Μαζική ήταν η επιστροφή των εκδρομέων χθες με αποτέλεσμα σε πολλές περιπτώσεις να χρειαστεί να κάνουν έως και το διπλάσιο χρόνο για το ταξίδι της επιστροφής. Ανάλογο αναμένεται το σκηνικό και σήμερα, ενώ η ΕΜΥ προειδοποιεί για νέο κύμα κακοκαιρίας και τα μέτρα της Τροχαίας θα είναι αυξημένα.
Τα μεγαλύτερα προβλήματα εντοπίστηκαν χθες στο οδικό δίκτυο της Δυτικής Ελλάδας και της Πελοποννήσου.
Συγκεκριμένα, στην Ιονία Οδό χιλιάδες εκδρομείς που επέστρεφαν από την Ήπειρο αλλά και από την Αιτωλοακαρνανία βρέθηκαν μπροστά σε μια δυσάρεστη έκπληξη με το που πέρασαν το Μεσολόγγι καθώς στα 10 τελευταία χιλιόμετρα πριν τη γέφυρα υπήρχε έντονο μποτιλιάρισμα. Είναι χαρακτηριστικό ότι νωρίς το μεσημέρι οι ουρές πριν τη γέφυρα έφθαναν τα 6 χλμ., ενώ καθώς η ώρα περνούσε το πρόβλημα επιδεινώνονταν.
Το πρόβλημα εντοπίζονταν στη νέα σήραγγα της Κλόκοβας, καθώς λίγο πριν τα οχήματα εισέλθουν σε αυτή οι δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση κυκλοφορίας της Ιονίας Οδού μετατρέπονταν σε μία. Ετσί δεν ήταν λίγοι αυτοί που για μια απόσταση περίπου τριανταπέντε χιλιομέτρων (Μεσολόγγι - Αντίρριο) χρειάστηκαν κοντά στις δύο ώρες.
Προβλήματα και στην Ολυμπία Οδό
Τα προβλήματα στην Κορίνθου-Πατρών άρχισαν να σημειώνονται μετά τις μεσημεριανές βροχοπτώσεις όπου σε αρκετά σημεία και ανά διαστήματα υπήρχε αυξημένη κίνηση και οι οδηγοί αναγκάζονταν να κινούνται με μικρές ταχύτητες. Μεγαλύτερο ήταν το πρόβλημα στην Κορίνθου-Αθηνών με τις μεγαλύτερες ουρές να σημειώνονται στα διόδια της Ελευσίνας όπου οι ουρές κάποια στιγμή ξεπερνούσαν και τα πέντε χιλιόμετρα.
Έντονη κίνηση παρουσιάστηκε και στα διόδια του Καλαμακίου με τα αυτοκίνητα να κινούνται με βήμα σημειωτών για 500 και πλέον μέτρα.
Αυξημένη ήταν και η κίνηση στην Εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας, με τα οχήματα κάποια στιγμή να κινούνται με μικρές ταχύτητες σε κομμάτια της Βοιωτίας και της Φθιώτιδας.
Στα Μάλγαρα οι υπεύθυνοι αναγκάστηκαν να ανοίξουν τις μπάρες των διοδίων και από τις δύο κατευθύνσεις για μερικά λεπτά, πάνω από 10 φορές.
Αυξημένη όμως ήταν και η κίνηση των οχημάτων και στα οδικά δίκτυα που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με τη Χαλκιδική τις Σέρρες και την Καβάλα