτίωση της καθημερινότητας των εργαζομένων.