Διακοπές στην Ελλάδα; Μπες στο Facebook! - iefimerida.gr

Διακοπές στην Ελλάδα; Μπες στο Facebook!

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σήμερα το απόγευμα έχει προγραμματίσει να αναχωρήσει για την Ύδρα ο Πρωθυπουργός ο οποίος θα περάσει τις ημέρες του Πάσχα στο πανέμορφο αυτό νησί του Σαρωνικού. Εκεί λέγεται ότι θα καταλήξει στις αποφάσεις του για ανασχηματισμό και εκλογές.

Όμως στο δελφίνι που θα τον πηγαίνει στον αγαπημένο του πασχαλινό προορισμό, ο Γιώργος Παπανδρέου θα θυμάται με ένα σαρδόνιο χαμόγελο τις φάτσες πολλών υπουργών του Σημίτη, μεταξύ των οποίων και του Θόδωρου Πάγκαλου.

Πάνε χρόνια από τότε που ο Γιώργος έμπαινε στο υπουργικό συμβούλιο με το lap top του και όση ώρα μιλούσαν οι συνάδελφοι του υπουργοί, εκείνος surf-αρε στο διαδίκτυο. Οι περισσότεροι γελούσαν πίσω από την πλάτη του και εκτόξευαν συγκαταβατικά- πλην ιοβόλα- σχόλια για το ότι «είναι αλλού». Φανταστείτε λοιπόν τι λένε τώρα βουλευτές και υπουργοί, όταν διάβασαν (πρώτοι) στην www.iefimerida.gr ότι ο Πρωθυπουργός -σε συνθήκες τέτοιας οικονομικής κρίσης- συγκάλεσε σύσκεψη για τα... μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή άλλως πως και social networks όπως το facebook, το twitter, το flickr ή το youtube...

Κι όμως ήταν μια καθ' όλα σοβαρή σύσκεψη που διήρκεσε αρκετή ώρα. Έγινε χθες το μεσημέρι στο γραφείο του Πρωθυπουργού στη Βουλή και μετείχε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, ο υπουργός Παύλος Γερουλάνος και ο αναπληρωτής του Τηλέμαχος Χυτήρης. Το επίδικο αντικείμενο δεν ήταν φυσικά πως κάνεις... like στο profile κάποιου στο facebook ή πως ακολουθείς κάποιον χρήστη στο twitter αλλά η οικονομία και ο τουρισμός. Για την ακρίβεια πως μπορούμε να προσελκύσουμε τουρίστες χωρίς τις πανάκριβες διαφημιστικές καμπάνιες του παρελθόντος αλλά μέσω αυτών των νέων ηλεκτρονικών διαδικτυακών μέσων.

Μπορεί η αλλαγή πλεύσης να έγινε από ανάγκη αφού το «ταμείον είναι μείον» ωστόσο φαίνεται ότι αποδίδει. Το "project" – την κατεύθυνση για την ακρίβεια - έχει αναλάβει ένας άλλος φανατικός gadgetάκιας ο Παύλος Γερουλάνος από πέρσι και τα πρώτα δείγματα – σύμφωνα τουλάχιστον με τα στοιχεία που έδωσαν στον Πρωθυπουργό οι υπουργοί – είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά.

Ενδεικτικά στοιχεία που ανέφεραν οι υπουργοί στον κ. Παπανδρέου είναι πως το «http://www.facebook.com/visitgreecegr" από τον Απρίλιο του 2010 είχε πάνω από 7,5 εκατομμύρια post views και 13.500 μηνιαίους ενεργούς χρήστες. Στο τουίτερ (http://twitter.com/visitgreecegr) τον τελευταίο μήνα καταγράφεται αύξηση 24% και το τελευταίο 3μηνο 121%, ενώ το http://www.youtube.com/visitgreecegr από τον Μάρτιο του 2010 κάθε 2 λεπτά ένας χρήστης βλέπει κάποιο από τα βίντεο που έχουν αναρτηθεί. Ενώ τους τελευταίους μήνες στο http://www.flickr.com/photos/visitgreecegr υπάρχουν πάνω από 3.000 views την ημέρα.

Η ηλεκτρονικά και ιντερνετικά «αναλφάβητη» Ελλάδα επιχειρεί να προσαρμοστεί στην νέα εποχή και να συνδυάσει το τερπόν μετά του ωφελίμου: Να προσελκύσει τουρίστες. Το καλό πάντως είναι ότι πλέον έχουμε ξεχρεώσει τους μεγάλους οργανισμούς (ηλεκτρονικά ΜΜΕ, εφημερίδες κλπ) του εξωτερικού στους οποίους χρωστούσαμε υπέρογκα ποσά από προηγούμενα έτη. Έτσι πλέον τέρμα οι διαφημίσεις μέσω CNN. Ο στόχος είναι τα φθηνά και υπέρ το δέον ανεπτυγμένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το υπουργείο Τουρισμού αναβαθμίζει το «visitgreece.gr", δημιουργησε το «my-greece.gr" ενώ η χώρα μας μπήκε (επιτέλους) στα social media κανάλια (facebook, YouTube, twitter, flickr). Επισης δημιουργήθηκε το «Youingreece" - μια καμπάνια που προβάλλεται κυρίως στο διαδίκτυο και αποστέλλεται σε στοχευμένους πολλαπλασιαστές (στα αγγλικά, γερμανικά και ρώσικα), βασισμένη στην εμπειρία του ίδιου του επισκέπτη, με πραγματικούς επισκέπτες, σε πραγματικούς τόπους, σε πραγματικό χρόνο. Ενισχύθηκαν επίσης τα famtrips, οι επισκέψεις ξένων δημοσιογράφων και opinion makers στην πατρίδα μας, ενώ μπήκαν οι βάσεις για συνδιαφήμιση του κράτους με τον ιδιωτικό τομέα, όπως άλλωστε συνηθίζεται στο εξωτερικό.

Δημιουργήθηκε επίσης η «Συμμαχία για την Ελλάδα», η οποία σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και με «μηδενικό κόστος» ετοίμασαν την καμπάνια «Ελλάδα κομμάτι της ψυχής» που προωθεί το www.my-greece.gr. Παράλληλα «χτίζεται» το νέο «visitegreece.gr" με «περισσότερες υπηρεσίες και πληρέστερο περιεχόμενο», ξεκινά εξειδικευμένη διαφήμιση -υπαίθρια και έντυπη- σε αγορές στόχους και προωθείται διαφήμιση «ομπρέλα» στο διαδίκτυο με έμφαση στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ