«Τον αγαπάω πολύ, αλλά με βρίζει ο γλυκούλης μου», είχε πει η Αλίκη Βουγιουκλάκη για τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ, τον άντρα της ζωής της, με τον οποίο μοιράστηκε μια άκρως εκρηκτική σχέση. Και αδιαμφισβήτητα μια μεγάλη αγάπη.
«Έβλεπα μία ταινία, τις ''Διπλοπενιές'' και τον πήρα να του πω: ''Δημητράκη, έχω συγκινηθεί που βλέπω την ταινία. Κούκλε μου''. Και μου λέει: ''Να μου χαθείς. Να μου χαθείς. Που βγήκες στην τηλεόραση στον ΑΝΤ1 και με έβριζες με τη μάνα σου''. Και μου το έκλεισε», είχε διηγηθεί η ίδια η Αλίκη Βουγιουκλάκη στην εκπομπή της Μαλβίνας Κάραλη.
Οι ομηρικοί καβγάδες και οι ξυλοδαρμοί στον γάμο τους
Ο πρώτος καβγάς, όπως έγινε γνωστό, ανάμεσα στην Αλίκη και τον Δημήτρη έγινε αμέσως μετά τον γάμο τους, στους Δελφούς, στις 18 Ιανουαρίου του 1965. Στο εκτενές αφιέρωμα της lifo.gr για την Αλίκη Βουγιουκλάκη, με αφορμή την επέτειο θανάτου της, αναφέρεται για την πρώτη νύχτα γάμου τους: «Στο γλέντι που ακολούθησε στο ξενοδοχείο "Βούζα", παρουσία αρκετών κοσμικών φίλων τους και συναδέλφων του θεάτρου που ταξίδεψαν από την Αθήνα, οι νεόνυμφοι άργησαν να εμφανιστούν. Κρατώντας την παράδοση των πλατό, ξεκίνησαν τον έγγαμο βίο με έγγαμη βία, με έναν μεγαλοπρεπή καβγά, τον οποίο όλοι πήραν χαμπάρι. Αυτό που δεν πήραν χαμπάρι και πολλά χρόνια αργότερα θα το εξομολογιόταν η ίδια η Αλίκη ήταν ότι εκείνη την πρώτη νύχτα έφαγε και το πρώτο της ξύλο. Λίγη ώρα αργότερα, πάντως, ο πολλά βαρύς Παπαμιχαήλ έριξε ένα ζεϊμπέκικο».
Στο ίδιο αφιέρωμα, αναφέρεται ότι η Αλίκη πριν γεννήσει τον Γιάννη, είχε αποβολές επειδή ο Παπαμιχαήλ τη χτυπούσε. «Στο σπίτι όμως η κατάσταση δεν ήταν και τόσο ρόδινη. Ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ ακολουθούσε το μοντέλο του παραδοσιακού άντρα που θέλει τη γυναίκα στη θέση της νοικοκυράς. Πώς ήταν δυνατό η Βουγιουκλάκη να είναι νοικοκυρά; Ήταν σίγουρα δυνατό στις φωτογραφίες που έβγαζαν στο παλατάκι τους για τα μάτια του κόσμου, πότε με φόντο το σαλόνι και πότε με την κουζίνα πάνω από κατσαρόλες. Κι όταν τα φώτα των φωτογράφων έσβηναν, ακολουθούσαν ομηρικοί καβγάδες που συχνά κατέληγαν σε ξυλοδαρμούς. «Δεν μπόρεσε ποτέ του να ξεχάσει πως είναι Πειραιώτης, όχι με την ουσιαστική αλλά με τη γραφική έννοια» θα έλεγε μετά από χρόνια στη φίλη της Μαλβίνα Κάραλη. Το μόνιμο ζήτημα ήταν ποιος ήταν ο κυρίαρχος του παιχνιδιού, τόσο στη ζωή όσο και στο πανί. Εκείνον τον ενοχλούσε αφάνταστα που δεν ήταν πρώτος στους τίτλους των ταινιών αλλά δεύτερος, ακολουθώντας την εθνική σταρ, κάτι που τα επόμενα χρόνια θα γιγαντωνόταν, ενώ αρκετές φορές το αστυνομικό τμήμα της περιοχής ειδοποιήθηκε να τη σώσει από το μένος του. Όλοι ήλπιζαν ότι αυτή την κατάσταση θα την άλλαζε ένα παιδί − η γνωστή ελληνική λανθασμένη αντίληψη για το πώς να κρατηθεί ένας αποτυχημένος γάμος. Αλλά παιδί δεν ερχόταν, κι έφτασε μέχρι την Τήνο για να κάνει τάμα. Είχε τρεις αποβολές και η μία τουλάχιστον από αυτές οφειλόταν σε ξυλοδαρμό», αναφέρεται στη lifo.gr.
O Δημήτρης Παπαμιχαήλ είχε πει πολλά χρόνια αργότερα «Ενώπιος Ενωπίω» για τον χωρισμό τους,: «Αν η επιτυχία ήταν μικρότερη, αν ήμασταν ένα φυσιολογικό ζευγάρι, θα είχαμε σώσει τον γάμο μας».