Μια ηθοποιός στη σειρά «Φιλοδοξίες», που έκανε το ντεμπούτο της το 2004 στο Mega, πρωτοεμφανιζόμενη, κατάφερε να ξεχωρίσει αμέσως χάρη στα κατακόκκινα μαλλιά της και τα καταπράσινα μάτια της.
Η ίδια ηθοποιός απασχολεί και σήμερα για έναν εντελώς διαφορετικό λόγο. Ο λόγος για τη Ναταλία Λιονάκη.
Η όμορφη ηθοποιός, που δεν είχε απασχολήσει παρά ελάχιστα τα ΜΜΕ πέρα από τη δουλειά της μέχρι το 2009, έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να κάνει να την παρακολουθούν ανελλιπώς λόγω της απόφασής της να εγκαταλείψει τα εγκόσμια και να κλειστεί σε μοναστήρι.
Αφού η Ναταλία Λιονάκη είχε μέχρι εκείνη τη στιγμή μια ενδιαφέρουσα και πολλά υποσχόμενη καριέρα, με συμμετοχές στα σίριαλ «Φιλοδοξίες», «40 κύματα», «Η ώρα η καλή», «Ζωή ξανά», «Βέρα στο δεξί», θεατρική συνεργασία με τον Σταμάτη Φασουλή το 2006 στο «Τρέντυ θα σφυρίξει τρεις φορές» και είχε πρωταγωνιστήσει και στο «Deep End» του Θανάση Αντωνίου το 2008, έναν χρόνο αργότερα, το 2009, παίρνει μια απόφαση που σοκάρει όχι μόνο το κοινό αλλά και την οικογένειά της. Κλείνεται σε μοναστήρι στις Μοίρες Ηρακλείου Κρήτης.
Για τους λόγους που βρίσκονταν πίσω από την απόφασή της αυτή ακούγονταν πολλά. Οπως ο απρόσμενος χωρισμός της από τον Μάριο Ιορδάνου, κάτι που η ίδια ωστόσο στη συνέχεια αρνήθηκε.
Άλλοι υποστηρίζουν ότι της στοίχισε ο χαμός του πρώην συντρόφου της Κώστα Καραδήμα, με τον οποίο διατηρούσε σχέση πριν από τον Μάριο Ιορδάνου. Ήταν τον Μάρτιο του 2009, όταν η Ναταλία Λιονάκη πληροφορήθηκε τον χαμό του πρώην αγαπημένου της, ο οποίος βρέθηκε νεκρός στην είσοδο μιας πολυκατοικίας στον Πειραιά.
Και κάπως έτσι, η επιλογή της Ναταλίας να γίνει δόκιμη μοναχή έγινε Νο 1 θέμα συζήτησης στις τηλεοπτικές εκπομπές της εποχής.
Η μητέρα της σε συνεντεύξεις της προσπαθούσε να εξηγήσει τους λόγους για αυτή την απόφαση του παιδιού της: «Η Ναταλία δεν είχε ποτέ ιδιαίτερη σχέση με την Εκκλησία. Φορούσε ένα σταυρό, όπως φοράμε όλοι, πίστευε με το δικό της τρόπο, και ως εκεί. Τον τελευταίο καιρό, κάποια "φίλη" της την είχε συστήσει σε έναν πνευματικό, ο οποίος ήταν φανερό πως την επηρέαζε. Είχε γεμίσει όλο το δωμάτιο εικόνες, γονάτιζε μπροστά τους και προσευχόταν όλο το βράδυ», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά η κυρία Ευγενία στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», ενώ σε άλλες εκπομπές που τη φιλοξενούσαν δεν σταματούσε να εκτοξεύει βολές κατά του εν λόγου ηγούμενου, Απόστολου, για προσηλυτισμό και οικονομική εκμετάλλευση της κόρης της.
Μάλιστα, καθώς το θέμα τότε είχε πάρει τεράστιες διαστάσεις, είχε μιλήσει και ο ίδιος ο ηγούμενος, ο οποίος είχε ισχυριστεί ότι γνώρισε τη Ναταλία όταν πήγε μαζί με συναδέλφους της να προσκυνήσουν σε ένα μοναστήρι που ήταν ηγούμενος στο παρελθόν. «Η Ναταλία επέλεξε να μπει στο μοναστήρι επειδή γεννήθηκε μέσα της το φως του Χριστού. Δεν ήταν απελπισμένη, ούτε είχε ψυχολογικά προβλήματα, όπως λένε. Ο κόσμος του θεάματος και της ηθοποιίας δεν την εξέφραζε», υποστήριζε ο ηγούμενος.
Οσο για τους ισχυρισμούς της μητέρας της περί οικονομικής εκμετάλλευσης, ήταν κατηγορηματικός: «Δεν έχει προσφέρει ούτε ένα ευρώ στη μονή. Ούτε ανάληψη χρημάτων έκανε, ούτε πήρε από το σπίτι της αντικείμενα αξίας 100.000 ευρώ, όπως ελέχθη». Αποκάλυψε ακόμη ότι η ηθοποιός είχε χαρίσει όλα τα ρούχα της στις φίλες της και είχε κρατήσει μόνο τα βιβλία της, τα οποία πρόσφερε στη βιβλιοθήκη της μονής.
Εναν χρόνο αργότερα, το 2010, οι προσπάθειες της μητέρας της πιάνουν τόπο. Επικαλούμενη ασθένεια, την πείθει να εγκαταλείψει το μοναστήρι και να επιστρέψει στο σπίτι της, στο πατρικό της στο Παγκράτι.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας Espresso, η Ναταλία ασχολούνταν με τα κεντήματα και έβγαζε κομποσκοίνια προκειμένου να βγάζει τα προς το ζην. Οχι, όμως, για πολύ.
Στη συνέχεια η Ναταλία Λιονάκη βρέθηκε ξανά σε μοναστήρι, αυτή τη φορά στο Αλεποχώρι και η μητέρα της φαίνεται να δέχτηκε αυτή την απόφασή της, αφού ήταν απόλυτα σίγουρη ότι αυτό θέλει να κάνει. Μάλιστα, νοίκιασε ένα σπίτι κοντά στη νονή προκειμένου να βλέπει την κόρη της όποτε το επιθυμεί.
Η Λιονάκη το εγκαταλείπει ελάχιστες φορές προκειμένου να βρεθεί σε κατάστημα με κεντήματα στην Αγία Παρασκευή.
«Η σημερινή Ναταλία Λιονάκη δεν έχει καμία σχέση με την ηθοποιό με τα κατακόκκινα μαλλιά, την οποία γνωρίσαμε μέσα από τις σειρές. Όταν την είχαμε πρωτοδεί, νομίσαμε πως πρόκειται για κάποια καλόγρια, αφού είναι ντυμένη στα μαύρα με μακριά φούστα και μανίκια, αλλά χωρίς μαντίλι στο κεφάλι. Μετά, καταλάβαμε πως ήταν η γνωστή ηθοποιός. Έρχεται εδώ γιατί έχει βρει τα κατάλληλα μηχανήματα που τυπώνουν πάνω σε καμβά διάφορα σχέδια για κεντήματα. Είναι πολύ διακριτική και λιγομίλητη. Κάνει αθόρυβα τη δουλειά της και φεύγει. Δεν θέλει να κάνει αισθητή την παρουσία της», είχε πει στο Ciao ένας άνθρωπος που την είχε συναντήσει δυο-τρεις φορές στο συγκεκριμένο κατάστημα κεντημάτων της Αγίας Παρασκευής.
Ο φωτογραφικός φακός είχε απαθανατίσει, επίσης, τη Ναταλία Λιονάκη ντυμένη στα μαύρα, με τα μαλλιά της πιασμένα κότσο στο κέντρο της Αθήνας.
Στις 14 Αυγούστου 2017 η Ναταλία Λιονάκη έγινε και επίσημα μοναχή. Η ηθοποιός χειροτονήθηκε στην Κένυα με τη στήριξη του πνευματικού της πατέρα Απόστολου. Τώρα φέρει το όνομα «Φεβρωνία».
Ο ιερέας Amadiva Athanasios δημοσίευσε στη σελίδα στο Facebook της ορθόδοξης εκκλησίας στην Κένυα το βίντεο στο οποίο η Ναταλία Λιονάκη, με μακριά λυμένα μαλλιά που ξεπερνούσαν τα γόνατα, με λευκό χιτώνα και σκυμμένο το κεφάλι, παρουσιάστηκε στη διαδικασία της μοναχικής «κουράς». Έχοντας στο πλευρό της τον πνευματικό της πατέρα Απόστολο και τέσσερις μοναχές, αμίλητη και ταπεινή, μάζεψε τα μαλλιά της κότσο, έβαλε το ζωστικό, το πολυσταύρι, τη δερμάτινη ζώνη και τα σανδάλια, το εξώρασο και τέλος τον μανδύα, τα οποία είναι χαρακτηριστικά τμήματα ένδυσης που συμβολίζουν τη νέκρωση του Χριστού και χειροτονήθηκε μοναχή.
Από την προηγούμενη, λαμπερή ζωή της: