Οσες ζηλεύουν την τελειότητα των μοντέλων στις διαφημίσεις, θα διατηρούν την... επαφή τους με την πραγματικότητα, τουλάχιστον στη Γαλλία. Νόμος επιβάλει να υπάρχει προειδοποίηση όταν οι φωτογραφίες έχουν «πειραχτεί».
Η νομοθεσία αυτή, που τίθεται σε εφαρμογή από σήμερα, Κυριακή, έχει σκοπό την καταπολέμηση της ανορεξίας, σε μία χώρα στην οποία 600.000 άνθρωποι πάσχουν από διατροφικές διαταραχές.
Ετσι, οποιαδήποτε φωτογραφία που έχει υποστεί επεξεργασία δημοσιεύεται χωρίς τη σχετική επισήμανση, θα επιφέρει πρόστιμο τουλάχιστον 37.500 ευρώ ή το 30% του κόστους δημιουργίας της διαφήμισης, σύμφωνα με την Telegraph. Οι αρχές ελπίζουν ότι αυτή η «προειδοποίηση του Photoshop» θα αποτρέψει τους ανθρώπους που προσπαθούν τα αποκτήσουν τα μη ρεαλιστικά σώματα των μοντέλων.