Η Nestle συμφώνησε να αγοράσει ποσοστό πλειοψηφίας στην μάρκα καφέ, Blue Bottle Coffee, καθώς επιδιώκει να τονώσει την παρουσία της στις Ηνωμένες Πολιτείες εν μέσω αυξανόμενης ζήτησης για καλύτερης ποιότητας χαρμάνια.
Η ιδιοκτήτρια του Nespresso πρόκειται να πληρώσει περίπου 358 εκατ. ευρώ για ποσοστό 68% στην εταιρία με έδρα στο Όκλαντ της Καλιφόρνια, σύμφωνα με πηγή που επικαλείται το πρακτορείο Bloomberg.
Ποια είναι η Blue Bottle
Η Blue Bottle πουλά καφέ άμεσα στους καταναλωτές από το διαδίκτυο και διαχειρίζεται 40 καταστήματα σε ΗΠΑ και Ιαπωνία. Το νούμερο αυτό αναμένεται να αυξηθεί σε 55 φυσικά καταστήματα μέχρι τα τέλη του 2017, από μόλις 29 έναν χρόνο προηγούμενα, ανέφερε η Nestle σε ανακοίνωσή της, σύμφωνα με το πρακτορείο.
Η θέση της Nestle στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς συσκευασμένου καφέ «τρίζει» από την JAB Holding, την επενδυτική εταιρία της οικογένειας Ευρωπαίων δισεκατομμυριούχων, Reimann, η οποία έχει ξοδέψει πάνω από 30 δισ. δολάρια στην επέκταση της αυτοκρατορίας της στον τομέα του καφέ.
O CEO της εταρείας, Mark Schneider έχει επισημάνει ότι ο τομέας του καφέ αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες ανάπτυξης της ελβετικής εταιρείας, καθώς ενισχύει τις επενδύσεις σε εξειδικευμένα εμπορικά σήματα.
Η κορυφαία πολυεθνική επιδιώκει την επέκταση της παρουσίας της στα καταστήματα λιανικής πώλησης των ΗΠΑ. Η Blue Bottle παράγει ένα έτοιμο για κατανάλωση προϊόν που πωλείται σε ορισμένα καταστήματα Whole Foods. Η συμφωνία δίνει επίσης στη Nestle πρόσβαση σε καφετέριες σε μια εποχή που η Starbucks Corp. αντιμετωπίζει επιβράδυνση της ανάπτυξης στις ΗΠΑ.