Το Βερολίνο γίνεται απέραντη ποδηλατούπολη -Αλλάζει τελείως, σε δεύτερο ρόλο τα αυτοκίνητα - iefimerida.gr

Το Βερολίνο γίνεται απέραντη ποδηλατούπολη -Αλλάζει τελείως, σε δεύτερο ρόλο τα αυτοκίνητα

Εγκρίθηκε το νομοσχέδιο
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Προτεραιότητα στα ποδήλατα, λιγότερα αυτοκίνητα, περισσότερες δημόσιες συγκοινωνίες.

Το Βερολίνο σχεδιάζει μια επανάσταση στο τομέα της αστικής κινητικότητας, καθώς το ποδήλατο, σε πλήρη άνθηση στη Γερμανία, είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στους πολίτες που προτάσσουν την ωφέλειά του στην υγεία και στην οικολογία, προτείνοντάς το ως καθόλου δαπανηρό μέσο μετακίνησης και συχνά πολύ πιο γρήγορο.

Τα σχέδια έχουν ήδη ολοκληρωθεί. Το νομοσχέδιο εγκρίθηκε. Το Βερολίνο σκοπεύει να γίνει πόλη φιλική στο ποδήλατο αρχίζοντας μια επανάσταση στις μεταφορές με την ψήφιση νόμου για την κινητικότητα, τον πρώτο στη Γερμανία.

Το ποδήλατο τοποθετείται για πρώτη φορά στο επίκεντρο του σχεδίου για την κυκλοφορία στην πόλη. Τα αυτοκίνητα θα έχουν δευτερεύοντα ρόλο.

Το Βερολίνο γίνεται απέραντη ποδηλατούπολη -Αλλάζει τελείως, σε δεύτερο ρόλο τα αυτοκίνητα | iefimerida.gr 0

Τα λεωφορεία θα έχουν δικές τους λεωφορειογραμμές. Οι μεγάλες πολυσύχναστες διασταυρώσεις θα σχεδιαστούν εκ νέου. Με τα μέτρα αυτά οι αρχές εκτιμούν ότι θα αυξηθεί η ασφάλεια, θα μειωθεί η ρύπανση του περιβάλλοντος και θα διευκολυνθεί η κινητικότητα.

Ποιος έδωσε την ώθηση για το πρόγραμμα αυτό; Οι περισσότεροι από 100.000 Βερολινέζοι που υποστήριξαν την έκκληση για τη θέσπιση ειδικού νόμου για το ποδήλατο, υπογράφοντας τους τελευταίους μήνες σχετικό αίτημα ενώ ζήτησαν τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος για το θέμα αυτό.

Η Γερουσία του Βερολίνου, δηλαδή η τοπική κυβέρνηση της οποίας ηγείται ο δήμαρχος της πόλης, το προώθησε με το νομοσχέδιό της για την κινητικότητα, το οποίο περιλαμβάνει μεγάλο μέρος των προτάσεων που έκαναν οι ακτιβιστές ποδηλάτες.

Το Βερολίνο γίνεται απέραντη ποδηλατούπολη -Αλλάζει τελείως, σε δεύτερο ρόλο τα αυτοκίνητα | iefimerida.gr 1

Η υποδομή για τα ποδήλατα θα κοστίσει 200 εκατομμύρια ευρώ και προβλέπει τη διαμόρφωση διαδρόμων και δρόμων αποκλειστικά για ποδήλατα σε όλο το Βερολίνο, τη διαμόρφωση 100.000 νέων θέσεων στάθμευσης ποδηλάτων στις στάσεις των λεωφορείων, του μετρό, του τρένου και μπροστά από σχολεία και άλλα δημόσια κτίρια, όπως και τη δημιουργία 60 νέων θέσεων εργασίας στις δημόσιες υπηρεσίες για την υλοποίηση του προγράμματος μετάβασης στον τομέα των μεταφορών.

Πηγή: deutschland.de

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ποδηλατούπολη Βερολίνο υποδομές
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ