Η Νικόλ Κίντμαν έφυγε από τις Κάννες ως πρωταγωνίστρια μιας ταινίας που τιμήθηκε με το βραβείο σεναρίου (το Ελάφι του Λάνθιμου) αλλά και με ένα άλλο, ολόδικό της: Το βραβείο της πιο καλοντυμένης και σικάτης παρουσίας στο κόκκινο χαλί. Η μάλλον της σταρ που έσωσε την τιμή του κόκκινου χαλιού...
Σε μια χρονιά που το κόκκινο χαλί των Καννών πλημμύρισε με εντυπωσιακές γυναίκες μεν, γυμνές δε, η Αυστραλιανή σταρ απέδειξε ότι για να εντυπωσιάσει μια σταρ στο κόκκινο χαλί δεν χρειάζεται να γδυθεί.
Αγαπημένη των σχεδιαστών, η Νικόλ Κίντμαν έγινε το καλύτερο μοντέλο τους, δείχνοντας τι πάει να πει υψηλή ραπτική. Και αποδεικνύοντας την αξία της.
Ετσι, τη στιγμή που οι συνάδελφοί της συναγωνίζονταν για το ποια θα γδυθεί περισσότερο, ποια θα βάλει το πιο αδιαφανές ρούχο, αυτό με τα τολμηρότερα κοψίματα και το ποια θα δείξει περισσότερο εσώρουχο, η Κίντμαν τους δίδαξε το πιο απλό: Το στιλ και η πραγματική υψηλή ραπτική θα κάνουν πάντα τα κεφάλια να γυρνούν και τα φλας να αστράφτουν. Και σου δίνουν με ασφάλεια τον τίτλο της πιο καλοντυμένης.
Το αποτέλεσμα δεν είναι τυχαίο βέβαια, όπως έχει αποκαλύψει η επί χρόνια στιλίστριά της Τζούλια βον Μποέμ. Η σταρ μπορεί να κάνει τις βόλτες της στην Κρουαζέτ για μια εβδομάδα, ωστόσο, η προετοιμασία της βαλίτσας της ετοιμάζεται.... δύο ολόκληρους μήνες. Η κάθε εμφάνιση αναλύεται σχολαστικά και επιλέγεται ακόμη πιο προσεκτικά προκειμένου να είναι ιδιαίτερα, ξεχωριστή και φυσικά εντελώς διαφορετική και από την προηγούμενη και από την επόμενη.
Φέτος, στις Κάννες απέδειξαν ότι μάλλον γνωρίζουν πολύ καλά τη συνταγή:
- Το φόρεμα με το οποίο έκανε... πρεμιέρα στο κόκκινο χαλί ήταν ένα πραγματικό έργο τέχνης. Με την υπογραφή Dior. Σε κλασική γραμμή, με απίθανες λεπτομέρειες.
- Στην πρεμιερά του Ελαφιού, με μια αίσθηση μπαλαρίνας... Ή πριγκίπισσας. Το εντυπωσιακό Calvin Klein ρούχο, με την τούλινη φούστα που μοιάζει εξαιρετικά απλή αλλά χρειάστηκαν 150 ώρες για να φτιαχτεί στο χέρι. Και 15 τόπια μεταξωτό τούλι.
- Και όταν φόρεσε φόρεμα με τολμηρά κοψίματα απέδειξε τι πάει να πει μέτρο. Με το εκπληκτικό μαύρο Versace της.
- Ενα φόρεμα επίσης έργο τέχνης. Armani Privé, σαν κέντημα.
- Το απόλυτο γκλαμ. Ενα Michael Kors φόρεμα, απλό, αλλά με λάμψη και κίνηση.
- Σαν νεράιδα με nude δαντελένιο Alexander McQueen.
- Παραμυθένιο, vintage φόρεμα, με ιδιαίτερα μανίκια, Rodarte.
- Kαι όταν θέλησε να φορέσει κάτι πιο τολμηρό το έκανε και πάλι επενδύοντας όχι στα πόδια της, αλλά στο ρούχο. Μια μοναδική Chanel τουαλέτα με πούλιες και φτερά.