Καθώς οι πάντες μελετούν την είσοδό τους στην ηλεκτροκίνηση οι εταιρείες όπως η BMW που έχουν ήδη παρουσία εξετάζουν τα επόμενα βήματά τους.
Έτσι λοιπόν και σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία του Μονάχου σχεδιάζει για το 2018 να αυξήσει σημαντικά, μέχρι και κατά 60%, την αυτονομία του αμιγούς ηλεκτρικού της μοντέλου, του .
Η σημερινή έκδοση του μοντέλου με την μπαταρία των 94 Ah έχει μία θεωρητική αυτονομία, με βάση τον κύκλο NEDC, της τάξης των 300 χιλιομέτρων και μια πραγματική της τάξης των 200. Για το άμεσο μέλλον η γερμανική εταιρεία εξετάζει την αύξησή της στα 120 Ah.
Αν πράγματι γίνει αυτό, η αυτονομία θα ανέβει κατά περίπου 60% σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, ενώ το πιο πιθανό είναι η επίσημη παρουσίασή της να γίνει το Σεπτέμβριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης,. Προς το παρόν πάντως δε έχει γίνει γνωστό αν η συγκεκριμένη μπαταρία θα είναι μέρος της στάνταρ έκδοσης του αυτοκινήτου ή θα παρέχεται ως εξτρά εξοπλισμός με επιπλέον χρέωση.
Αν πάντως κάποια ανταγωνιστικά μοντέλα όπως το Nissan Leaf ή το Tesla 3 καταφέρουν να επιτύχουν τους στόχους αυτονομίας που έχουν ανακοινώσει, θα ήταν περίεργο για την BMW να μην ενσωματώσει εξ’ αρχής και ως στάνταρ επιλογή τη μεγαλύτερη μπαταρία στο ανανεωμένο i3.