Τα σενάρια που είχαν ακουστεί κατά τη διάρκεια της χρονιάς ήθελαν το γερμανικό όμιλο της Volkswagen να πουλά τη Ducati, την ιστορική ιταλική μάρκα μοτοσυκλετών, προκειμένου να ανακτήσει κάποια από τα κεφάλαια που χάθηκαν στην υπόθεση με τους κινητήρες πετρελαίου.
Και γιατί, όπως υποστήριζαν αρκετοί στους κόλπους του ομίλου, δεν ανήκε στο βασικό πυρήνα δραστηριοτήτων του γκρουπ.
Οι μνηστήρες ήταν αρκετοί, αλλά όπως ανακοίνωσε στους εργαζόμενους της εταιρεία ο πρόεδρος της Ducati, Claudio Domenicali, η VW σταμάτησε κάθε κίνηση για την πώλησή της. Μάλιστα στα σχέδια πώλησης στάθηκαν εμπόδιο τα πανίσχυρα συνδικάτα μεταλλουργίας τόσο στην Ιταλία όσο και στη Γερμανία, που συντάχθηκαν στο πλευρό των εργαζομένων στη Ducati.
Η VW είχε αγοράσει το 2012 τη Ducati μέσω της Audi έναντι 835 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ η τιμή πώλησής της θα ξεπερνούσε τα 1,3 δις, λόγω της πολύ καλής της πορείας τα τελευταία χρόνια.