Επιστολή με την οποία ζητά από την Αλέκα Παπαρήγα και το ΚΚΕ να εμποδίσει την «επίθεση του καταρρέοντος κόμματος της τέως συμπολίτευσης», εννοώντας τα νομοσχέδια για τα ναρκωτικά και την ξενοφοβία, έστειλε ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ.
Στη μακροσκελή επιστολή του ο Μητροπολίτης αναφέρει ότι τα δύο νομοσχέδια «κονιορτοποιούν τη συνταγματική νομιμότητα» ενώ καταγγέλλει τον «δήθεν προοδευτικό» -όπως γράφει- υπουργό Δικαιοσύνης Μιλτιάδη Παπαϊωάννου ότι «απομειώνει την ιδιοπροσωπεία του Έθνους» με τα νομοθετήματά του. Μάλιστα ο κύριος Σεραφείμ σε μια προφανή έξαρση θρησκοληψείας παραλληλίζει τα άρθρα του νομοσχεδίου που αναφέρονται στον σεξουαλικό προσανατολισμό και την λύση του γάμου με τις ενέργειες του Νέρωνα που -όπως γράφει- «παντρεύτηκε» δύο «έλληνας απελεύθερους» αλλά και τις ρήσεις του «ψευδοπροφήτη» Μωάμεθ που επέτρεψε τη διάλυση του γάμου με μια απλή δήλωση πριν από 13 αιώνες.
Στη συνέχεια, ο Σεραφείμ καταφέρεται κατά της «παρωχημένης έννοιας του πολυπολιτισμού» στην οποία γίνεται αναφορά στο αιτιολογικό του νομοσχεδίου για την ξενοφοβία- και υπογραμμίζει ότι με τα άρθρα 2 και 3 του νομοσχεδίου αναγνωρίζονται ως θρησκείες: «οι σέκτες, οι παραθρησκείες, ο σατανισμός, που διαφημίζεται δια του διαδικτύου με επικλήσεις δαιμόνων και ανθρωποθυσίες, η Σαϊεντολογία, η οποία επανέρχεται με θρησκευτικό προσωπείο κατόπιν της υπό της ελληνικής εννόμου τάξεως καταργήσεως αυτής υπό την σωματειακήν της έκφανσι (Ελληνική πολιτεία κατά ΚΕΦΕ) και κάθε είδος γκουρουϊσμού και ψυχοναρκωτικών.»
Όσον αφορά το νομοσχέδιο για τα ναρκωτικά, ο Σεραφείμ γράφει για μια δήλωση που όπως λέει είχε κάνει ο τέως πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου («μια γλάστρα σε κάθε μπαλκόνι») και υπογραμμίζει ότι με το νομοσχέδιο νομιμοποιείται η χρήση κατοχή και προμήθεια ναρκωτικών.
Στο δεύτερο μέρος της επιστολής, μάλιστα, ο κύριος Σεραφείμ αναλώνεται σε μια φιλοσοφική διάθεσης κριτική του «αφελή αθεϊσμού» του ΚΚΕ φτάνοντας στο σημείο να επικαλεστεί ακόμα και τη Θεωρία της Σχετικότητας του Αλβέρτου Αϊνστάιν...
Διαβάστε την επιστολή:
Εξοχωτάτη κ. Παπαρήγα,
Ως Ποιμενάρχης του επινείου της Πρωτευούσης της Χώρας ημών και πνευματικός διάκονος της εν Πειραιεί Εκκλησίας του Θεού, μετ' αισθημάτων συνοχής καρδίας και πολλής θλίψεως δια την όχλησι της Υμετέρας πολυευθύνου Εξοχότητος εν καιροίς δυσχειμέροις κατά τους οποίους αγωνίζεσθε για την διάσωσι της φιλτάτης Πατρίδος εκ των αρπακτικών διαθέσεων των δανειστών και πιστωτών Αυτής που πραγματούμεναι αναποδράστως θα οδηγήσουν εις την απώλεια της εθνικής κυριαρχίας και ανεξαρτησίας, καθηκόντως προάγομαι όπως παρακαλέσω Υμάς να εμποδίσητε την στοχευμένην επίθεσιν του καταρρέοντος κόμματος της τέως συμπολιτεύσεως, το οποίο δια των Εξοχωτάτων Υπουργών του κ.κ. Ευαγγέλου Βενιζέλου και Μιλτιάδου Παπαϊωάννου επιχειρεί την ψήφισι υπό της Βουλής των Ελλήνων νομοσχεδίων σαφώς αντικειμένων εις την Συνταγματική νομιμότητα και τα δημοκρατικά αισθήματα.
Σημειωτέον ότι δια τας συγκεκριμένας νομοθετικάς ρυθμίσεις ουδεμία πολιτική εξουσιοδότησι κέκτηνται και ως εκ του αποτελέσματος δύναται να κριθή στοχοποιούνται δια της πρωτοβουλίας των κινήσεών των αι Συνταγματικώς κατοχυρωμέναι αρχαί της ανθρωπίνης οντολογίας, της ελευθερίας της συνειδήσεως και εκφράσεως, της δημοσίας τάξεως και των χρηστών ηθών.
Τα προς ψήφισι νομοσχέδια που κατετέθησαν εις την Βουλή των Ελλήνων αρμοδιότητος του αυτοπροσδιοριζομένου ως «προοδευτικού» Εξοχωτάτου κ. Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφανείας και ανθρωπίνων δικαιωμάτων Μιλτ. Παπαϊωάννου «Καταπολέμηση εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας» και «Κώδικας ναρκωτικών» εισάγουν εις την ελληνική έννομο τάξι αρχάς που κονιορτοποιούν την Συνταγματική νομιμότητα και απομειώνουν πλήρως την ιδιοπροσωπεία του Έθνους.
Παρέλκει βεβαίως εις την Υμετέραν έμφρονα κρίσι να αναφέρω ότι ο δήθεν προοδευτισμός του κ. Υπουργού προεβλέφθη όσον αφορά εις την θεσμοθέτησι «και ετέρου σεξουαλικού προσανατολισμού» εκτός του υπό της ανθρωπίνης οντολογίας και του αιωνίου Δημιουργού του ανθρωπίνου προσώπου τεθεσπεισμένου, που προβλέπεται ως έννοια εις τα άρθρα 2 και 3 του προς ψήφισι νομοσχεδίου για την «καταπολέμηση εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας», ως και δια την υπ' αυτού απόπειρα εισαγωγής της αμέσου λύσεως του ιερού θεσμού του γάμου, τόσον υπό του φρενοβλαβούς ηγεμόνος της Ρώμης Νέρωνος όστις συνήψε «γάμο» με δύο έλληνας απελευθέρους τον εύσωμο και ανδρώδη Πυθαγόρα και τον λεπτόσωμο και γυναικώδη Σπόρο, τον οποίον κατέστησε εκτομία και μετωνόμασε εις Σαββίνα, όπως εξιστορεί εις την περιώνυμο Ρωμαϊκή του ιστορία ο Έλλην ιστορικός Κάσσιος Δίων, (163 μ.Χ.) της οποίας την αλήθεια επιμαρτυρούν οι σύγχρονοι ιστορικοί του γεγονότος Τάκιτος και Σουητώνιος, όσον και από τον ψευδοπροφήτη του Ισλάμ άραβα έμπορο Μωάμεθ, ο οποίος τον 7ον αι. εις το Κοράνιόν του ανιδρύει την διάλυσι υπό του ανδρός του γάμου δι' απλής τρισσής σχετικής δηλώσεως.
Με την αιτιολογική έκθεσι του σχεδίου Νόμου «Καταπολέμηση εκδη- λώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας» που ως ιδεολογήματα αντίκεινται εις τον ψυχισμό και την καρδία των Ελλήνων, εν παραγρ. 4 αντισυν-ταγματικά και ανεπέρειστα ορίζεται ότι δήθεν η Ελληνική κοινωνία μεταβάλλεται εις «πολυπολιτισμική» κοινωνία, αυθαίρετος έννοια που θεσμοθετουμένη όμως εκμηδενίζει την Συνταγματική έννοια του Έθνους υπέρ του οποίου υφίσταται και λειτουργεί το Σύνταγμα.
Με έναν προκλητικόν «παλαιοημερολογητισμόν» επιχειρείται να εισαχθή η παρωχημένη έννοια της πολυπολιτισμικότητος εις την ελληνική έννομο τάξι, την στιγμή κατά την οποία τα εφαρμοσθέντα μοντέλα πολυπολιτισμικότητος εις άλλες χώρες καταρρέουν ανεπανορθώτως, ως οι ηγέται των διακηρρύσουν και επενέρχονται οι έννοιες της εθνικότητος και της ιδιοπροσωπείας εκάστου λαού.
Κατά προκλητική καταστρατήγησι του Συντάγματος, η έννοια της θρησκείας που προβλέπεται εις τα άρθρα 2 και 3 του υπό ψήφισι σχεδίου νόμου αποδεσμεύεται από τις προβλέψεις του άρθρου 13 του ισχύοντος Συντάγματος διότι η ελληνική έννομος τάξις δεν περιβάλλει με συνταγματικήν αναγνώρισι και προστασία οιανδήτινα θρησκευτική παραδοχήν αλλά μόνον εκείνην η οποία αποτελεί γνωστή θρησκεία μη έχουσα κρύφια δόγματα και της οποίας η λατρεία δεν αντίκειται εις την δημόσια τάξη και τα χρηστά ήθη.
Επομένως με το υπό ψήφισι νομοσχέδιο προστατεύονται οι σέκτες, οι παραθρησκείες, ο σατανισμός, που διαφημίζεται δια του διαδικτύου με επικλήσεις δαιμόνων και ανθρωποθυσίες, η Σαϊεντολογία, η οποία επανέρχεται με θρησκευτικό προσωπείο κατόπιν της υπό της ελληνικής εννόμου τάξεως καταργήσεως αυτής υπό την σωματειακήν της έκφανσι (Ελληνική πολιτεία κατά ΚΕΦΕ) και κάθε είδος γκουρουϊσμού και ψυχοναρκωτικών.
Εισάγεται ωσαύτως κατά παράβασι της χριστιανικής ανθρωπολογίας και της ανθρώπινης οντολογίας η έννοια του «ετέρου σεξουαλικού προσανατολισμού» και αναγνωρίζεται η παράνοια και το έγκλημα περί το γενετήσιο ένστικτο ως θεσμός της εννόμου τάξεως. Είναι ασφαλώς συμπαθέστατα τα θύματα αυτής της τραγικότητος ως πρόσωπα και έχουν οπωσδήποτε ανάγκη της αγάπης και της στοργής αλλά είναι αποτρόπαιο βδέλυγμα η πρακτική της ζωής των και τυγχάνει αδιανόητο να αναγνωρισθή ως θεσμός δικαίου.
Αναδιφών την υπό του Εξοχωτάτου κ. Υπουργού Εργασίας προσφάτως δημοσιευθείσα Υπουργική Απόφαση Αριθμ. Φ. 11321οικ.26012/1718 (ΦΕΚ τ. Β 2611/8.11.2011) αισθάνομαι τρομακτική απογοήτευσι δια το πολιτικό προσωπικό της χώρας ημών, που φθάνει εις τοιαύτη έκπτωσι να περιβάλη με νομοθετικό κύρος εις την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως κακουργηματικές εκδηλώσεις περί το γενετήσιο ένστικτο, εφευρέσεις δαιμόνων φρικώδεις και ειδεχθείς που ωστόσο «αναγνωρίζονται» από τους δήθεν «προδευτικούς» ως δήθεν «σεξουαλικός προσανατολισμός» του ανθρωπίνου προσώπου.
Φαίνεται ότι το τρομακτικό παράδειγμα της Ολλανδίας της οποίας η έννομος τάξις ανεγνώρισε «κόμμα παιδοφίλων» μεταδίδεται ως λοιμική νόσος και παρ' ημίν.
Εις το υπό ψήφισι νομοσχέδιο και εις το άρθρο 4 καθιερώνεται η παγκόσμια φασιστική πρωτοτυπία εις την ελληνική έννομο τάξη περί συλλογικής ευθύνης των νομικών προσώπων για «αδικοπραγίες ενός φυσικού προσώπου που ενεργεί είτε ατομικά είτε ως μέλος οργάνου και κατέχει διευθυντική θέση» και απαραδέκτως αναγορεύεται ο εκπρόσωπος της Εκτελεστικής εξουσίας (Υπουργός Δικαιοσύνης), εις φυσικό δικαστή.
Ο προφανής στόχος του νομοσχεδίου είναι η φίμωση της πληροφορήσεως, εκατοντάδων ιστολογίων, εφημερίδων και περιοδικών, αφού ακόμα και η αναφορά εις την εγκληματικότητα ομάδων λαθρομεταναστών η εις το επιβαλόμενο από το Ισλάμ «τζιχάντ» και εις τον φονταμενταλισμό του, θα αποτελή πράξι ποινικά κολάσιμη.
Με την νέα λογική του νομοσχεδίου θα έπρεπε να οδηγηθούν πάραυτα εις τις φυλακές οι χιλιάδες των ορθοδόξων Εβραίων, εάν διήρχοντο από την Ελληνική επικράτεια, που καταθέτουν αδιάσειστα ιστορικά ντοκουμέντα και μαρτυρίες για πράξεις και παραλείψεις των σιωνιστών ηγετών εις τις εν Αμερική ιστοσελίδες τους http://www.israelversus judaism.org και http://www.jewsnotzionists.org. index.htm και που αφορούν εις το ειδεχθέστατο έγκλημα γενοκτονίας του Εβραϊκού λαού που διέπραξε ο παρανοϊκός δικτάτωρ Αδόλφος Χίτλερ και το ναζιστικό χυδαίο καθεστώς του.
Θα έπρεπε να οδηγηθή εις τις φυλακές και ο Ραββίνος της Σλοβακίας Michael Ber Weissmandl ztl, Κοσμήτωρ του Ιδρύματος Nitra Yeshiva δια το βιβλίο του «Min Hametzar» (Από τα βάθη) που εξεδόθη εις την Ν. Υόρκη εις τα Εβραϊκά και αναφέρεται εις τα χρόνια 1942-1945 και εις τις παραλείψεις των σιωνιστών ηγετών δια την σωτηρία των εβραίων της Σλοβακίας.
Στοιχούντες οι προτείνοντες Εξοχώτατοι κ. Υπουργοί Ευ. Βενιζέλος, Ανδρ. Λοβέρδος, Χρ. Παπουτσής, Δημ. Ρέππας και Μιλτ. Παπαϊωάννου εις την φρικώδη αντίληψι του τ. Πρωθυπουργού κ. Γεωργίου Παπανδρέου δια την αποποινικοποίησι των ναρκωτικών ουσιών, ο οποίος εις ανύποπτο χρόνο είχε δηλώσει: «μια γλάστρα σε κάθε μπαλκόνι», με το πρόσχημα της κωδικοποιήσεως των διατάξεων δια τις ναρκωτικές ουσίες και του εξορθολογισμού των ποινών νομιμοποιούν την χρήσι, κατοχή και προμήθεια ναρκωτικών ουσιών και εισάγουν δια πρώτη φορά εις την ελληνική έννομο τάξη αλλά και εις την σκέψι και αντίληψι της ελληνικής νεολαίας την ολέθρια και εγκληματική άποψι ότι ο θάνατος εκ των ναρκωτικών ουσιών δύναται να κατηγοριοποιηθή.
Εις το άρθρο 29 του υπό ψήφισι Νομοσχεδίου «Καλλιέργεια κάνναβης δημόσια χρήση ναρκωτικών ουσιών, πλαστογραφία ιατρικής συνταγής» αναφέρεται:
«1. όποιος για δική του αποκλειστική χρήση καλλιεργεί φυτά κάνναβης σε αριθμό η έκταση που δικαιολογούνται μόνο για την ατομική του χρήση, τιμωρείται με κράτηση μέχρι τριών μηνών η με πρόστομο μέχρι πεντακοσίων ευρώ.
2. Όποιος κάνει χρήση ναρκωτικών δημοσίως τιμαρείται με κράτηση μέχρι έξι μηνών η με πρόστιμο μέχρι χιλίων ευρώ.
Ο δράστης της πράξης του προηγουμένου εδαφίου μπορεί να κριθεί ατιμώρητος, εάν το δικαστήριο, εκτιμώντας τις περιστάσεις τέλεσης της πράξης και της προσωπικότητας του δράστη, κρίνει ότι η αξιόποινη πράξη ήταν εντελώς συμπτωματική και δεν είναι δυνατόν να επαναληφθή.
3. Δεν τελεί άδικη πράξη όποιος, για δική του αποκλειστικά χρήση, με οποιονδήποτε τρόπο προμηθεύεται η κατέχει ναρκωτικά, σε ποσότητες που δικαιολογούνται μόνο για ατομική του χρήση.»
Η εγκληματική αυτή διάταξις αντιβαίνει πλήρως εις τη λογική και αποτελεί γελοιοποίησι της αληθείας, διότι δεν είναι εφικτόν να κριθή δεόντως και να εκτιμηθή η προσωπική χρήσις ναρκωτικών ουσιών. Ποίος και με ποία κριτήρια θα ορίση ποία είναι η ανάγκη προσωπικής χρήσεως οπιοειδών επί παραδείγματι, δια τον ένα η τον άλλον χρήστη η εξηρτημένον;
Ένας χρήστης που εκκινεί με 50 mg ηρωΐνης εις την κατηφορική πορεία θανάτου που βαδίζει μπορεί να χρειάζεται 2 η 3 η παραπάνω γραμμάρια την ημέρα. Εις την πραγματικότητα ανοίγεται λεωφόρος ευρύχωρος δια μικρούς και μεγάλους εμπόρους ναρκωτικών ουσιών, δια να δρουν ελεύθερα και χιλιάδες νέοι να σπρώχνωνται εις την εξάρτησι.
Εις το άρθρο 23 «ιδιαίτερα διακεκριμμένες περιπτώσεις» όπου αναφέ-ρονται οι περιπτώσεις διακινήσεως που τιμωρούνται με την εσχάτη των ποινών (ισόβια) η με πρόσκαιρη κάθειρξη προβλέπεται ότι οι ποινές επιβάλλονται «όταν (ο δράστης) κατ' επάγγελμα χρηματοδοτεί την τέλεση κάποιας πράξης διακίνησης η κατ' επάγγελμα διακινεί ναρκωτικές ουσίες και το προσδοκώμενο όφελος του δράστη στις ανωτέρω περιπτώσεις υπερβαίνει το ποσόν των 50.000 Ευρώ».
Αν αυτή η παράγραφος του νομοσχεδίου δεν αποτελεί την ναυαρχίδα της ουσιαστικής αποποινικοποιήσεως της διακινήσεως των ναρκωτικών ουσιών, συλλήβδην έχομε υποστεί επιδημία κρετινισμού, διότι όπως προκύπτει από τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού κέντρου παρακολουθήσεως ναρκωτικών και τοξοκομανίας τέσσερα κιλά ινδικής καννάβεως η δύο κιλά ηρωΐνης κοστίζουν περίπου 40.000 Ευρώ.
Επομένως δια να εμπίπτη κανείς εις τας διατάξεις του αθλίου αυτού νομοθετήματος θα πρέπει να διακινή τόνους ναρκωτικών!
Όλα τα ανωτέρω που επιτυχώς επεσημάνθησαν εις το Υμέτερον δημοσιογραφικόν όργανον «Ριζοσπάστης» ως προείπον νομοθετούνται με το πρόσχημα του «εξορθολογισμού των ποινών δια την διακίνηση ώστε να μην αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο οι μικροδιακινητές και οι μεγαλέμποροι και να μην μπαίνουν οι χρήστες φυλακή». Όντως οι χρήστες έχουν ανάγκη από θεραπευτικά προγράμματα και όχι φυλακές και θα πρέπει με όλους τους τρόπους να οδηγούνται εις την επιλογή της απεξαρτήσεως.
Όμως για να γίνη κάτι τέτοιο θα πρέπει να υπάρχουν τόσα «στεγνά» θεραπευτικά προγράμματα όσα έχει ανάγκη η χώρα με επαρκές εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό.
Σήμερα όμως υποχρηματοδοτούνται τα σχετικά προγράμματα και τα κέντρα προλήψεως τινάζονται εις τον αέρα με αποτέλεσμα να είναι αδύνατος η προσφορά του πολυσημάντου έργου τους.
Εξοχωτάτη κ. Παπαρήγα,
Με ιδιαίτερο σεβασμό και εκτίμηση εις το Υμέτερο πρόσωπο χρεωστώ επ' ευκαιρία της επικοινωνίας μεθ' Υμών να αντικρούσω καθηκόντως τον διακηρυσσόμενον υπό του Υμετέρου κομματικού σχηματισμού αθεϊσμόν και να παρακαλέσω να επανεκτιμήσητε τα επιστημονικά, φιλοσοφικά και ιστορικά δεδομένα που κρατούν Υμάς δεσμώτες εις το «μουράγιο» της τραγικής εγκοσμιοκρατίας.
Ο αθεϊσμός και ο αγνωστικισμός ενώ δήθεν καταλύουν το θρησκευτικό κοσμοείδωλο περί δημιουργίας και περί ευφυούς σχεδιασμού, ουσιαστικώς υψώνουν το έωλο, αβάσιμο και ανεπέρειστο επιστημονικώς και λογικώς κοσμοείδωλο της ασυναρτήτου τυχαιότητος, ως αιτίας και ουσίας του εκπληκτικής συνθέσεως και αρμονίας του κόσμου με την αντιεπιστημονική αντιλογική και εξ εμπαθείας και μίσους κατά του Δημιουργού προβολή της δήθεν φυσικής επιλογής και της δήθεν κοινής καταγωγής των ζωντανών ειδών. Δια των κατωτέρω αποδεικνύεται ότι ο κόσμος είναι δημιούργημα της απερινοήτου σοφίας και αγάπης του εκτός αυτού υπάρχοντος Τρισαγίου Θεού κατά την υπέροχον έκφρασιν του ιερού ψαλμωδού: «ποίησιν δε χειρών αυτού αναγγέλει το στερέωμα» (Ψαλμ. 18,1).
Βεβαίως αι πλέον σύγχρονοι φυσικαί θεωρίαι της σχετικότητος του Αϊνστάιν, της απροσδιοριστίας του Χαϊζεμπεργκ και των κβάντα του Μαξ Πλανκ, αλλά και αρκεταί νεώτεραι καταδεικνύουν την σαθρότητα της εξελικτικής θεωρίας, που αποδίδει την ύπαρξη του κόσμου εις την τυχαιότητα και εις την μηχανοκρατία της φυσικής επιλογής. Αι επιστημονικαί και φιλολοσοφικαί αποδείξεις κατά του μεγάλου τούτου ψεύδους που συντηρούν γνωστοί διεθνιστικοί κύκλοι των οποίων δυστυχώς αναμεταδόται τυγχάνετε είναι:
1. Το πεπερασμένον του υλικού σύμπαντος, Ο μαθηματικός τύπος του Αϊνστάϊν Ε=m c2 ήτοι ότι η ενέργεια ισούται προς το γινόμενον της μάζης επί το τετράγωνον της ταχύτητος του φωτός, την άλήθειαν ταύτην ακριβώς βεβαιεί διότι η ύλη-μάζα και η ενέργεια είναι εν και το αυτόν νόμισμα. Η συμπαντική ύλη σχηματίζεται εν τω συνόλω της εκ χημικών στοιχείων, τα βασικά συστατικά των οποίων είναι μονάδαι σταθεραί, δηλαδή πεπερασμένα σωματίδια ηλεκτρισμού ορισμένης μάζης και ως εκ τούτου έχει τέρμα-όρια ως βεβαιεί και η σύγχρονος αστροφυσική, το σύμπαν είναι σφαιρικόν-κυρτόν κατά την θεωρία της σχετικότητος με διάμετρον έχουσαν μήκος δέκα περίπου δισεκατομμυρίων ετών φωτός. Επομένως το υλικόν σύμπαν ως πεπερασμένον είναι υλικόν δημιούργημα «εξ ουκ όντων», είναι αποτέλεσμα-αιτιατόν και ως τοιούτον δεν είναι άναρχον, δεν δύναται να έχει την αιτίαν της υπάρξεώς του εν εαυτώ και είναι παραλογισμός να ισχυρίζεταί τις, ότι προήλθεν εκ του μηδενός η είναι αυταπάτη.
Ο χώρος και ο χρόνος μπορούν να νοηθούν μόνον, αφ ἧς το υλικόν σύμπαν εδημιουργήθη «εξ ουκ όντων».
Το πεπερασμένον υλικόν σύμπαν είναι δημιούργημα άλλης ουσίας και υπάρχει, διότι αντίκειται εις την λογικήν, ότι εκ του απαισίως χαίνοντος μηδενός και εκ της ανυπαρξίας εδημιουργήθη το ασυλλήπτου κάλλους αρμονίας και τάξεως υλικόν σύμπαν και ότι υπάρχει εις το μηδέν, το οποίον κατά την λογικήν και την επιστήμην σημαίνει άρνησιν υπάρξεως. Το υλικόν σύμπαν αποτελεί την μεγαλειωδεστέραν απόδειξιν υπάρξεως του αληθούς Θεού, διότι διακηρύσσει τούτο, ότι υπάρχει ετέρα ουσία άπειρος, μη ύλη, ακατάληπτος και απερινόητος, ήτις το έφερεν «εξ ουκ όντων» εις το είναι δημιουργικώς, ότι η άπειρος αυτή «μη ύλη-ουσία» είναι αναίτιος και άναρχος άλλως θα ήτο και αυτή πεπερασμένη, ότι προς την άπειρον ταύτην και μή ύλην-ουσίαν τό υλικόν σύμπαν έχει σχέσιν αιτιατού προς αίτιον. Η άπειρος αυτή «μη ύλη-ουσία», την οποίαν «πνεύμα» απεκάλεσεν ο ενανθρωπίσας Λογος ( Ιωαν. δ, 24) είναι οντότης ενσυνείδητος την οποίαν αποκαλούμεν Θεόν που ενέχει τον λόγον και την αιτίαν «του εαυτού είναι εν εαυτώ», είναι αναίτιος και άπειρος.
2. Ωσαύτως η αέναος διηνεκής κίνησις, αλλοίωσις, μεταμόρφωσις της συμπαντικής ύλης-μάζης υπό το κράτος ατέγκτων φυσικών νόμων (εννόμων δυναμικών νομοτελειών) προς επιτέλεσιν και παραγμάτωσιν πάντοτε ορισμένων σκοπών μαρτυρεί ότι είναι δημιούργημα εν τω συνόλω της διότι την αιτίαν της κινήσεως, τροπών και μεταμορφωσεών της έχει εκτός αυτής, καθ ὅσον αυτή δεν έχει συνείδησιν του εαυτού της.
3. Οι αιώνιοι, αΐδιοι, αναλλοίωτοι φυσικοί νόμοι δια των οποίων πραγματοποιείται ο τελολογικός σκοπός του κόσμου διότι η διηνεκώς, κινουμένη, τρεπομένη, αλλοιουμένη ύλη, η εξ αλόγων σωματιδίων μάζης ηλεκτρικής αποτελουμένη, δεν είναι δυνατόν να εκπορεύει δυνάμεις εννόμους σταθεράς και ατρέπτους και να υποταγή συνάμα εις αυτάς, διότι εκ «πηγής-μάζης» στερουμένης νοήσεως, ειδέναι και συνοχής δεν είναι δυνατόν να προέλθουν δυνάμεις δια των οποίων εκδηλούται άπειρος σκοπιμότης, σοφία και πρόνοια επιμαρτυρεί την ως άνω αλήθειαν, το αγεφύρωτον χάσμα μεταξύ ανοργάνου και οργανικής ύλης αποδεικνύει ότι η συμπαντική ύλη διακρίνεται εις δύο βαθμίδας, την ανόργανον (ηλεκτρόνια, άτομα, σωματίδια, στοιχεία, αέρια, υγρά, ορυκτά) και την ενόργανον η ζώσαν με τις μυριάδες των γενών των ενοργάνων όντων.
Η μεν πρώτη υπακούει ως όγκος, εις τον παγκρατή νόμον της βαρύτητος χαρακτηρίζεται δια της μηχανικής κινήσεως η δε δευτέρα διακρίνεται από οργανικής-ζωϊκής κινήσεως, θρέψεως, οργανικής αφομοιώσεως και καταλαγής της ύλης, κινήσεως πάντοτε σκοπίμου, με ορισμένας και αναλλοιώτους ικανότητας προσαρμογής και επιλογής και με ικανότητα αναπαραγωγής και διαιωνίσεως δι ὁρισμένων συστημάτων, οργάνων και τρόπων αναπαραγωγής.
Το αγεφύρωτον χάσμα μεταξύ ανοργάνου και οργανικής ύλης επεκτείνεται και μεταξύ των διαφόρων ενοργάνων όντων επικυρουμένου του αποφθέγματος πᾶν ον μόνον εξ ομοίου όντος γεννάται και αναπαράγεται καταρριπτομένων ούτω των αντιεπιστημονικών και αντιλογικών θεωριών τόσον της αυτομάτου γενέσεως των ενοργάνων όντων όσον και της εξελίξεως αυτών.
4. Η οργανική διάπλασις και η ζωη των ενοργάνων όντων με την απερινόητον σοφίαν, αρμονίαν, νομοτέλειαν, πρόβλεψιν που εις κάθε εχέφρονα δημιουργεί το θάμβος, την έκσταση και την υπέρβαση.
5. Αι ιδιότητες των κατωτέρων του ανθρώπου εμψύχων όντων και η ανθρωπίνη ψυχή.
Τα ένστικτα, ορμέμφυτα εις τα κατώτερα του ανθρώπου έμβια όντα, μη προϋπάρχοντα εις την ανόργανον ύλην ως και η δια του ανθρώπου μόνον αμέσως εκδηλουμένη ενσυνείδητος νόησις και η αυτεξουσία βούλησις αποδεικνύουν την εκ του απερινοήτου Νοός σύνθεσιν και δημιουργίαν αυτών. Ιδιαιτέρως η ανθρωπίνη ψυχή είναι ενσυνείδητος πνευματική και ελευθέρα υπόστασις κατ εἰκόνα του Θεού.
6. Η αρμονία του υλικού σύμπαντος και η ασύλληπτος μαθηματική τάξις και σκοπιμότης εις αυτό οδήγησαν τα εξοχώτερα πνεύματα της οικουμένης δια μέσου των αιώνων να καταθέσουν ως ευλαβείς προσκυνηταί της θείας δυνάμεως και σοφίας το θάμβος τους και την έκπληξή τους διότι όπως εις τα ελάχιστα συστατικά της συμπαντικής ύλης ούτω και εις τας κινήσεις και αλληλεπιδράσεις των αφαντάστων υλικών όγκων των ουρανίων σωμάτων, τα οποία δι ἰλιγγιωδῶν ταχυτήτων διατρέχουν το υλικόν σύμπαν εκδηλούται η ασύλληπτος δύναμις, σοφία και πρόνοια ενός εξωκοσμίου και υπερυλικού Θεού.
Οι όγκοι των ουρανίων σφαιρών, ομάδων γαλαξιών ως και συστροφών αυτών, αι αποστάσεις, αι έλξεις και απώσεις των, αι ταχύτηται και ακτινοβολίαι, αι αλληλεπιδράσεις αυτών είναι προδήλως απολύτως προϋπολογισμένα μεθ ὑπερμαθηματικῆς ακριβείας. Ως εκ τούτου καίτοι ιλιγγιωδώς περιφέρονται πέριξ ορισμένων κέντρων ουδεμία δια μέσου των αιώνων παρουσιάζεται διαταραχή.
Κατόπιν των εκτεθέντων ο «αφελής» αγνωστικισμός του Υμετέρου κομματικού σχηματισμού που αποδίδει το θαύμα της ζωής εις την τυχαιότητα και την ασυνειδησία και ανυπαρξία του μηδενός αποτελεί το πλέον χαρακτηριστικό γνώρισμα του τραγικά πεσμένου και αποτυχημένου ανθρώπου που συμπνίγεται στην χοϊκότητα και αδυνατεί να αναχθή από την κτίση στον κτίσαντα.
Κατά ταύτα παρακαλώ όπως επενεκτιμήσητε την Υμετέραν στάσιν και τας εν λόγω αρχάς του Υμετέρου κομματικού σχηματισμού διότι άλλως αναποδράστως θα υπηρετήσητε τον σχεδιασμό του διεθνιστικού σατανιστικού χώρου και θα επαναλάβετε την δεδομένη ιστορική αποτυχία της γαλλικής επαναστάσεως και του λεγομένου «υπαρκτού σοσιαλισμού» διότι θέτοντας εις τα προς κατεδάφισι μέσα στην ανθρώπινη ψυχή τον αιώνιο Θεό, ουσιαστικά κατεδαφίζεις και καταδολιεύεις πλήρως τον άνθρωπο επειδή κατά την μεγαλειώδη ρήσι του Ντοστογιέφκι «χωρίς Θεό όλα επιτρέπονται».
Μετά πλείστης τιμής
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ο Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ