Αποφασισμένος να κλείσει όλα τα δημόσια ΚΤΕΟ εμφανίζεται ο υπουργός Υποδομών και Δικτύων, Μάκης Βορίδης, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν σαφείς πληροφορίες για το ποιά θα είναι τύχη όσων εργάζονται σε αυτά.
Σε συνάντηση που είχε στη Βουλή με κοινοβουλευτικούς συντάκτες, ο υπουργός χαρακτήρισε παρωχημένα τα συγκεκριμένα Κέντρα και τόνισε ότι θα κλείσουν. Κάνοντας μία σύγκριση των ΚΤΕΟ με τα ιδιωτικά (ΙΚΤΕΟ), ο Μάκης Βορίδης είπε πως αυτήν την στιγμή υπάρχουν 59 δημόσια και 130 ιδιωτικά, με τους πολίτες να προτιμούν ολοένα και περισσότερο τα ιδιωτικά παρ´ολο το ελαφρά αυξημένο κόστος τους.
Όπως χαρακτηριστικά είπε, οι πολίτες προτιμούν να πληρώσουν παραπάνω προκειμένου να αποφύγουν την ταλαιπωρία, καθώς τηρούνται, σε μεγάλο βαθμό, οι ώρες των ραντεβού και γενικότερα το περιβάλλον είναι πιο σύγχρονο και αποτελεσματικό. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, καθώς δεν υπάρχουν ακριβή στοιχεία, ο ετήσιος τζίρος των ΙΚΤΕΟ πρέπει να υπερβαίνει τα 40 εκατομμύρια ευρώ.
Πάντως, το πρόβλημα των ανέλεγκτων αυτοκινήτων συνεχίζει να προβληματίζει το υπουργείο, καθώς σύμφωνα με εκτιμήσεις ένα στα τρία αυτοκίνητα δεν έχει περάσει από τον τεχνικό έλεγχο και το φαινόμενο αυτό παίρνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις το τελευταίο διάστημα λόγω της οικονομικής κρίσης.
Συγκεκριμένα, υπολογίζεται ότι από το σύνολο των 7,9 εκατομμυρίων αυτοκινήτων, που φαίνονται καταχωρημένα στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών, τα 2,5 εκατομμύρια δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ, με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ απωλεσθέντα έσοδα για το δημόσιο.