Έντονες διαμαρτυρίες σε μια μεγάλη μερίδα του πληθυσμού έχει προκαλέσει στην Ινδία διαφήμιση που προωθεί γνωστή μάρκα προφυλακτικών ενόψει μεγάλης ινδουιστικής γιορτής.
Λίγες μόνο ημέρες πριν το 9ήμερο Φεστιβάλ Ναβράτρι κατά μήκος της δυτικής πολιτείας Γκουχάρατ όπου πραγματοποιείται η γιορτή έχουν αναρτηθεί τεράστιες αφίσες με πρωταγωνίστρια την ινδικής καταγωγής Καναδή ηθοποιό Σάνι Λεόνε, η οποία συμβουλεύει: «Παίξτε στο Ναβράτρι, αλλά με αγάπη».
Ιερός πόλεμος
Πρώην πορνοστάρ που μετέβη με επιτυχία στη βιομηχανία θεάματος του Bollywood, η Λεόνε είναι ιδιαίτερα διάσημη στη χώρα της καθώς και πρέσβειρα της Manforce, της μεγαλύτερης εταιρείας προφυλακτικών της χώρας.
Η διαφήμιση έχει εξοργίσει πολλούς συντηρητικούς Ινδούς οι οποίοι κατηγορούν την εταιρεία ότι επιστρατεύει ευτελείς μεθόδους μάρκετινγκ προκειμένου να πουλήσει το προϊόν της. Μία μάλιστα οργάνωση εμπόρων, η CAIT, υπέβαλε επισήμως παράπονο στην κυβέρνηση ζητώντας την κατάργηση της εν λόγω διαφήμισης.
Εκπρόσωπος της CAIT, μιλώντας στο BBC δήλωσε: «Το Ναβράτρι είναι ένα αξιοσέβαστο Φεστιβάλ που συμβολίζει τη δύναμη των γυναικών και η σύνδεσή του με προφυλακτικό είναι εντελώς απαράδεκτη».
@SunnyLeone what a disrespectful advertisement, do you know anything about Navratri.!?. pic.twitter.com/LT6g0RUeRz
Μετά από παράπονα κατοίκων, ήδη η αστυνομία της περιοχής έχει κατεβάσει δεκάδες τέτοιες αφίσες, ωστόσο πολλοί ζητούν ακόμη και ποινική δίωξη τόσο της εταιρείας όσο και της ηθοποιού, ως «παράδειγμα για μελλοντικούς παραβάτες».
Αρκετοί πάντως είναι αυτοί που θεωρούν πως η σύνδεση της θρησκευτικής αυτής γιορτής με την αντισύλληψη δεν είναι πολύ κακή ιδέα καθώς, όπως αναφέρει το BBC, τα τελευταία δέκα χρόνια οι πωλήσεις προφυλακτικών σημειώνουν άνοδο μέχρι και 30% κατά το 9ήμερο Φεστιβάλ.