Πρωταθλητές στις ηλεκτρονικές αγορές το 2011 οι χρήστες tablets, όπως προκύπτει από έρευνα της Adobe Digital Marketing Insights. Συγκεκριμένα οι εν λόγω χρήστες δαπάνησαν 54% περισσότερα, σε σύγκριση με τους χρήστες smartphones και 21% περισσότερα από τους χρήστες laptops/desktops.
Επίσης, από τη μελέτη αυτή προκύπτει ότι οι χρήστες tablets ήταν 3 φορές πιο πιθανό να κάνουν online αγορές, σε σύγκριση με τους χρήστες συμβατικών συσκευών.
Σχετικά νέοι, 18-34 ετών, πιο εύποροι σε σύγκριστη με τους υπόλοιπους online αγοραστές και με μια προτίμηση στα ψώνια του σαββατοκύριακου, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά, του ιδιαίτερα προσοδοφόρου για τα online μαγαζιά, κοινού των tablets.
Η έρευνα αυτή , σχεδιάστηκε με σκοπό να παράσχει στους επαγγελματίες του marketing, του e-commerce και του λιανικού εμπορίου, στοιχεία σχετικά με το digital marketing και συγκεκριμένα εξέτασε πώς η αγοραστική συμπεριφορά επηρεάζεται από τη συσκευή.