«Και τα ρέστα δικά σου». Στον κλάδο της εστίασης, της ψυχαγωγίας, στο ταξί, το φιλοδώρημα στην Ελλάδα είναι κάτι συνηθισμένο.
Σε χώρες, όπως η Ιαπωνία, το φιλοδώρημα δεν είναι μέρος της συναλλαγής εργαζόμενου-πελάτη. Μπορεί να εκληφθεί ακόμα και ως προσβολή.
Μια έρευνα του Good Housekeeping Institute, αποκαλύπτει σε ποιες χώρες είναι δεοντολογικό να αφήνει κάποιος φιλοδώρημα και ποιο είναι κατά μέσο όρο το προσδοκώμενο ποσό.
Η περίοδος των διακοπών πλησιάζει και αν βρεθείτε σε δίλημμα για το αν θα πρέπει να αφήσετε φιλοδώρημα και πόσο πρέπει να είναι αυτό σε περίπτωση που ταξιδέψετε εκτός Ελλάδος, η έρευνα είναι διαφωτιστική.
Τα στοιχεία της έρευνας στο BOVARY.GR.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο