«Τον Ιούνιο θα έχουμε την οικοδομική άδεια για το νέο γήπεδο της ΑΕΚ» - iefimerida.gr

«Τον Ιούνιο θα έχουμε την οικοδομική άδεια για το νέο γήπεδο της ΑΕΚ»

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Αναλυτική ενημέρωση στην αντιπολίτευση του Δήμου της Νέας Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας, για τις εξελίξεις στο ζήτημα της κατασκευής του νέου γηπέδου της ΑΕΚ, έκανε στο Πνευματικό Κέντρο της Πόλης, ο πρότζεκτ μάνατζερ του έργου.

Ο Δημήτρης Ανδριόπουλος τόνισε πως "αύριο (σ.σ. στην ψηφοφορία του νομοσχεδίου με την τροπολογία που αφορά το γήπεδο της ΑΕΚ), γίνεται ένα βήμα για να προχωρήσουμε στην έκδοση της οικοδομικής άδειας. Τον Ιούνιο θα την έχουμε αυτή την άδεια και η ΑΕΚ είναι έτοιμη για το πρώτο στάδιο του έργου"

Ενώ ο Ανδριόπουλος ανέλυσε και πάλι τι περιλαμβάνει το πλάνο και ως προς το έργο, αλλά και ως προς το Άλσος. "Πρόθεση της ΑΕΚ είναι να απασχοληθεί προσωπικό από την Πόλη για το έργο" τόνισε ο πρότζεκτ μάνατζερ του έργου, ενώ επεσήμανε πως "θα τηρηθούν όσα προβλέπονται από το νόμο για τις δεντροφυτεύσεις και τα πάρκινγκ".

Ενώ υπήρχαν κάποια στελέχη της αντιπόλιτευσης, που τόνισαν πως πολλά απ' όσα έμαθαν σήμερα για το έργο του νέου γηπέδου, δεν τα είχαν πληροφορηθεί από την Δημοτική Αρχή.

Επίσης ο πρότζεκτ μάνατζερ του έργου, τόνισε πως οι πληροφορίες που έχει είναι πως ξεκινούν τα έργα για την γραμμή 4 του Μετρό, η οποία θα εξυπηρετεί τη Νέα Φιλαδέλφεια, αλλά και το Γουδί. Μάλιστα ο Ανδριόπουλος πρότεινε να γίνει και μια νέα συζήτηση, πιο εξειδικευμένη, που να αφορά και το κυκλοφοριακό της Πόλης και το Μετρό. Και ουσιαστικά η ενημέρωση ολοκληρώθηκε, με ανανέωση του ραντεβού, για έναν νέο κύκλο ενημέρωσης και συζήτησης.

Οσα είπε:

«Τον Ιούνιο θα έχουμε την άδεια και θα ξεκινήσουμε την πρώτη φάση του έργου. Στην ΑΕΚ με μεγάλη μεθοδικότητα εδώ και 2,5 χρόνια προσπαθήσαμε να αντιμετωπίσουμε τα πάντα. Αύριο γίνεται ένα σημαντικό βήμα για την άδεια. Άδεια, εκσκαφές και μετά διαγωνισμός για την εταιρία που θα αναλάβει. Είναι δεδομένο ότι αυτά τα έργα είναι δύσκολα ειδικά όταν υπάρχουν διαμάχες.
Γράφουμε καινούργια βιβλιογραφία για αυτό το γήπεδο», είπε.

Στη συνέχεια έδωσε διευκρινήσεις και για όλα όσα θέματα του ζητήθηκαν. Για παράδειγμα σε ερώτηση που δέχτηκε σχετικά με το αν θα υπάρχουν εμπορικοί χώροι ξεκαθάρισε για ακόμη μία φορά πως ούτε το σχέδιο προβλέπει εμπορικά καταστήματα, αλλά και ο χώρος δεν είναι επαρκής. Επίσης, τοποθετήθηκε και για τις θέσεις πάρκινγκ αφήνοντας αιχμές για την δημοτική αρχή: «Θα υπάρχουν 180 θέσεις υπόγειες και 200 εκτός που δεν προβλέπεται από το από το νόμο. Η αλήθεια είναι πως ούτε μια δεν θα έπρεπε αφού υπάρχει η μελέτη της γραμμής 4. Αυτό θα έπρεπε να το ζητάει πρώτα ο Δήμος. Για να χρησιμοποιούνται τα μέσα σταθερής τροχιάς και να προτρέψει τον κόσμο να φτάνει στο γήπεδο με αυτά τα μέσα από τα Πευκάκια και τον Περισσό. Αν έπρεπε να γίνουν 2-3.000 θέσεις θα καταστρεφόταν ο Δήμος γιατί έχει πεπερασμένο οδικό δίκτυο. Με 3000 θέσεις πάρκινγκ που ζήτησε ο Δήμαρχος, θα τίναζε τον Δήμο στον αέρα εκτός του κόστους στα 50 εκατ. ευρω. Αυτό μπορεί να σας το πει όποιος θέλετε, μπορείτε να ρωτήσετε και να φέρετε και εδώ να το συζητήσουμε τον καλύτερο συγκοινωνιολόγο. Το πιο λογικό θα ήταν να πιέζουν απαντες για τη γραμμή 4 του μετρό».




Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ