Η Casamigos, η μάρκα τεκίλας που ίδρυσε ο Κλούνεϊ με τους φίλους του Ράντε Γκέρμπερ (σύζυγο της Σίντι Κρόφορντ) και Μάικ Μέλντμαν το 2013, όπως ανακοινώθηκε, πωλήθηκε στον κολοσσό της παγκόσμιας αγοράς ποτών, Diageo.
Η συμφωνία εκτιμά την αξία της Casamigos ισοδύναμη του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων: 700 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά αρχικά και έως και 300 εκατομμύρια δολάρια περισσότερα, εάν επιτύχει στόχους πωλήσεων κατά την επόμενη δεκαετία.
«Εάν μας ρωτούσατε πριν από τέσσερα χρόνια αν έχουμε μια εταιρεία δισεκατομμυρίων δολαρίων, δεν νομίζω ότι θα λέγαμε "ναι"», δήλωσε ο Τζορτζ Κλούνεϊ. «Αυτό αντανακλά την εμπιστοσύνη της Diageo στην εταιρεία μας και τη δική μας εμπιστοσύνη μας στην Diageo», πρόσθεσε.
Η συμφωνία καθιστά τον Κλούνεϊ έναν από τους πιο επιτυχημένους επενδυτές από τον καλλιτεχνικό χώρο.
Αστέρες του Χόλιγουντ συχνά επενδύουν κεφάλαια σε νεοφυείς επιχειρήσεις. Μεταξύ αυτών είναι οι Κέβιν Σπέισι και Λεονάρντο ΝτιΚάπριο, οι οποίοι επένδυσαν χρήματα στην Casper, εταιρεία παραγωγής στρωμάτων, και ο Τζάστιν Μπίμπερ, ο οποίος έχει επενδύσει στο Spotify, ενώ ο Άστον Κούτσερ συμμετέχει με κεφάλαια σε συνολικά 61 επιχειρήσεις (μεταξύ άλλων, στην Airbnb και στην Change.org).