Νέες ταινίες: Και οι τρεις είναι υπέροχοι -Χωραφάς, Τομ Κρουζ, Κατρίν Ντενέβ [κριτική & τρέιλερ] - iefimerida.gr

Νέες ταινίες: Και οι τρεις είναι υπέροχοι -Χωραφάς, Τομ Κρουζ, Κατρίν Ντενέβ [κριτική & τρέιλερ]

«Ξα μου»
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Επιστροφή στη μεγάλη οθόνη για Τομ Κρουζ, Ράσελ Κρόου με τη «Μούμια» απέναντι στον γοητευτικό Γιώργο Χωραφά που μας ξεναγεί στις ομορφιές της Κρήτης.

Στους κινηματογράφους και ο Κεραυνός Μακουίν με τη φωνή του Σάκη Ρουβά.

Νέες ταινίες: Και οι τρεις είναι υπέροχοι -Χωραφάς, Τομ Κρουζ, Κατρίν Ντενέβ [κριτική & τρέιλερ]  | iefimerida.gr 0

Mικρά βήματα, (Sage femme)
Σκηνοθεσία: Μαρτέν Προβόστ
Παίζουν: Κατρίν Φροτ, Κατρίν Ντενέβ, Ολιβιέ Γκουρμέ

Η Κλερ είναι μια χαρισματική μαία. Οι μέθοδοι της όμως έρχονται σε αντίθεση με τη μοντέρνα ιατρική.
Μια μέρα δέχεται ένα περίεργο τηλεφώνημα, μια φωνή από το παρελθόν.
Η Μπεατρίς, η επιπόλαιη και πάντα υπερβολική ερωμένη του πατέρα της, την πιέζει να βρεθούν, 30 χρόνια μετά το θάνατό του.
Αντίθετες με κάθε τρόπο, η συνεσταλμένη Κλερ και η απενοχοποιημένη Μπεατρίς θα μάθουν να δέχονται η μία την άλλη και θα επανορθώσουν για τα χαμένα χρόνια.

Γαλλική δραμεντί που πραγματεύεται την ιδιότυπη φιλία δύο εκ διαμέτρου αντίθετων γυναικών με δυο σπουδαίες ηθοποιούς στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.
Η Κλερ είναι μαία, όμως η κλινική που εργάζεται κινδυνεύει να κλείσει κι εκείνη θα πρέπει να αναζητήσει δουλειά σε ένα νέο μαιευτήριο, που γι’ αυτήν είναι κάτι σαν «εργοστάσιο μωρών.» Έχει έναν γιο και κακές σχέσεις με τη μητέρας της, ενώ ο πατέρας της, έχει αυτοκτονήσει, πράγμα για το οποίο κουβαλάει ενοχές.
Ζει εγκλωβισμένη στον εαυτό της, κάνει μια ζωή συντηρητική κι ελέγχει συνεχώς τα συναισθήματά της.
Μια μέρα δέχεται το τηλεφώνημα της Μπεατρίς, της ερωμένης του πατέρα της.
Η Κλερ αγαπούσε αυτή την απελευθερωμένη γυναίκα, που ζει στο έπακρο, πίνει, καπνίζει, απολαμβάνει τον έρωτα και ρισκάρει, όμως η φυγή της ήταν γι 'αυτήν μια προδοσία. Παρ’ όλα αυτά δέχεται να τη συναντήσει και τότε θα μάθει πως η Μπέατρις έχει καρκίνο και ανάγκη από βοήθεια.
Οι δυο τους αρχίζουν να συμβιώνουν και να επηρεάζουν η μία από την άλλη. Είναι όμως κυρίως η Κλερ που μαθαίνει να αποδέχεται τη ζωή όπως είναι και να αναπνέει ελεύθερα.

Ο Μαρτέν Προβόστ, αντιπαραβάλλοντας δυο γυναίκες που η μια δίνει τη ζωή αλλά δεν ξέρει να ζει, ενώ η άλλη αντιμετωπίζει το θάνατο, δημιουργεί μια ενδιαφέρουσα αντίστιξη. Κινηματογραφεί ντοκουμαντερίστικα την καθημερινότητα της Κλερ στο εργασιακό της περιβάλλον, κι αναπτύσσει σε βάθος τα πορτρέτα των δυο ηρωίδων και προσοχή στην λεπτομέρεια, αν και η ιστορία του δεν είναι τόσο δυνατή. Έχοντας όμως δυο μεγάλες ηθοποιούς στα χέρια του, την πάντα μοιραία Κατρίν Ντενέβ και την Κατρίν Φροτ με τη βαθιά της εσωτερικότητα, πετυχαίνει δύο ερμηνείες που αξίζουν χρυσάφι. (Προσέξτε τη σκηνή που η Ντενέβ φιλάει τον εγγονό του πρώην εραστή της, επειδή του μοιάζει τόσο πολύ). Μαζί τους σε έναν μικρό κι όχι ιδιαιτέρως χαρακτηριστικό ρόλο και ο Ολιβιέ Γκουρμέ.

Νέες ταινίες: Και οι τρεις είναι υπέροχοι -Χωραφάς, Τομ Κρουζ, Κατρίν Ντενέβ [κριτική & τρέιλερ]  | iefimerida.gr 1

Μούμια, (The Mummy)
Σκηνοθεσία: Άλεξ Κούρτσμαν
Παίζουν: Τομ Κρουζ, Σοφία Μπουτέλα, Ράσελ Κρόου, Άναμπελ Γουάλις, Τζέικ Τζόνσον

Η θαμμένη, εδώ και 5000 χρόνια, κάπου βαθιά στην έρημο, Αιγύπτια βασίλισσα Άμανετ «ζωντανεύει» και αναζητά τρόπους να κυριαρχήσει στον σύγχρονο κόσμο, σκορπίζοντας γύρω της τον τρόμο.
Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά τέρατα του κινηματογραφικού σύμπαντος της Universal επανέρχεται στη μεγάλη οθόνη.
Αυτή τη φορά είναι μια αρχαία βασίλισσα που καταλήφθηκε από τον Θεό του θανάτου Σετ και σκόρπισε τον τρόμο.
Θάφτηκε ζωντανή από το λαό της και σβήστηκε από την Ιστορία, όμως επιστρέφει στο σύγχρονο κόσμο για να επιβάλλει το κακό.
Ο εκλεκτός της είναι ο Τομ Κρουζ, που πρέπει να επιλέξει αν θα θυσιαστεί για την ανθρωπότητα.
Μπορεί ο σκηνοθέτης Άλεξ Κούρτσμαν να ήθελε να κάνει μια πολύ τρομακτική ταινία, όπως έχει δηλώσει, αλλά δεν τα κατάφερε.
Αντίθετα η «Μούμια» του, παρά την ενδιαφέρουσα σκοτεινή και υποβλητική φωτογραφία που προσπαθεί να βοηθήσει τις σκηνοθετικές προθέσεις, μόνο γέλιο προκαλεί.
Το δε σενάριο μπάζει νερά από παντού: η ιδέα της οργάνωσης που διευθύνει ο Ράσελ Κρόου και έχει σκοπό να εξαφανίσει το κακό από τον κόσμο είναι τόσο παράλογη, που δεν ξέρεις τελικά τι είναι πιο μεταφυσικό: η ύπαρξη της μούμιας ή κόσμος που ζούμε.
Η δε ιστορία ξεκινάει από το Ιράκ, όπου Αμερικανοί στρατιώτες κι επιστήμονες προσπαθούν να προστατέψουν τον πολιτισμό και τα μνημεία από τους εχθρούς, οι οποίοι δεν κατονομάζονται αλλά υπονοούνται, ενώ δεν λείπουν και οι εθνικοπατριωτικές κορώνες.
Ευτυχώς που ο κεντρικός χαρακτήρας είναι λίγο τυχοδιώκτης, λίγο αρχαιοκάπηλος, λίγο απατεώνας και έτσι σώζεται η κατάσταση.

Ο Τομ Κρουζ επιδεικνύει συνεχώς πόσο γυμνασμένος παραμένει στα 54 του, η Σοφία Μπουτέλα πετυχαίνει μια απόκοσμη ερμηνεία, ο Ράσελ Κρόου κάνει υπομονή , ενώ η Άναμπελ Γουάλις είναι κατώτερη ακόμα κι αυτών των περιστάσεων.

Νέες ταινίες: Και οι τρεις είναι υπέροχοι -Χωραφάς, Τομ Κρουζ, Κατρίν Ντενέβ [κριτική & τρέιλερ]  | iefimerida.gr 2

Άλλοθι για Παντρεμένους.cοm, (Alibi.com)

Σκηνοθεσία: Φιλίπ Λασό
Παίζουν: Φιλίπ Λασό, Ελοντί Φοντάν, Ζιλιέν Αρουτί, Ταρέκ Μπουνταλί, Ντιντιέ Μπουρντόν, Ναταλί Μπάι

Ο Γκρεγκ έχει ιδρύσει μία εταιρεία που ονομάζεται allothigiapantremenous.com, η οποία εφευρίσκει κάθε είδους άλλοθι.
Μαζί με τον συνεργάτη του, Ογκουστίν, και τον νέο του υπάλληλο, Μεντί, καταστρώνουν απίστευτα σχέδια και στρατηγικές, ώστε να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους.
Όταν όμως θα γνωρίσει τη Φλο, μία όμορφη ξανθιά που σιχαίνεται τα ψέματα, ο Γκρεγκ θα δει τη ζωή του να περιπλέκεται και θα κρύψει από τη νεαρή γυναίκα την πραγματική φύση της δουλειάς του. Κατά τη διάρκεια ενός γεύματος γνωριμίας με τους γονείς της Φλο, ο Γκρεγκ θα αντιληφθεί πως ο πατέρας της είναι ένας από τους πελάτες του.

Μετά το «Babysitting», αλλά και το sequel, «Όλα θα Πάνε Στραβά», ο σκηνοθέτης Φίλιπ Λασό, αποφάσισε να υλοποιήσει μία ιδέα που χρόνια είχε στο μυαλό του με μια εταιρεία που ειδικεύεται στο να εφευρίσκει άλλοθι για παντρεμένους ώστε να κάνουν τις απιστίες τους εχέμυθα.
Αν και ο ίδιος ισχυρίζεται ότι όλα από τη ζωή είναι βγαλμένα, η κεντρική υπόθεση δεν πατάει στον ρεαλισμό, ενώ πολλοί από τους χαρακτήρες της ταινίας, όπως ο ναρκολητπικός συνεργάτης του Γκρεγκ που κοιμάται συνεχώς, μοιάζουν ανυπόστατοι.
Ο Γκρεγκ, ένας άνδρας που δεν λέει να ωριμάσει και δεν έχει γνωρίσει ποτέ την αληθινό έρωτα, όταν συναντάει την Φλο, χάνει το μυαλό του.
Για να την κατακτήσει τής αραδιάζει μια σειρά από ψέματα και φυσικά αποκρύπτει την φύση της δουλειάς του.
Όταν θα γνωρίσει τον μέλλοντα πεθερό του, θα συνειδητοποιήσει ότι είναι ένας από τους πελάτες του και τότε ο Γκρεγκ θα πρέπει να κάνει πάρα πολλά για να προστατεύσει την σχέση του και την ισορροπία της μελλοντικής του οικογένειας.
Το γραφείο της εταιρίας «Άλλοθι-για-παντρεμένους.co» είναι η επιτομή της geek κουλτούρας: ο Γκρεγκ, είναι κολλημένος με τα ‘80s κι έχει εμμονή με τον Ζαν Κλοντ Βαν Νταμ, και συγκεκριμένα με το «Μέχρι Τελικής Πτώσεως» του 1988 κι όντως το σενάριο θυμίζει βιντεοκασέτες της εποχής, χωρίς καν να είναι cult: η ερωμένη του μπαμπά είναι μια δευτεροκλασάτη τραγουδίστρια, ο κολλητός φίλος ψάχνεται γενικώς αν και παρθένος, ενώ τα σεξουαλικά υπονοούμενα δίνουν και παίρνουν χωρίς σταματημό.

Οι περισσότεροι ηθοποιοί της ταινίας, όχι όμως και ο ίδιος Λάσο που περιέργως κρατάει στην υποκριτική του ένα μέτρο, αναλώνονται σε μπαλαφάρες και χάρτινους χαρακτήρες, που τελικά ούτε συμπαθητικοί είναι ούτε αστείοι.

Νέες ταινίες: Και οι τρεις είναι υπέροχοι -Χωραφάς, Τομ Κρουζ, Κατρίν Ντενέβ [κριτική & τρέιλερ]  | iefimerida.gr 3


Ξα Μου
Σενάριο-Σκηνοθεσία: Kλειώ Φανουράκη
Παίζουν: Γιώργος Χωραφάς, Λευτέρης Ελευθερίου, Σοφία Χιλλ, Άννα Φόνσου, Ζωή Χωραφά, Τατιάνα Καλάντζη, Νίκος Μπουσδούκος, Αλέξανδρος Μυλωνάς, Μάνος Πετράκης

Η απάντηση του Τζώνη στην ξαφνική απόλυσή του μέσα στην οικονομική κρίση, είναι το να φτιάξει κι αυτός το «δικό του σπήλαιο».
Από τη γυναίκα και τα παιδιά του όμως, ως τους τυχαίους συνοδοιπόρους του στην Κρήτη, θα οδηγηθεί σε νέα μονοπάτια, που ίσως τον φέρουν αντιμέτωπο με όλα όσα υπάρχουν γύρω μας και δεν τα βλέπουμε.

Γυρισμένη εξ ολοκλήρου στη Κρήτη η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία της Κλειούς Φανουράκη επιχειρεί να δώσει μια απάντηση στα αδιέξοδα της σημερινής ελληνικής κρίσης, σε μια προσπάθεια που ενίοτε παραείναι απλοϊκή.
«Ξα μου» σημαίνει παίρνω την κατάσταση στα χέρια μου.
Αυτό κάνει και ο Τζώνι, ένας μεσήλικας, που χάνει ξαφνικά τη δουλειά του και βλέπει όλες τις σταθερές του να κλονίζονται.
Αναζητώντας τρόπους να στηρίξει την οικογένειά του, αλλά και να γεμίσει τον χρόνο του. θα γνωρίσει καλύτερα τους αγρότες της περιοχής του, οι οποίοι θα του ζητήσουν να τους βοηθήσει να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους και να διαφημίσουν τα προϊόντα τους.
Έτσι αρχίζει μια περίοδος ανάπτυξης, που μοιάζει αρκετά ουτοπική σε κοινωνικό επίπεδο, ενώ κινηματογραφικά θυμίζει τουριστικό σποτάκι.
Η δημιουργός μοιάζει αισιόδοξη απέναντι στα όσα συμβαίνουν και καλά κάνει, όμως αγνοεί τις παραμέτρους που έχει η ανεργία για έναν άνθρωπο σε αυτή την ηλικία και το πώς μια νέα επαφή μπορεί πραγματικά να σου αλλάξει τον τρόπο που βλέπεις τα πράγματα.
Όλα αυτά μεν τα περιγράφει με καλούς ρυθμούς, αλλά χωρίς να εμβαθύνει, με αποτέλεσμα οι σχέσεις που δομεί να είναι «μικρές» και οι χαρακτήρες αβαθείς.
Η πιο ενδιαφέρουσα σκηνή της είναι αυτή με τον Νίκο Μπουσδούκο στη βάρκα, όπου εκεί ο καλός ηθοποιός με την πείρα του καταφέρνει να χτίσει έναν χαρακτήρα με ενδιαφέρον και να υπερβεί τις σεναριακές αδυναμίες.

Νέες ταινίες: Και οι τρεις είναι υπέροχοι -Χωραφάς, Τομ Κρουζ, Κατρίν Ντενέβ [κριτική & τρέιλερ]  | iefimerida.gr 4


Ο Γιατρός έχει τρεχάματα, (Lasciati Andare)
Σκηνοθεσία: Φραντσέσκο Αμάτο
Παίζουν: Τόνι Σερβίλο, Κάρλα Σινιόρις, Βερόνικα Ετσέγκι

Η ζωή του Ελία, ενός τσιγκούνη ψυχιάτρου που ζει στο ίδιο σπίτι με την εν διαστάσει σύζυγό του, την οποία όμως ακόμα δεν έχει ξεπεράσει, ανατρέπεται, όταν η καρδιά του αρχίζει να του στέλνει προειδοποιητικά μηνύματα.
Τότε θα αναγκαστεί να ξεκινήσει γυμναστική και μια καινούργια φίλη, θα μπει στη ζωή του για να του αλλάξει τον τρόπο που βλέπει τα πράγματα.

Ο Φραντσέσκο Αμάτο, που κέρδισε τις εντυπώσεις το 2012 με το «Cosimo and Nicole», αποσπώντας το Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Ρώμης, υπογράφει μια ανάλαφρη old -style κομεντί που θα λατρέψουν σίγουρα οι άντρες, με πρωταγωνιστή τον πληθωρικό Τόνι Σερβίλο.

Ο Ελία, ένας επιστήμονας, ψυχίατρος, ζει χωρισμένος εδώ και λίγο καιρό από τη σύζυγό του Τζιοβάνα.( Όχι νομικά, γιατί τα διαζύγια κοστίζουν). Μένει μόνος σε ένα διαμέρισμα που χρησιμοποιεί και ως ιατρείο για τις συνεδρίες με τους ασθενείς του. Για την ακρίβεια μισό διαμέρισμα, αφού έχει χωρίσει απλώς το σπίτι που έμενε με τη γυναίκα του στα δύο, καθώς και οι μετακομίσεις κοστίζουν.

Ένα βράδυ η καρδιά του τού στέλνει προειδοποιητικό μήνυμα και ο γιατρός τού συνιστά γυμναστική.
Ο Ελία παρότι σιχαίνεται την άσκηση, αποφασίζει να μπει σε πρόγραμμα. Τότε είναι που εμφανίζεται στη ζωή του η Κλαούντια, μια personal trainer με κέφι, παρορμητισμό και γοητευτική ελαφρότητα, που θα βαλθεί να του κάνει σωστά γυμνάσια.

Μέσα από τον γενναιόδωρο χαρακτήρα της , ο Ελία που φημίζεται για την τσιγκουνιά του, θα μάθει να δίνει κι έτσι θα αποκτήσει όσα είχε στερηθεί.
Τα προβλήματα της τρίτης ηλικίας αντιμετωπίζονται με χιούμορ από τον Αμάτο, που δεν αντιμετωπίζει τους ήρωές του σαν απόμαχους της ζωής, αλλά ούτε τους αγιοποιεί.

Ο κεντρικός χαρακτήρας του, παρά την αδυναμία του, δεν προκαλεί τον οίκτο του θεατή, αντίθετα είναι γεμάτος ελαττώματα.
Αυτή η ισορροπία στην σκιαγράφηση των προσώπων είναι το δυνατό χαρτί μιας χαριτωμένης κωμωδίας, που δεν αποφεύγει τα στερεότυπα και τα κλισέ, όμως διαθέτει τον απολαυστικό Τόνι Σερβίλο, που είναι όλα τα λεφτά.

Νέες ταινίες: Και οι τρεις είναι υπέροχοι -Χωραφάς, Τομ Κρουζ, Κατρίν Ντενέβ [κριτική & τρέιλερ]  | iefimerida.gr 5


Αυτοκίνητα 3, (Cars 3 )
Σκηνοθεσία: Μπράιαν Φι
Με τις φωνές των: Σάκη Ρουβά, Δανάη Σκιάδη, Παύλος Κοντογιαννίδης, Μιχάλης Κοιλάκος, Βίκυ Καγιά

Παραγκωνισμένος από μια καινούργια γενιά απίστευτα γρήγορων αγωνιστικών αυτοκινήτων, ο Κεραυνός Μακουίν, ξαφνικά μένει εκτός του αθλήματος που τόσο αγαπάει, με την ιδέα για πρόωρη συνταξιοδότηση να έχει πέσει στο τραπέζι.
Για να ξαναμπεί στο παιχνίδι θα χρειαστεί τη βοήθεια της πρόθυμης νεαρής τεχνικού, Κρουζ Ραμίρεζ, που έχει ένα δικό της πλάνο για τη νίκη, την έμπνευση του Ντοκ Χάντσον, αλλά και μερικές εντελώς απροσδόκητες και ανορθόδοξες ιδέες. Και θα αποδείξει τελικά ότι ο αριθμός 95 δεν έχει ακόμα ξοφλήσει, καθώς η μεγαλύτερη πίστα αγώνων του Piston θα δοκιμάσει την καρδιά ενός πρωταθλητή.

Τα δύο μεγάλα studio της Disney και της Pixar, μετά από τα «Αυτοκίνητα» και «Αυτοκίνητα 2» μας συστήνουν νέους, αστραφτερούς και καλογυαλισμένους χαρακτήρες, φέρνοντας στο προσκήνιο παλιούς και αγαπημένους στο κοινό ήρωες.

Τη σκηνοθεσία αυτή τη φορά αναλαμβάνει ο Μπράιν Φι, που είχε επιμεληθεί το storyboard των προηγούμενων ταινιών, για να μάθει στους μικρούς φίλους του ότι «δεν σκοτώνουν τα γέρικα άλογα όταν γεράσουν».

Ο Κεραυνός Μακουίν αυτή τη φορά αντιμετωπίζει το τέλος της καριέρας του, όμως η συνάντησή του με την καινούργια του προπονήτρια, την Κρουζ Ραμίρεζ, με τις ανατρεπτικές της μεθόδους και τις κρυφές της δεξιότητες θα του δώσει το θάρρος που χρειάζεται να αγωνιστεί ξανά σε αγώνες, αλλά και να παραχωρήσει τη θέση του στη νέα γενιά.
Με ευαισθησία και χιούμορ, αλλά χωρίς πολλές εκπλήξεις, τα «Αυτοκίνητα 3» δείχνουν με απλό τρόπο στα παιδιά πώς οι γενιές μπορούν να συνυπάρξουν σε αυτό τον κόσμο. Η ταινία προβάλλεται μεταγλωττισμένη, ενώ προηγείται ένα εκπληκτικό μικρού μήκους της Pixar, το βωβό «Lou» του Ντέιβιντ Μάλινς, που πραγματεύεται με ποιητικό τρόπο το θέμα του σχολικού εκφοβισμού.

Νέες ταινίες: Και οι τρεις είναι υπέροχοι -Χωραφάς, Τομ Κρουζ, Κατρίν Ντενέβ [κριτική & τρέιλερ]  | iefimerida.gr 6


Είναι για το καλό σου, (Es por tu bien)
Σκηνοθεσία: Κάρλος Θερόν
Παίζουν: Χοσέ Κορονάδο, Ρομπέρτο Άλαμο, Χαβιέρ Κάμαρα, Πιλάρ Κάστρο και Κάρμεν Ρουίζ

Από τους παραγωγούς της μεγαλύτερης εισπρακτικής επιτυχίας, «Spanish Affair», μία νέα ταινία που σκίζει στο ισπανικό box-office!
Ο χειρότερος εφιάλτης ενός πατέρα είναι η μέρα που συναντά τον φίλο της κόρης του, ο οποίος φυσικά είναι εντελώς ακατάλληλος και θέλει μόνο ένα πράγμα από το αγαπημένο κοριτσάκι του!
Αυτή η μέρα έφτασε για τους τρεις φίλους: τον Αρτούρο, τον Πόλι και τον Τσους.

Οι γλυκές τους κορούλες αποφάσισαν να «πετάξουν» το μέλλον τους σε τρεις ανεπρόκοπους. Οι μπαμπάδες όμως έχουν άλλη άποψη.
Ο μόνος τρόπος είναι να απαλλαγούν από αυτούς, ενώνοντας τις δυνάμεις τους, και να κάνουν ό,τι χρειάζεται για να τους ξεφορτωθούν.

Νέες ταινίες: Και οι τρεις είναι υπέροχοι -Χωραφάς, Τομ Κρουζ, Κατρίν Ντενέβ [κριτική & τρέιλερ]  | iefimerida.gr 7


Σιντ και Νάνσυ, (Sid and Nancy-1986)
Σκηνοθεσία: Άλεξ Κόξ
Παίζουν: Γκάρι Όλντμαν και Χλόε Γουέμπ

Τη νύχτα της 12ης Σεπτεμβρίου του 1978, σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, η Νάνσι Σπάνγκεν έπεφτε νεκρή, πιθανόν από μαχαιριά του εραστή της και μπασίστα των Sex Pistols, Σιντ Βίσιους. Για να συμπληρώσει το παζλ του καταραμένου αυτού love story, ο Αλεξ Κοξ επιστρέφει στη θρυλική εποχή της πανκ, βάζει πρωταγωνιστή του έναν συγκλονιστικό Γκάρι Όλντμαν και μεταγράφει τη μυθολογία του «ζήσε έντονα, πέθανε νέος» σε ένα φαρμακερό ρομάντζο με την ένταση στη διαπασών.

Ο Σιντ γεννήθηκε ως Τζον Σάιμον Ρίτσι!
Ο τρομπονίστας πατέρας του πέθανε πριν καλά καλά γεννηθεί και εκείνος μεγάλωσε στο Ανατολικό Λονδίνο με μια χίπισσα μητέρα.
Όταν έγινε μέλος της μπάντας, οι Sex Pistols είχαν ήδη καθιερωθεί σαν το πιο αμφιλεγόμενο συγκρότημα ροκ στην ιστορία της βρετανικής μουσικής σκηνής.
Πολύ γρήγορα όλοι αντιλήφθηκαν ότι του ήταν αδύνατο να παίξει κάποιο όργανο, είχε μια τρομακτική ικανότητα να φέρνει την καταστροφή, είχε μια άσβεστη δίψα, ή μάλλον μια άρρωστη εμμονή με το αλκοόλ, τα ναρκωτικά και τη βία.

Η ταινία λίγο καιρό μετά από την προσχώρηση του Σιντ στην μπάντα, οπότε και γνωρίζεται με μια -αντιπαθητική για όλους τους άλλους- Αμερικανίδα γκρούπι με το όνομα Νάνς.
Εκείνη ισχυρίζεται πως μπορεί να του φέρει ναρκωτικά κι ο Σιντ χωρίς δεύτερη σκέψη, αδειάζει αφελέστατα τις τσέπες του.
Φυσικά εκείνη δεν επιστρέφει ποτέ. Όταν ο Σιντ την ξαναβρίσκει, του σερβίρει ένα παραμύθι κι εκείνος την ερωτεύεται.

Τριάντα χρόνια μετά την πρεμιέρα του, το «Σιντ και Νάνσυ» δικαίως συγκαταλέγεται ανάμεσα στις καλύτερες ταινίες που έγιναν ποτέ για τη μουσική, ενώ παράλληλα αποτέλεσε κομμάτι ενός οργισμένου κινηματογράφου που αναπτύχθηκε στη Μεγάλη Βρετανία σε εποχές έντονων κοινωνικών αναταραχών για τη χώρα.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ κινηματογραφικές πρεμιέρες ξα μου
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ