Mεγάλες ανατροπές φαίνεται πως θα υπάρχουν στα επόμενα τέλη κυκλοφορίας, δηλαδή εκείνα που θα κληθούν οι πολίτες να πληρώσουν για το έτος 2018.
Mεγάλες ανατροπές φαίνεται πως θα υπάρχουν στα επόμενα τέλη κυκλοφορίας, δηλαδή εκείνα που θα κληθούν οι πολίτες να πληρώσουν για το έτος 2018.
Σύμφωνα με διαρροές για τα τέλη κυκλοφορίας στο εξής θα λαμβάνονται υπόψιν η τιμή του οχήματος, η παλαιότητα, ο κυβισμός και οι ρύποι.
Παράλληλα έχουν αρχίσει τα σενάρια για το με ποιον τρόπο θα γίνει τελικά ο υπολογισμός συμπεριλαμβανομένων και των παραπάνω στοιχείων. Αυτά οδηγούν σε μειώσεις του κόστους των τελών κυκλοφορίας για εκείνους που έχoυν παλιό αυτοκίνητο και μικρής αξίας. Ακόμη υπάρχει μια μεγάλη κατηγορία αυτοκινήτων στην οποία δεν θα υπολογιστούν οι ρύποι, που αυτό συνεπάγεται πως θα έχουν ευνοϊκό καθεστώς. Αυτό σημαίνει ότι τα παλιά μικρού κυβισμού αυτοκίνητα θα πληρώσουν με μικρότερα τέλη γεγονός που συνεπάγεται μείωση των εσόδων του κράτους τα οποία ωστόδο δεν πρέπει να είναι κάτω από τα σημερινά επίπεδα. Γι’ αυτό και φαίνεται πως τα τέλη των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί μετά το 2005 και υπολογίζονται σε 1,8 εκατομμύρια οχήματα, πρόκειται να αυξηθούν.
Για παράδειγμα σε αυτοκίνητο δέκα χρόνων θα μειωθεί το τέλος λόγω της μείωσης της αξίας, ωστόσο ταυτόχρονα σημειώνεται αύξηση λόγω των εκπομπών ρύπων. Οσον αφορά ένα καινούριο αυτοκίνητο με χαμηλούς ρύπους ο συντελεστής θα είναι μικρός, όμως το αυτοκίνητο έχει πολλαπλάσια αξία από ένα αυτοκίνητο δέκα ετών κι έτσι επιβαρύνεται περισσότερο.
Τέλος, να σημειωθεί ότι σταθεροί συντελεστές δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής και για μια ακόμη φορά δεν υπάρχει ακριβής λύση -τουλάχιστον μέχρι σήμερα- για τον τρόπο που τελικά θα επιλεχθεί.