Το σήμα τους είναι παντού αναγνωρίσιμο. Οι περισσότεροι ξέρουν το κίτρινο «M» και το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα στο φόντο.
Τα McDonald’s είναι εκεί περιμένοντας τους πελάτες τους, οι οποίοι αναγνωρίζουν το σήμα τους από μακριά.
Τα χρώματα αυτού καθόλου τυχαία δεν είναι, σύμφωνα με την Κάρεν Χέιλερ, ειδικό στην εφαρμοσμένη ψυχολογία χρώματος. Οπως εξηγεί, αυτά τα δύο χρώματα έχουν ψυχολογική επίδραση στους πελάτες.
«Εξετάζοντας τις θετικές ιδιότητες του κόκκινου και του κίτρινου σε σχέση με τη βιομηχανία φαγητού, το κόκκινο προκαλεί διέγερση, όρεξη, πείνα και προσελκύει την προσοχή. Το κίτρινο, από την άλλη, ενεργοποιεί τα συναισθήματα της ευτυχίας και της φιλικότητας», αναφέρει.
Οταν, δε, αυτά τα χρώματα συνδυάζονται συνδέονται με την ταχύτητα, όπως λέει.
«Το κίτρινο είναι, επίσης, το πιο ορατό χρώμα στο φως της ημέρας, γι’ αυτό και τα McDonald’s διακρίνονται από μακριά», προσθέτει.