Το 28,3% των μαθητών έχει υποστεί εκφοβισμό στο διαδίκτυο και το 14,6% έχει «τρομοκρατήσει» άλλους, ενώ βάσει των στοιχείων, τα κορίτσια - πιο ευάλωτα- βρίσκονται συχνότερα στη θέση του θύματος και τα αγόρια σε αυτήν του θύτη.
Mέσα σε χρονικό διάστημα δύο χρόνων, το ποσοστό των μαθητών που υπέστησαν εκφοβισμό στο διαδίκτυο διπλασιάστηκε αφού το 2008 βρισκόταν στο 14,6%, με βάση πάντα τα στοιχεία της έρευνας που διεξήγαγε η Ελληνική Εταιρεία Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο και το Κέντρου πρόληψης του ΟΚΑΝΑ στην Κω.
Πάντως, σύμφωνα με τους ειδικούς το cyberbullying, ο όρος που χρησιμοποιείται παγκοσμίως για τον εκφοβισμο στο διαδίκτυο ή ο κυβερνοεκφοβισμός, στα ελληνικά, σχετίζεται αρνητικά με τη πορεία της σχολικής επίδοσης. Τα άτομα που έχουν δεχθεί παρενόχληση μέσω του διαδικτύου τείνουν να έχουν χειρότερη βαθμολογική εξέλιξη σε σχέση με το προηγούμενο εξάμηνο από τα άτομα που δεν είχαν τέτοιου είδους εμπειρίες.
Επίσης, από την ίδια έρευνα προκύπτει ότι το 37,3% των εφήβων μαθητών είχε κάποια εμπειρία διαδικτυακού τζόγου. Ο διαδικτυακός τζόγος είναι ιδιαίτερα προσβάσιμος μέσω και των κοινωνικών δικτύων, μπορεί να ξεκινήσει ως εμπειρία, χωρίς να απαιτούνται καθόλου πραγματικά χρήματα και μετεξελίσσεται σταδιακά σε τζογάρισμα με πραγματικά χρήματα.
Το ποσοστό χρήσης του διαδικτύου μεταξύ των εφήβων αυξήθηκε από το 82% το 2008 στο 89% το 2010, ενώ παράλληλα η ηλικία έναρξης της χρήσης του Η/Υ μειώνεται κατά 1,5 έτος, γεγονός που αποδεικνύει πως η κατάχρηση των νέων τεχνολογιών δεν είναι ένα παροδικό φαινόμενο που πρόκειται να αντιμετωπισθεί με τη μεγαλύτερη εξοικείωση του πληθυσμού με τις νέες τεχνολογίες.