Οι γκριμάτσες του και η... διαβολιά που έχει πάντα ζωγραφισμένη στο πρόσωπό του, είναι δύο στοιχεία που έχουν κάνει τον πρίγκιπα Τζορτζ αγαπητό σε όλη την υφήλιο. Δεν είναι, όμως, μόνο αυτά τα δύο στοιχεία ο λόγος της εξαιρετικής δημοφιλίας του.
Ο τρίτος στη σειρά διαδοχής για το βρετανικό θρόνο, είναι σταρ από κούνια. Fashion star για την ακρίβεια. Το γεγονός ότι ό,τι φοράει ξεπουλάει, όπως και το γεγονός ότι κατά το Forbes, το 2014, ήταν το νήπιο με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο, απλά επιβεβαιώνουν ότι ο μικρούλης ξανθός με το διαβολικό βλέμμα είναι stylish icon.
Ο Πρίγκιπας Τζορτζ «εκτέθηκε» για πρώτη φορά μπροστά στα μάτια εκατ. ανθρώπων μόλις δύο μέρες μετά την γέννησή του. Η κουβέρτα με την οποία τον είχε τυλιγμένο η Κέιτ Μίντλετον, ξεπούλησε. Και έκτοτε συμβαίνει το ίδιο με οτιδήποτε φοράει.
Είναι μάλιστα τόση μεγάλη η επιθυμία μερικών Βρετανών να ντύσουν τα παιδιά τους σαν τον Τζορτζ που σύμφωνα με μελέτη του Brand Finance, λόγω του μικρού πρίγκιπα έχουν αυξηθεί οι πωλήσεις στην παιδική ένδυση κατά 13,2% φέρνοντας κέρδος 2,3 δισ. λιρών για τη βρετανική οικονομία.
Συνδυάζοντας το παραδοσιακό με το μοντέρνο και το ρομαντικό με το σύγχρονο, το ντύσιμό του πρίγκιπα Τζορτζ δεν είναι ούτε κακόγουστο, ούτε υπερβολικό, ενώ το παιδί δεν χάνεται μέσα σε αυτό. Αν και μικρός, δεν τον φορούν τα ρούχα του, αλλά τα φοράει.
Δεν ξέρουμε αν ήταν η Κέιτ Μιντλετον ή κάποιος ενδυματολόγος που διαμόρφωσε το στιλ του μικρού, αλλά σίγουρα, όποιος και να το έκανε, με τον τρόπο του, έκανε τα ντυσίματα του πρίγκιπα προσιτά σε όλους. Προτιμώντας ρούχα καλής ποιότητας μεν, προσιτής τιμής δε (πολλά είναι αξίας 30 με 40 λιρών)... η Κέιτ Μίντλετον σίγουρα «δελέασε» όλες τις μητέρες. Αυτός μάλιστα είναι και ο κύριος λόγος που κάθε ρούχο του Τζορτζ ξεπουλάει μέσα σε (το πολύ) 24 ώρες.
O Μάρκους Τάγκεσον, διευθύνων σύμβουλος του online store παιδικής ένδυσης The Luxury Kids Group, σημειώνει ότι η επίδραση του πρίγκιπα Τζορτζ στις πωλήσεις είναι άμεση και απτή: «Οπως συμβαίνει με την μητέρα του Κέιτ, έτσι και με τον Τζορτζ, οτιδήποτε φοράει ξεπουλάει».
Tι είναι αυτό ακριβώς στο στιλ του πρίγκιπα Τζορτζ που ξετρέλανε τις μανάδες ανά τον κόσμο; Οι γιακάδες Peter Pan και ο συνδυασμός παπουτσιού-κάλτσας ως το γόνατο που δίνουν στον μικρό μια γοητεία που δεν θυμίζει σε τίποτα τη γενιά των παιδιών του Instagram, χωρίς, όμως, την ίδια στιγμή, να είναι ντεμοντέ, εκτός εποχής, κλίματος και πραγματικότητας. Ισα, ίσα. Η επιδραστικότητά του, όπως εξηγεί η Vogue, ίσως οφείλεται ακριβώς σε αυτό, ότι το στιλ του είναι την ίδια ώρα νοσταλγικό αλλά και σημερινό!
Είναι γλυκό, αλλά όχι συντηρητικό, παραδοσιακό αλλά όχι ντεμοντέ. Η στιλιστική του δύναμη, εξηγούν, οφείλεται εκεί που οφείλεται και η επιδραστικότητα της Κέιτ Μίντλετον: Κλίνουν προς την κανονικότητα. Είναι νορμάλ, φορούν ρούχα που θα μπορούσε να φορέσει ο καθένας.
Οπως εξηγεί ο Τάγκεσον: «Ο Γουίλιαμ και η Κέιτ φαίνονται να ντύνουν τον πρίγκιπα Τζορτζ με ρούχα πραγματικά υψηλής ποιότητας. Πολλά από αυτά είναι μεσαίας τιμής, δηλαδή επιτυγχάνουν ένα στιλ προσιτό από τους περισσότερους γονείς».
Για παράδειγμα το μπουφάν που φορούσε την πρώτη ημέρα που πήγε στο νηπιαγωγείο στο Νόρφολκ ήταν ένα αξίας 30 λιρών από τα John Lewis. Μόλις δημοσιεύτηκαν οι φωτογραφίες του μικρού οι πωλήσεις παρόμοιων μπουφάν στο εν λόγω μαγαζί αυξήθηκαν κατά 447%.
Η Σάρα Κόναν, επικεφαλής του παιδικού τμήματος και του τμήματος σπιτιού του καταστήματος Liberty του Λονδίνου σημειώνει ότι η στιλιστική απλότητα του πρίγκιπα Τζορτζ έγινε... μόδα, ενισχύοντας μάλιστα τα φθηνότερα και μεσαία brands σε σχέση με τις πιο πολυτελείς ετικέτες.
«Νομίζω ότι υπάρχει μια τάση προς κάτι πιο παραδοσιακό», λέει προσθέτοντας ότι ο πρίγκιπας Τζορτζ σίγουρα έπαιξε ρόλο σε αυτή τη μετατόπιση. «Βασικά, πελάτισσές μας έρχονται και μας ρωτούν απλά αν έχουν διαθέσιμο κάτι που έχει φορέσει ο τρίτος διάδοχος του βρετανικού θρόνου».
Φωτογραφίες: Associated Press